FANDOM

Flirt Alejandro z Courtney

Alejandro flirtuje z Courtney, by zdobyć jej zaufanie

Alejandro i Courtney to jedno z nieszczerych uczuć Alejandro. Na początku Totalnej Porażki w Trasie, Courtney nie zwracała uwagi na Alejandro gdyż była jeszcze w związku z Duncanem. Jednak po tym jak Duncan zdradził ją z Gwen, Alejandro wykorzystuje jej rozpacz na swoją korzyść. Courtney, wtedy zaczęła się podkochiwać w Alejandro i nawet po scaleniu drużyn pomagała mu co skutkuje jej eliminacją. Mimo to Courtney nadal czuła coś do Alejandro i była jego najaktywniejszym pomocnikiem w finale.

Oboje też dostali się do Totalnej Porażki: Plejady Gwiazd, ale na Courtney przestał działać urok Alejandro, nawet go obrażała po tym co zrobił Heather w Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów razem z innymi na niego głosuje co skutkuje jego wyeliminowaniem w Trafiony, zatopiony i zabity.

Plan Totalnej Porażki

Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Courtney była zirytowana widząc, że Alejandro nie może sobie poradzić z otwarciem koperty.

Totalna Porażka w Trasie

Przechadzka po Egipcie cz. 2

Alejandro próbuje flirtować z Courtney ale ta odrzuca jego flirty mówiąc że ma już chłopaka. Alejandro twierdzi że Duncan na nią nie zasługuje. Courtney wtedy nie wie co powiedzieć i powstrzymuje się od komentarza.

Spoliczkowana Rewolucja

Courtney nie zgadza się z planem Alejandro by jego drużyna zjechała na Owenie twierdząc że to oszustwo.

Gdy widzę Londyn to...

Gdy Alejandro został poprawny przez Kuba Rozpruwacza, Courtney nie martwi się o niego gdy Heather proponuje by go poszukali.

Greckie Ruiny

Alejandro zgadza się z Courtney, że igrzyska olimpijskie narodziły się w Grecji a nie jak to powiedział Chris w Rzymie.

Z Archiwum 52

Chcąc pogrążyć Courtney, Alejandro sugeruje jej by flirtowała z Tylerem by wzbudzić w Duncanie zazdrość. Później gdy Alejandro został sam z Tylerem ten mu mówi że Courtney go podrywa. Później po tym jak Tyler został wyeliminowany, Alejandro wraz z Duncan uśmiechają się gdy widzą jak Courtney padła w szał.

Piknik pod Wiszącą Skałą

Alejandro i Courtney w Australi

Alejando pomaga Courtney w złapaniu Emu

Alejandro zaczyna flirtować z Courtney, w celu skłócenia ją z Heather. Courtney zakochuje się w uroku Alejandro i z nim flirtuje na oczach Duncana by wzbudzić w nim zazdrość. Później gdy zawodnicy jeżdżą na Emu, Courtney pyta się Heather czy coś czuje do Alejandro, na co ona zaprzecza. Wtedy też pojawia się Alejandro który prawi komplementy Courtney i wzbudza zazdrość u Heather. Alejandro jednak nie udaje się zdobyć zaufania Courtney więc kłóci się z Duncanem o nią co się jej podobało. Później w czasie ich rozmowy Alejandro oferuje jej pomoc w wygraniu wyzwania, wtedy Courtney wyznaje mu że chce celowo przegrać. Alejandro wtedy w pokoju zwierzeń, był zdziwiony tym że chce ona celowo przegrać i że tak szybko zdobył jej zaufanie.

Kapitan Owen

Zazdrosna Heather o Alejandro i Courtney

Alejadro flirtuje z Courtney na oczach Heather

W klasie ekonomicznej, Alejandro flirtuje z Courtney prawiąc jej komplementy, a ta mówi że pewnie mówi to wszystkim ładnym dziewczyną a ten jej mówi że ona jest tu najładniejszą dziewczyną.
Al i Courtney romantico

Alejandro ogrzewa Courtney swoim latynoskim ciałem

Później idzie po dwa ciastka którymi Courtney go karmi gdy ten ją przytula. W pokoju zwierzeń, Alejandro twierdz że Courtney była by trudną zawodnikiem ale po tym jak Duncan z nią zerwał, łatwo zdobyć jej zaufanie. Po tym jak dotarli do Szwecji, Alejandro oferuje jej "latynoskie ciepło" i ją przytula mówiąc że Duncana zeżre zazdrość a jej to się podobało. Później, podziwia Alejandro bez koszulki który próbuje wciągnąć łódź swojego zespołu na otwartą wodę. Tuż przed ceremonią eliminacji Amazonek, Alejandro tłumaczy Heather że flirtuje z Courtney by ją wyeliminować.

Bitwa nad Niagarą

Gdy Heather bierze od Sierry, Alejandro do wyzwania małżeńskiego, Courtney jest wyraźnie zazdrosna że Heather wzięła Alejandro. Alejandro też widzi ja Duncan celowo upokarza Courtney w szukaniu sukni ślubnej i naprowadza ją do sukni, za co Courtney mu dziękuje nazywając go "dżentelmenem". Później Courtney z zazdrością patrzy jak Alejandro czule mówi do Heather. Podczas gdy Alejandro idzie po linie z Heather, ta mu mówi żeby wyeliminować Courtney jednak Alejandro nie chce tego słuchać i celowo spada co oznacza że nie chce jeszcze wyeliminować Courtney .

Chińska Bujda

Al pomaga Courtney

Alejando pomaga Courtney i prosi ją o przysługę

Alejandro pomaga Courtney gdy jej rower utknął, a ta mu obiecuje że odwdzięczy się za pomoc. Courtney też przegrywa pierwszą część wyzwania i w związku z tym pomaga Alejandro w drugim wyzwaniu jedząc jego jedzenie ale w końcu zostaje złapana przez Heather a Chris kazał Courtney nosić maskę lwa tanecznego by powstrzymać ją od pomagania Alejandro. Przed ceremonii eliminacji, Alejandro broni Courtney widząc ją pożyteczną osobę ale ostatecznie Courtney wyleciała.

Dziwne Przypadki

Podczas Tak ta gra się zakończy, Alejandro śpiewa "Courtney też nie liczy się" co oznacza że ją wykorzystał żeby dotrzeć dalej w grze.

Podsumowanie: Hawajski Styl

S03E24 Courtney i Alejnadro

Courtney bierze udział w wyzwaniu dal Alejandro

Courtney wraz z Lindsay, Katie, Sadie i Tylerem należała do drużyny Alejandro. Courtney też zgłasza się dobrowolnie by reprezentować Drużynę Alejandro i kiedy konkurenci mają wybrać zwierzę które najbardziej przypomina finalistę którego wybrali, Courtney wybiera jaguara gdyż są one sprytne, szczupłe i szybkie. Później Courtney bierze udział w wyścigu surfingowym wraz z Blaineley i Haroldem i jako pierwsza zakłada naszyjnik na jaguarze i dzięki temu zdobywa nagrodę dzięki której Alejandro będzie miał łatwiej w finale.

Aloha, Finał!

Ofiara dla Alejandro

Courtney wraz z Lindsay zrobiła drewnianą ofiare dla Alejandro

Courtney była jedyną osobą która kibicowała Alejandro w walce przeciwko Codyemu, i jako jedyna nie była na niego zła po tym jak rzucił Cody'ego na pożarcie rekinom a nawet się uśmiechała. Była też wybrana wraz z Lindsay by stworzyć drewnianą ofiarę podczas Versus i także wspierała go próbując zatrzymać Heather podczas wspinaczki na wulkan.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!

Courtney wydaje się być zazdrosna o Heather i patrzy na Alejandro (wewnątrz ciała robota) który trzyma Heather na rękach.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Bohaterowie kontra Dranie

Gdy Alejandro wyskakuje z robota, Courtney razem z innymi wydaje się być szokowana jego powrotem.

Straszne Jedzenie

Kiedy Alejandro proponuje by to Heather została kapitanem drużyny, wściekła Courtney mówi co.

Księżycowy Obłęd

Alejandro pochwala plan Courtney z przecięciem mostu, jednak później uświadamia wadę tego planu i cofa swoją pochwałę.

Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów

Po tym jak Heather powiedziała że Alejandro przekonuje wszystkich by głosowali na Scotta, Courtney wtedy postanawia głosować na Alejandro i prosi też o to Gwen. Niestety Alejandro miał immunitet który uchronił go od eliminacji.

Frajerskie Uderzenia

S05E07 Zielone tosty

Courtney mówi na Alejandro "Al"

Podczas śniadania, Courtney mówi Alejandro że po tym co zrobił Heather nie znajdzie sojusznika w grze, i złośliwie nazywa go "Al" który ten tego nienawidzi. Podczas wyzwania, Courtney żartuje z Gwen że Alejandro będzie musiał walczyć z Heather i wydawała się być chętna zobaczyć ich walkę.

Wasze regaty, obiektem moich żartów

Gdy łódka Alejandro zatrzymała się przy mecie, Courtney razem z Gwen żartują sobie z niego. Później, Courtney wraz z innymi, ma nadzieje że Alejandro zabierze ją do Hotelu Spa.

Trafiony, zatopiony i zabity

Scott pyta się Courtney czy całowała Alejandro. Ta przyznaje się że kiedyś się całowali, prawdopodobnie poza ekranem podczas Totalnej Porażki w Trasie. Później Mal, oferuje Courtney i Scott'owi żeby głosowali na Alejandro co Courtney chętnie akceptuje.

Ciekawostki

Zobacz także

Alejandro
Relacje Wszyscy | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | Duncan | Heather | Noah | Owen | Sierra | Tyler
Inne José | Oblechy Totalnej Porażki | Porażko Miernik | Sojusze Alejandro
Courtney
Relacje Wszyscy | Alejandro | Beth | Bridgette | Chris | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Lindsay | Scott
Inne Palmtop Courtney | Prawnicy Courtney | Sojusze Courtney