FANDOM

S05E14 Olbrzymka

Przerażona Amy wzrostem Jasmine.

Amy i Jasmine to jeden z mniejszych konfliktów Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew. Jasmine od początku nie lubiła Amy, ze względu na jej, apodyktyczny, arogancki i zepsuty charakter i też z tego powodu że znęca się fizycznie i psychicznie nad swoją młodszą siostrą Samey, z którą Jasmine się zaprzyjaźniła. Amy natomiast nic nie miała do Jasmine i szanowała ją jako kapitana ich drużyny, jednak z czasem zaczęła ją nie lubić głównie z tego powodu że nie wierzyła w jej kłamstwa i wspierała Samey czego ta nie mogła zrozumieć. W końcu Jasmine przymierzyła się z Samey i pomogła jej się pozbyć Amy i ją udawać do jej powrotu w Podmuch z przeszłości.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Więc, to jest moja drużyna?

Kiedy Amy zmusza Samey by zamieniła się z nią miejscami, zauważyła wtedy siedzącą koło niej Jasmine i się przeraziła jej wzrostem nazywając ją "olbrzymką". Jasmine pyta czy nie ma jakiegoś problemu. Po wylądowaniu na wyspie obie zostały przydzielone do drużyny Pimâpotew Kinosewak. Podczas wzywania, Samey wpada na pomysł żeby użyć taczek, ale Amy szybko jej przerywa mówiąc, że to jej pomysł. Jasmine pochwaliła pomysł Amy nie wiedząc, że był to pomysł Samey. Podczas budowy domku na drzewie, Jasmine każe Amy i Samey pracować szybciej.

Kocham cię tłusta świnko

S05,2E02-(Amy i Jasmine

Amy obudzona przez Jasmine.

Na początku odcinka, gdy Jasmine, schodzi z drzewa, przypadkowo budzi Amy która zirytowanym tonem pyta co robi. Jasmine wyjaśnia że idzie poszukać jedzenia dla drużyny. Słysząc to Amy zmienia swój ton rozmowy i oferuje Jasmine pomoc. Jasmine z radością przyjmuje jej ofertę myśląc że Amy oferuje swoją pomoc ale Amy budzi Samey i każe jej pomóc Jasmine przy szukaniu jedzenia. Jasmine była tym zdziwiona ale największym szokiem dla niej było jak zobaczyła jak Amy traktuje swoją siostrę i podczas szukania jedzenia, Jasmine zachęca Samey by przeciwstawiła się swojej siostrze. Na początku wyzwania, Jasmine przydziela członkom drużyny przeszkodę, a Amy szanuje jej decyzję i nie robi żadnych problemów.

Bliźniacy to nie wszystko

Jasmine i bliżniaki

Amy jest zła że Jasmine nie uwierzyła w jej kłamstwo że to ona pozbyła się Dave'a a nie Samey.

Konflikt między Amy i Jasmine, się mocno nasilił w tym odcinku, gdzie Jasmine nie umie dłużej tolerować tego jak Amy wyzyskuje Samey i zachęca ją by przeciwstawiła się Amy. Podczas wyzwania, Amy i Samey zasadziły się Dave'a, którego Samey trafiła. Po chwili podchodzi do bliźniaczek, Jasmine która gratuluje Samey znakomitego trafienia. Ale Amy odpycha ją i próbuje wmówić Jasmine że to ona trafiła Dave'a. Jednak Jasmine nie dała się oszukać, gdyż umie je odróżnić, czym zaskoczyła i zezłościła Amy. W pokoju zwierzeń, Amy wyraża swój szok i niezadowolenie, z tego że ktoś jest po stronie Samey a nie jej. Jasmine sugeruje później by wszystkie trzy się trzymały razem, gdyż Samey jako jedyna z nich miała balon i prowadzi bliźniaczki do kryjówki Shawna. Jasmine chce by to Samey trafiła Shawna balonem, ale Amy nie chciała do tego dopuścić i próbuje wyrwać jej balon z rąk. Jasmine wtedy już miała dość zachowania Amy, i interweniuje by pomóc Samey. Podczas walki, balon pęka i oblewa dziewczyny różową farbą przez co drużyna Kinosewak po raz pierwszy przegrała. W pokoju zwierzeń, Jasmine retorycznie komentuje że to szczęście że Amy i Samey nie są siostrami syjamskimi gdyż Amy zjadła by Samey żywcem. Podczas ceremonii eliminacji, Jasmine wraz z Samey głosowała na Amy. Na koniec Jasmine jest dumna z Samey i jej starego numeru z zamianą przez co Amy została wyeliminowana z programu z czego Jasmine wydaje się być zadowolona.

Podmuch z przeszłości

Jasmine jest wstrząśnięta gdy Amy wróciła na wyspę po niesłusznej eliminacji i atakuje siostrę. Jasmine skomentowała to mówiąc "Uuu czarno to widzę".

Ciekawostki

Zobacz także

Amy
Relacje Jasmine | Samey
Jasmine
Relacje Wszyscy | Amy | Samey | Shawn