FANDOM

S03E06 Przestancie się kleić

Wściekła Blaineley, tym że nie udało się jej spowodować bójki między Bridgette a Geoffem.

Blaineley, Bridgette i Geoff byli gospodarzami Totalnej Porażki Podsumowanie. Blaineley stała się nową współprowadzącą programu razem z Geoffem, po tym jak Bridgette wyjechała, aby konkurować w Totalnej Porażce w Trasie. Geoff od początku nie lubił Blaineley ze względu na jej arogancję i za to, że przypominała mu, jak Bridgette zdradziła go z Alejandro. Wszyscy trzej w pewnym momencie wspólnie prowadzili show, jednak do momentu, gdy Blaineley wysłała Bridgette na Syberię. Przez to Geoff ją znienawidził i powstał z tego poważny konflikt, który skończył się wysłaniem Blaineley do Totalnej Porażki w Trasie jako zawodniczkę.

Plan Totalnej Porażki

Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Podczas wywiadu między Bridgette i Geoffem, Blaineley była zdegustowana ich dziecinnymi przezwiskami które sobie wymyślili.

Totalna Porażka w Trasie

Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette

S03E06 Blaineley w podsumowaniu

Blaineley przez cały odcinek, denerwuje Geoffa.

Blaineley razem z Geoffem wspólnie prowadzą Totalną Porażkę Podsumowanie. Blaineley przez cały odcinek denerwuje Geoffa przypominając mu o tym, że Bridgette pocałowała Alejandro. Geoff jednak to ignoruje, za wszelką cenę nie chce widzieć Bridgette i próbuje opóźnić spotkania z nią, decydując się najpierw przedstawić pierwszego gościa Harolda i pokazując klipy video "To musiało zaboleć" i filmik walki między Izzy a Szefem kuchni. Sfrustrowana Blaineley ucisza Geoffa i zaprasza Bridgette na scenę, ale Bridgette nie chce wyjść z pokoju, gdyż się wstydzi tego co zrobiła. Później decyduje się wyjść na scenę i zaśpiewać w celu przeproszenia Geoffa. Po zakończeniu piosenki, Blaineley pokazuje wszystkim klip video pokazujący, jak Bridgette podziwia Alejandro, co kończy się kłótnią między Bridgette i Geoffem, którzy podejmują się walki w meczu bokserskim, który kończy się ich pogodzeniem, a Blaineley ze złości niszczy studio.

Podsumowanie: Ratunek przez Telefon

Kiedy Blaineley pojawia się w studiu, Bridgette pyta się jej, dlaczego nie wróciła do swojej poprzedniej pracy, ale ta zignorowała pytanie krzywo patrząc na Bridgette. Ta pyta się Geoffa, dlaczego Blaineley, nie wróciła do swojej poprzedniej pracy Polowania na Gwiazdy, a ten jej mówi, że próbowała, ale nie chcieli jej z powrotem. Gdy nadal im się nie udało zebrać pieniędzy potrzebnych do uratowania programu, Blaineley chce użyć incydentu Bridgette z Alejandro, by wzbudzić u Bridgette mieszane uczucia, a u Geoffa zazdrość. Początkowo jej plan działał, a widzowie wpłacali duże sumy pieniędzy ale szybko przestali, gdy Bridgette i Geoff pokazali, że to im nie przeszkadza, czym mocno rozzłościli Blaineley.

Podsumowanie: Po Bólu!

Zapłacisz mi za to Blaineley

Geoff grozi Blaineley za to, że ta wysłała Bridgette na Syberię.

Na początku odcinka, Geoff z radością ogłasza że Blaineley wyruszyła w trasę w poszukiwaniu nowych plenerów i spotkać fanów Totalnej Porażki w poszczególnych krajach. Jednak ku jego zdziwieniu, Blaineley pojawia się w studiu, i opowiada jak podstępem wysłała Bridgette na Syberię. Geoff postanawia zemścić się na Blaineley, opóźniając program by niedostała kasy, pokazując filmiki, w których: zjadła pizzę z podłogi, obcina paznokcie piłą oraz jak beka i puszcza bąki. Nawet zaśpiewał piosenkę o swojej nienawiści do Blaineley, wyjawiając również jej prawdziwe imię, czyli Mildred. Pod koniec, sfrustrowana Blaineley, by zakończyć program na czas odpowiada na ostatnie pytanie wygrywając przy tym przypadkowo wyzwanie drugiej szansy. Geoff z radością gratuluje jej wygranej, jednak Blaineley nie ma zamiaru konkurować w Totalnej Porażce w Trasie. Geoff wzywa stażystów, którzy mają ją wysłać na miejsce programu. Na koniec Geoff z radością informuje, że w następnym odcinku podsumowania nie będzie Blaineley.

Podsumowanie: Hawajski Styl

W przeciwieństwie do Bridgette, Geoff przez cały odcinek śmieje się z nieszczęść Blaineley. Kiedy Blaineley jest wprowadzona cała w bandażach, Geoff z radością pokazuje wszystkim niewyemitowany filmik, w którym Blaineley po swojej eliminacji wpada na chińską chatkę. Kiedy Geoff wspomina, że Bridgette nie może opuścić kraju, bo ma paszport Blaineley, ta złośliwie chichocze. Geoff pozwala jej też grać w drużynie Heather mimo że jest cała w bandażach i niesprawna fizycznie. Natomiast Bridgette w przeciwieństwie do Geoffa, jest żal Blaineley mimo wszystkich krzywd, które Blaineley jej wyrządziła. Wiedziała też że Blaineley sama sobie nie poradzi w wyzwaniu, i kazała Owen'owi, jej pomóc. Pod koniec, Bridgette prosi Geoffa by wysłał tonącej Blaineley, pomoc na co Geoff z niechęcią się zgadza. Geoff też śmieje się, gdy Bruno ratuje Blaineley, a później traktuje ją, jak zabawkę do gryzienia.

Ciekawostki

  • Wszyscy trzej, razem z Duncanem, zostali wyeliminowani, a nie należeli do żadnej drużyny.
  • Cała trójka została wyeliminowana w podwójnej eliminacji - Bridgette i Geoff razem, natomiast Blaineley razem z Courtney.

Zobacz także

Blaineley
Relacje Bridgette | Geoff
Inne Josh | Polowanie na Gwiazdę | Totalna Porażka Podsumowanie
Bridgette
Relacje Wszyscy | Alejandro | Blaineley | Courtney | DJ | Duncan | Geoff | Gwen | Heather | Leshawna
Inne Totalna Porażka Podsumowanie
Geoff
Relacje Wszyscy | Bridgette | Blaineley | DJ | Duncan | Gwen
Inne Sojusz Facetów | Totalna Porażka Podsumowanie