FANDOM

S03E26 Alejandro vs Cody

Cody walczy z Alejandro w Aloha, Finał!

Alejandro i Cody to konflikt, który powstaje w Totalnej Porażce w Trasie. Na początku tego sezonu nie mieli ze sobą zbyt wielu relacji, gdyż grali w przeciwnych drużynach. Jednak po połączeniu, gdy Alejandro stracił swojego sojusznika, postanowił zmanipulować Cody'ego wykorzystując do tego jego niechęć do Sierry. Cody na początku mu ufał jednak, gdy razem ze Sierrą dowiedział się o jego prawdziwej naturze, próbował razem ze Sierrą go wyeliminować. Obaj też walczyli w dogrywce o wejście do finału, którą Alejandro wygrał rzucając Cody'ego rekinom na pożarcie. Wtedy Cody go znienawidził i pomógł drugiemu finaliście przeszkodzić Alejandro w zdobyciu miliona dolarów.

Plan Totalnej Porażki

S02E27 Alejandro popycha Codyego

Alejandro popycha Cody'ego na ziemię.

Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Gdy Alejandro idzie po czerwonym dywanie na rozdanie nagród Gemmy, brutalnie popycha Cody'ego na ziemię.

Totalna Porażka w Trasie

Spoliczkowana Rewolucja

S03E07 Alejandro pokonuje Cody'ego

Alejandro z łatwością pokonuje Cody'ego.

Alejandro z łatwością pokonuje Cody'ego podczas drugiego wyzwania, ponieważ bez żadnego wysiłku zrzuca go z jego platformy, nie martwiąc się o bezpieczeństwo Cody'ego, a nawet złowrogo się przy tym uśmiechnął.

Spadam w Louvrze i zero pomocy

Alejandro i Cody

Alejandro działa jako ochroniarz Cody'ego przed Sierrą gdy Cody korzysta z pokoju zwierzeń.

Z powodu tego, że zagłosował na Sierre w poprzednim odcinku, Cody z pomocą Alejandro ukrywa się przed emocjonalnie niestabilną Sierrą. Gdy Sierry już nie ma w klasie ekonomicznej, Alejandro informuje Cody'ego że jest czysto i że już może wyjść z ukrycia. W pokoju zwierzeń, Cody jest z Alejandro, który go pilnuje, kiedy korzysta z pokoju zwierzeń, na wypadek gdyby Sierra spróbowała wejść. Gdy kończy swoje zwierzenie, Cody zauważył rozpruty szew na spodniach Alejandro. Wtedy zdenerwowany Alejandro wygania Cody'ego z pokoju zwierzeń.

Greckie Ruiny

Mimo tego, że Alejandro wie, że Cody jest w Drużynie Amazonek, twierdzi, że nie przegrają z drużyną, w której są same dziewczyny, czym zasmucił Cody'ego, który westchnął ze smutku.

Społeczeństwo Kłamiącej Afryki

Alejandro zabiera Cody'ego do pierwszej klasy, w celu zdobycia jego lojalności.

Rapa Phooey!

S03E22 Dzięki Al

Cody przytula Alejandro za to, że trzymał Sierrę z dala od niego.

Aby zdobyć zaufanie Cody'ego, Alejandro daje mu cały wózek słodyczy, które wygrał w poprzednim odcinku. Cody jest też wdzięczny Alejandro za to, że trzymał Sierrę z dala od niego, gdy spał i go przytula, z czego Alejandro był niezadowolony. Grzecznie go wtedy poprosił aby przestał ale Cody odmawia zejścia z jego kolan i nadal go przytula co naprawdę nie podobało się Alejandro który się obawiał że ktoś może ich tak zobaczyć. Podczas wyzwania Alejandro i Cody nadal pomagają sobie nawzajem. Cody pozwala także trzymać jajka Alejandro w jego koszyku. Ciekawi go również, gdzie Alejandro nauczył się żonglować.

Dziwne Przypadki

Fotomontasz

Alejandro wrabia Cody'ego w romans z Heather i pokazuje zdjęcie Sierrze.

Alejandro wstaje w nocy i postanawia oskarżyć Cody'ego o zdradę Sierry z Heather, robiąc fałszywe zdjęcie na którym Cody i Heather się przytulają podczas snu. Rankiem pokazuje zdjęcie Sierrze, aby wzbudzić w niej urazę do Cody'ego i wściekłość do Heather. Cody udowadnia Sierrze że zdjęcie jest fałszywe i oboje współpracują z Heather i głosują na Alejandro. Później okazało się, że Alejandro zagłosował na Cody'ego i spodziewał się, że Heather zrobi to samo. Jednak Heather zwróciła się przeciw Alejandro i zagłosowała na niego, pozostawiając Alejandro jako jedynego zawodnika który zagłosował na Cody'ego tej nocy.

Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze

Walka na mieczniki

Walka na mieczniki między Alejandro a Cody'm.

Alejandro jest sfrustrowany, gdy to Cody wysunął się na prowadzenie. Gdy obaj spotykają się podczas wyścigu łodzi, Cody rzuca w Alejandro dorszem, co powoduje u nich walkę na mieczniki, którą Alejandro wygrywa i śmieje się z Cody'ego. Cody później śmieje się z Alejandro, gdy jego łódź wpadła na minę. Ostatecznie obaj zremisowali w wyzwaniu o wejście do finału.

Aloha, Finał!

S03E26 Cody drażni Alejandro

Cody wkurza Alejandro nazywając go wielokrotnie "Al".

W pokoju zwierzeń, Alejandro czuje się upokorzony faktem, że zremisował z Cody'm i martwi się, że jego brat José będzie się z niego nabijał do końca życia. Natomiast Cody jest podekscytowany że jest w półfinale, ale boi się Alejandro i żałuje, że nie ma przy nim Sierry po jej eliminacji, aby mogła mu pomóc. Po ogłoszeniu wyzwania, Alejandro złowrogo się uśmiecha na zmartwionego Cody'ego. Podczas ich walki, Alejandro o wiele lepiej sobie radzi niż Cody, a Heather go rozprasza co pozwala Alejandro rzucić Cody'ego do wody, co powoduje, że Cody zostaje wyeliminowany i prawie zjedzony przez rekina, ale Sierra uratowała mu życie. Później gdy Chris pyta się byłych zawodników o to, kto chce być pomocnikiem Heather, Cody dobrowolnie się zgłasza mówiąc "Alejandro ma przechlapane". W pokoju zwierzeń, Cody mówi, że zemści się na Alejandro za to, że rzucił go do wody pełnej rekinów.

Weź to, Al!

"Weź to, Al!"

- Cody

Razem z Haroldem, Cody pomaga Heather spowolnić Alejandro podczas finału. Podczas gdy Heather i Alejandro przeskakują przez rzekę lawy, Cody odkrywa, że Alejandro nienawidzi, gdy ktoś nazywa go "Al" więc wielokrotnie nazywa go Al, aby go wnerwić, co mu się udaje, i spuszcza na niego klatkę, ale przez przypadek klatka zamiast na Alejandro, spadła na Heather. Cody wtedy próbuje przekonać Heather, by nie dała Alejandro wygrać mówiąc, żeby "nie pozwoliła aby zło zwyciężyło".

W końcówce Heather, Cody razem z innymi jest szczęśliwy i mówi do Alejandro "weź to, Al", gdy został przez Heather zepchnięty z wulkanu.

Ciekawostki

Zobacz także

Alejandro
Relacje Wszyscy | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | Duncan | Heather | Noah | Owen | Sierra | Tyler
Inne José | Oblechy Totalnej Porażki | Porażko Miernik | Sojusze Alejandro
Cody
Relacje Alejandro | Duncan | Gwen | Heather | Sierra | Trent
Inne Porażkowi Bracia