FANDOM

Łoś
Łoś
Kolor Brązowy
Kolor oczu Czarne
Przyjaciele Niedźwiedź, Szef Hatchet
Wrogowie Bridgette, Duncan, Geoff, Harold, Katie, Larry, Leshawna, Max, Owen, Sadie, Zoey
Pierwsze Wystąpienie Ekstremalna tortura
Ostatnie Wystąpienie Więc, to jest moja drużyna?

Łoś (ang. Moose) jest jednym z wielu zwierząt, które pojawiło się w Totalnej Porażce.

Wyspa Totalnej Porażki

Geoff and a moose

Geoff rozmawia o łosiu.

W Ekstremalna tortura, wyzwaniem Geoffa i Leshawny jest utrzymanie się na Wielkim Kanadyjskim Brykającym Łosiu przez osiem sekund aby zdobyć punkt dla swojej drużyny. Owen uważa że łoś nie wygląda na rozbrykanego i nazywa go "ślicznotką". Ale wkrótce potem łoś uderza Owena w twarz swoim przednim kopytem. Geoff niemal natychmiast zostaje zrzucony z łosia w stertę śmierdzących skarpet. Leshawna natomiast utrzymuje się na łosiu, nawet po tym, jak łoś łamie ogrodzenie i taranuje Szefa kuchni, wygrywając te część wyzwania i zdobywa punkt dla swojej drużyny.

W Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki, Bridgette widzi małego łoszaka, który nie może dosięgnąć do gałęzi drzewa. Geoff aby zrobić wrażenie na Bridgette, pomaga małemu łoszakowi, ale Bridgette przypadkowo popycha Geoffa na małego łoszaka, gniewając matkę łosia, która przybywa sekundę później.

S01E27 Łoszak

Łoszak.

Łoś ściga Bridgette i Geoffa do obozu, a także zaczyna ścigać Katie i Sadie. Całej czwórce udaje się uciec, wspinając się po drabinie ogromnej platformy do skakania. Wszyscy ledwo uciekli a Duncan przybywa i pyta, co robią na szczycie platformy. Wszyscy wskazują na łosia, który atakuje Duncana. Zagonił go do stołówki, gdzie Duncan'owi udaje się go odstraszyć, biorąc jeszcze większą głowę łosia wiszącą nad kominkiem, trzymając go przed sobą i naśladując odgłosy łosia, gdy szarżuje na niego. Chwilę później, po tym, jak Duncan najwyraźniej zgubił głowę łosia i został przechytrzony przez łosia, widzi się Duncana ujeżdżającego łosia na plecach, gdy galopuje z lasu. Biegnie aż do Portu Wstydu, gdzie zrzuca Duncana do jeziora dzięki czemu, Duncan zakwalifikował się na Plan Totalnej Porażki.

Plan Totalnej Porażki

S02E22 Łoś na plecach Harolda

Duncan używa łosia przy treningach Harolda.

W Skulona Courtney, ukryty Owen, uczestnicy powracają do Obozu Wawanakwa by wziąć udział w wyzwaniu kung-fu. Podczas treningu, Courtney kładzie kamień na plecach Beth i staje na nim gdy Beth robi pompki. Widząc to, Duncan wjeżdża łosiem na plecy Harolda, aby również robił pompki, by poczuć się jak lepszy trener od Courtney. Duncan wtedy mówi Haroldowi, aby "zaprzyjaźnił się z bólem".

Totalna Porażka w Trasie

S03E06 Harold łoś

Zirytowany łoś atakuje Harolda który go irytuje.

W Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!, widać łosia na krótko po tym, jak Szef kuchni dmucha w róg, by zaznaczyć rozpoczęcie wyzwania.

W Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette, podczas nigdy wcześniej nie widzianego klipu, Harold mówi Noah o tym, jak na Alasce nie można rozmawiać podczas polowania na łosie, gdy łoś nagle szarżuje na niego, wbijając go w drzewo.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

W Jedz, puszczaj i bądź ostrożny, podczas pierwszego wyzwania na krótko pojawia się zmutowany trójoki łoś ze skrzydłami zamiast rogów. Odlatuje, gdy zbliża się Lightning.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

S05E06 Skazany za niewinność

Zmutowany łoś, został złapany przez Larry'ego.

W Straszne Jedzenie, gdy Sam mocno beka, widać łosia grającego w szachy z niedźwiedziem.

W Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów, zmutowany łoś z Jedz, puszczaj i bądź ostrożny, pojawia się, gdy Larry ściga Zoey. Aby uciec Larry'emu, Zoey rzuca kwiatkiem, który ukradła Larry'emu w stronę łosia. Łoś zostaje natychmiast złapany przez Larry'ego i prawdopodobnie został skrzywdzony lub zjedzony.

W Frajerskie Uderzenia, dwa łosie gdy uciekały przed Malem, razem z kilkoma innymi zwierzętami, staranowały Szefa Hatcheta.

W Zrujnowany finał, trzy łosie odpływają Łódką Przegranych z kilkoma innymi zwierzętami, po zatonięciu Obozu Wawanakwa.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Taran łosi

Stado łosi stratowało Maxa.

W Więc, to jest moja drużyna?, widać stado łosi biegnących obok domku na drzewie drużyny Kinosewak, gdzie stratowało Maxa. Łosie następnie pędzą w stronę "Wieży Czarnoksiężnika" drużyny Maskwak, rozluźniając fundamenty, co kończy się po chwili jej zawaleniem.

Ciekawostki

  • Łoś jest jednym z niewielu zwierząt które pojawiło się w każdym sezonie.

Galeria