FANDOM

S02E23 Beth całuje Harolda

Beth całuje Harolda w 2008: Owen w kosmosie.

Beth i Harold nie mieli zbyt wielu relacji ze sobą ze względu na to że zawsze grali w przeciwnych drużynach. Jednak po scaleniu drużyn na Planie Totalnej Porażki, nawiązali bliską przyjaźń ze sobą. Jednak po czasie Beth zaczęła coś czuć do Harolda i uważała, że ten czuje do niej to samo. Beth była też gotowa stworzyć związek z Haroldem nawet jeśli by to oznaczało zakończenie jej związku z Bradym. Harold był jednak obojętny wobec jej uczuć, gdyż nie chce zranić innych dziewczyn, bo uważa że te się w nim podkochują.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 1

Gdy Harold przybył na wyspę, Beth zapytała się "na co on się gapi" odnosząc się do jego dziwnego zachowania. Podczas pierwszego śniadania, oboje wypytywali się Szefa kuchni o rodzaj posiłku jaki im serwuje.

Awantura przy grze w zbijaka

Kiedy Harold przyszedł do stołówki z namalowanymi wąsami, Beth wraz z innymi się z niego śmiała.

Niezbyt sławni

Beth wraz z innymi jest pod wrażeniem, beatboxem Harolda mimo że są w przeciwnych drużynach.

Plan Totalnej Porażki

Super Haro-ld

W łazience, Beth wraz z Leshawną i Lindsay planują wyeliminować Duncana, jednak zdają sobie sprawę że nie dokonają tego mając tylko trzy głosy. Wtedy Beth prosi Harolda by zagłosował na Duncana, który natychmiast się zgodził. Jednak po rozmowie z Courtney, z wielkim bólem serca zdecydował zagłosować na Leshawne.

Poszlaka

Złapana w pułapkę Harolda

Harold pobiera próbkę DNA Beth.

Gdy zawodnicy zbierają, próbki DNA innych zawodników, Harold łapie Beth w swoją pułapkę która znajdowała się w pokoju zwierzeń, i pobiera od niej próbkę DNA i odciski palców. Ta wtedy była wyraźnie zła na niego. W pociągu po nieudanej próbie Harolda by ożywić Chrisa, oboje panikują dopóki Duncan ich nie uspokaja. Beth później postanowiła współpracować z Courtney i Haroldem w celu rozwiązana zagadki zamordowania Chrisa.

Reguła kołysania

Harold akceptuje ofertę Beth i Lindsay by zagłosować na Duncana ze względu na jego konflikt z nim.

Skulona Courtney, ukryty Owen

Beth vs Harold

Harold pokonuje Beth (będąc kontrolowanym przez Duncana).

Beth i Harold byli zmuszeni walczyć ze sobą w wyzwaniu. Oboje musieli nosić garnitury robota które były sterowane przez Courtney i Duncana. Harold przepraszał Beth za każdym razem gdy ją uderzył gdyż Duncan miał nad nim pełną kontrole.

2008: Owen w kosmosie

Singiel Harold

Beth uważa że Harold się w niej zakochał.

Beth dostaje cukierkowy pierścionek od Brady'ego na początku odcinka. Harold się jej pyta czemu jest w stałym związku jeśli mogłaby jak on skakać z kwiatka na kwiatek. Beth w pokoju zwierzeń, uważa że Harold próbuje ją namówić by zerwała z Bradym gdyż uwierzyła że Harold się w niej zakochał. Przez większość odcinka, Beth próbuje zwrócić uwagę Harolda na niej, takimi rzeczami jak pomóc jej zejść po drabinie i innymi rzeczami. Po tym jak Harold wyszedł z pawio-komety, kładzie on głowę na ramieniu Beth, gdzie tak go odpycha tłumacząc że ma już chłopaka. W pokoju zwierzeń, Beth zastanawia się czy dobrze robi odpychając Harolda. Harold natomiast tłumaczy że gdyby on i Beth byli ostatnimi ludźmi we wszechświecie to może mieli by szanse. Po tym jak Beth wychodzi z pawio-komety, podchodzi do Harolda i go całuje ku jego obrzydzeniu. Kiedy Harold został wyeliminowany, Beth krzyczy że będzie za nim tęsknić ale ten nie zwracał na nią uwagi. W materiale dodatkowym, Harold mówi że powie kolegą z jego klasy że ma dziewczynę ale zastanawia się czy powinien powiedzieć że tą dziewczyną jest Beth.

Dobry piesek

Kiedy Beth przeczytała wiadomość od prawników Courtney, mówiącą że Owen jest wtyczką producentów. Beth mówi że Harold miał racje, co oznaczało że nie uwierzyła w jego zarzuty dotyczące Owena w poprzednim odcinku.

Bunt w studiu

Kiedy Kucharz każe odpowiedzieć Beth na pytanie kto jest ofiarą filmu o kosmosie, ta szybko odpowiada mówiąc "słodki Harold".

Totalna Porażka w Trasie

Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette

W filmiku Harolda, Beth jest jedną z niewielu osób które są gotowe pobić Harolda gdy ten wyjaśnia skomplikowane równianie matematyczne. Później, Beth razem z Katie i Sadie, słucha jak Harold wraz z Porażkowi Braćmi, śpiewa piosenkę Boski urok masz.

Ciekawostki

  • Oboje są jedynymi zawodnikami oryginalnej obsady, którzy noszą okulary.
  • Licząc zakończenie Duncana, w obu sezonach w których konkurowali, zostali wyeliminowani co trzy eliminacje od siebie.

Zobacz także

Beth
Relacje Wszyscy | Brady | Courtney | Duncan | Harold | Heather | Justin | Leshawna | Lindsay
Inne Brady | Tiki Idol
Harold
Relacje Wszyscy | Beth | Courtney | DJ | Duncan | Heather | Leshawna | Owen
Inne Młodsza Leshawna | Porażkowi Bracia | Sojusz Facetów