FANDOM

Armata Wstydu

Armata Wstydu.

Armata Wstydu (ang. Cannon of Shame) to sposób eliminacji zawodników w Totalnej Porażce na Wyspie Pahkitew. Zawodnicy, którzy nie otrzymali pianki są zmuszeni wejść do armaty z której zostają wystrzeleni z wyspy. Tematem tej haniebnej metody eliminacji jest fakt, że nazwa Pahkitew w języku Cree oznacza wybuchowy.

Chris zaprezentował Armatę Wstydu w Więc, to jest moja drużyna?, Beardo jest pierwszym zawodnikiem, który został wystrzelony z Armaty, gdyż denerwował swoją drużynę efektami dźwiękowymi, które z siebie wydawał i ogólnie był bezużyteczny.

W Kocham cię tłusta świnko, Leonard jest drugim zawodnikiem wystrzelonym z Armaty, gdyż spowodował przegraną swojej drużyny, używając swojej fikcyjnej magii. Denerwował też niektórych swoim uporem w przekonaniu, że jest prawdziwym czarodziejem.

W Bliźniacy to nie wszystko, Amy została wystrzelona z Armaty zamiast Samey. Samey wmówiła wszystkim, że Amy to Samey, a ta nie mogła nic powiedzieć, gdyż miała podrażnione gardło od owocu, który Samey chytrze jej podała.

W Kocham cię, kocham twoje węzły, Rodney został czwartym zawodnikiem wystrzelonym z Armaty, gdyż nie potrafił powiedzieć prawdy o swoich uczuciach, przez co on i jego drużyna została wielokrotnie porażona prądem i przegrała wyzwanie.

W Podmuch z przeszłości, Samey została wyeliminowana przez to, że udawała Amy i wdała się z nią w bójkę, co kosztowało jej drużynę zwycięstwo. Samey próbowała tego uniknąć używając tej samej strategi co ostatnio, ale kończy się to kolejną bójką między nią a Amy. Chris żeby uniknąć kolejnej pomyłki wystrzeliwuje obie siostry z armaty.

W Problemy Ma' Ma' Małpy, Ella została zdyskwalifikowana za złamanie przepisów Chrisa dotyczących śpiewania. Ella weszła do Armaty dzięki pomocy swoich ptasich przyjaciół i została wystrzelona, gdy skończyła śpiewać swoją ostatnią piosenkę.

W Trzy strefy i niemowlę, Topher spowodował przegraną swojej drużyny, gdyż dostał wiadomość, że zostanie nowym gospodarzem programu. Został jednak oszukany przez Chrisa, przez co został wystrzelony z wyspy.

W Rzuć i szukaj!, Dave uznał, że skoro nie ma szans u Sky, po tym jak ta odrzuciła jego uczucia, nie ma po co zostawać w programie więc zagłosował na siebie co zdecydowało o jego eliminacji. Tym samym uratował Sky od eliminacji.

W Gorączka Scarlett, Scarlett została zdyskwalifikowana za próbę wyłudzenia od Chrisa miliona dolarów, pod groźbą wysadzenia wyspy. Później dołączył do niej Max, po tym jak się przechwalał że po jej eliminacji, zostanie jedynym "złem" na wyspie. Chris uznał że ma dość "zła" i automatycznie go wyeliminował.

W Upadek Sky, Jasmine została automatycznie wyeliminowana, gdyż jako ostatnia dotarła na szczyt góry, ponieważ Sugar zwaliła na nią drzewo, co uniemożliwiło jej dalszej wspinaczki.

W Obozowicze z talentem, Sugar została ostatnim zawodnikiem wystrzelonym z Armaty, bo zdobyła najniższą ilość punktów w wyzwaniu.

Ciekawostki

  • Amy, Beardo, Rodney i Samey to jedyni zawodnicy, którzy mają kask podczas eliminacji.
  • Amy jest jedyną osobą, która korzysta z Armaty Wstydu dwukrotnie.
  • Amy i Samey oraz Max i Scarlett to jedyne pary zawodników, które skorzystały z Armaty Wstydu razem.
  • Ella to jedyny zawodnik, u którego pokazano jak wchodzi do armaty.
  • Shawn i Sky to zawodnicy, którzy nigdy nie skorzystali z Armaty Wstydu, ponieważ są finalistami sezonu.

Galeria