FANDOM

Aligatory i krokodyle (ang. Alligators and crocodiles) to dwa blisko spokrewnione, łuskowate gady, które pojawiły się wielokrotnie w Totalnej Porażce i Wariackim Wyścigu.

Wyspa Totalnej Porażki

W Skarby, Leshawna miała za zadanie zdobyć klucz, który był wśród krokodylów. Stała na drewnianych deskach, bo była ona na zniszczonym moście. W jakiś sposób udało się jej ten klucz zdobyć, ale po tym wydarzeniu została trochę obszarpana.

W Jak spękasz, to wylatujesz, Heather wylosowała zadanie od Noah, w którym musiała się tłuc z aligatorem.

W Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki, gdy Courtney i Duncan zabrali Lindsay z rąk walizkę z milionem, nagle wyskakuje aligator i połyka walizkę. Duncan skacze do jeziora i walczy z aligatorem aby odzyskać walizkę z milionem dolarów. Duncan ostatecznie wychodzi zwycięsko z bitwy i zmusza aligatora do wyplucia walizki.

Plan Totalnej Porażki

W Uwaga, potwór!, aligator jest widziany podczas podsumowania poprzedniego sezonu przez Chrisa.

Totalna Porażka w Trasie

W czołówce, kilka krokodyli pływało w rzece Nil i wyskakiwało z wody wokół łodzi, na której są Courtney i Duncan.

S03E01Niezbyt dobry plan Ezekiela

Ezekiel próbuje odeprzeć krokodyla patykiem.

W Przechadzka po Egipcie cz. 2, zawodnicy musieli wiosłować na łodziach by dopłynąć na drugą stronę brzegu po rzece Nil, zamieszkiwaną przez krokodyle, podczas śpiewania Płyniemy tam. Na łódce Drużyny Zwycięzców, Harold radzi Ezekielowi odeprzeć krokodyle uderzając je w nos. Ezekiel usiłuje to zrobić za pomocą patyka (którego drużyna musiała dostarczyć na drugi brzeg Nilu aby wygrać) ale ku przerażeniu Ezekiela, patyk zostaje zjedzony przez krokodyla przez co Drużyna Zwycięzców przegrała.

W Ukochany Broadway, olbrzymi aligator albinos atakuje wszystkie drużyny w kanałach Nowego Yorku. Ten aligator jest znacznie większy i lżejszy niż aligatory widziane do tej pory w Totalnej Porażce. Zjadł łódź Drużyny Amazonek, ale udało im się uciec. Chris nakazał też Szefowi poprosić o podpis aligatora, aby zrzekł się praw autorskich. W materiale dodatkowym, ten aligator okazuje się być pupilkiem DJ'a o imieniu "Vince", którego przypadkowo spuścił w toalecie, po kąpieli w umywalce. Później DJ schodzi do nowojorskich kanałów i ponownie spotyka się ze swoim zwierzakiem.

W Podsumowanie: Ratunek przez Telefon, aligator jak inne zwierzęta chciał się zemścić na DJ'u, jednak jak Blaineley otwiera klatki wszystkich zwierząt to aligator zaczyna atakować Evę i Beth.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

W Wyspa skarbów Dr McLeana, zmutowany aligator atakuje zawodników wtedy gdy są oni na bagnach. W rezultacie występowania na wyspie toksycznych odpadów, aligatory teraz posiadają dwie macki zastępujące ich przednie łapy, są kilka razy większe niż normalne aligatory oraz posiadają kły zamiast zębów. Na szczęście dla Zmutowanych Larw, Dakota (która teraz jest olbrzymim mutantem) ochrania ich przed aligatorem i pokonuje go. Dwa mniejsze jaśniejsze (prawdopodobnie dzieci zmutowanego aligatora) są wówczas postrzegane jak atakują Lightninga.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

W materiale dodatkowym Bohaterowie kontra Dranie, Lindsay spotyka Vince'a po tym, jak została spłukana w Muszli Wstydu. W Księżycowy Obłęd, aligator pojawił się przed wystraszonymi Nikczemnymi Sępami. Z powodu niebieskiego księżyca, aligator zamiast ich atakować, macha ogonem. Heather zaprzyjaźnia się z aligatorem i energicznie go przytula. W Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów, zmutowany aligator jest widziany w Strefie Zabawy.

W Frajerskie Uderzenia, aligator wraz z kilkoma innymi zwierzętami, staranowała Szefa kuchni, gdy uciekał przed Malem na Wyspie Kości.

W Lody błotnistych Lodziarzy, aligator o imieniu "Kłapacz" pojawia się podczas drugiej części wyzwania, w którym strzegł miski kandyzowanych czereśni. Próbował zaatakować Gwen, ale został powstrzymany przez Mike'a (jako Mal. Następnie aligator próbował zjeść Zoey, ale tw wrzuciła mu błoto do paszczy, zanim zdążył to zrobić. Aligator następnie zaczyna walczyć z niedźwiedziem.

W Zrujnowany finał, dwa aligatory krótko są widoczne w Łodzi Przegranych obok innych zwierząt z Obozu Wawanakwa po tym jak wyspa zatonęła przez Szefa Hatcheta.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Maxa gryzie mechaniczny krokodyl .

Max zostaje ugryziony przez robo-krokodyla.

W To jest dziura!, podczas gdy Max i Scarlett przechodzą przez jaskinie pełnej niebezpiecznych stalaktytów, Chris wypuszcza krokodyla żeby było trudniej. Scarlett chcąc pozbyć się Maxa, sugeruje, żeby użył swojej mocy, aby przejąć kontrolę nad krokodylem. Max głupio posłuchał jej rad i został zaatakowany przez niego. Na szczęście, stalaktyt spada na krokodyla, ujawniając, że jest robotem. Scarlett korzystając z jego elementów, udaje jej się skonstruować uniwersalnego pilota, aby pomóc im w ucieczce z jaskini.

W Gorączka Scarlett, robo-krokodyl jest jednym z robo-zwierząt wysyłanych by zaatakować Jasmine i Shawna gdy naruszają poziom bezpieczeństwa.

Roboty Krokodyle w Upadku Sky

Robo-krokodyle w Upadek Sky.

W Upadek Sky, kilka robo-krokodylów atakuje pozostałych zawodników, gdy wspinają się na Mt. Chrismore. Według Chrisa te robo-krokodyle są o wiele bardziej groźniejsze niż poprzednie modele. Pokazano, że potrafią latać poprzez wbudowane rakiety i potrafią puszczać utwór MyTunes. Na szczycie góry, krokodyle próbują zatrzymać Shawna od zabrania flagi i jeden z nich z powodzeniem go połknął. Jednak udaje mu się wydostać z krokodyla, niszcząc go od wewnątrz, w rezultacie wygrywając wyzwanie. Tymczasem Sky udaje się wylądować na jednym robo-krokodylu po tym, jak została zepchnięta z urwiska przez Sugar i na nim poleciała na szczyt góry. Pod koniec odcinka, Sugar robi makijaż krokodylowi.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

W Polowanie na suma, Josee i MacArthur oszukują ślepego Devina, wmawiając mu, że krokodyl to duży sum. Wprowadza krokodyla do łodzi swojej drużyny, gdzie natychmiast zjada wszystkie złowione sumy. Jednak Brody używa manewru Heimlicha, aby krokodyl zwrócił wszystkie zjedzone sumy.

W Milion sposobów, by stracić milion dolarów, podczas napadu furii Josee po zajęciu trzeciego miejsca w całym wyścigu, bierze aligatora z fontanny i rzuca go w stronę Dona i Jacques'a.

Ciekawostki

Galeria