FANDOM

Bridgette i Leshawna

Bridgette cieszy się z ponownego spotkania z Leshawną w Podsumowanie III.

Bridgette i Leshawna to jedna z mniejszych przyjaźni. Stały się dobrymi przyjaciółkami na Wyspie Totalnej Porażki, mimo że grały w przeciwnych drużynach. Po scaleniu, razem z Gwen walczyły z Heather i jej sojuszem. Kilka razy też Leshawna broniła Bridgette przed Heather a także przed Evą. Obie dostały się także na Plan Totalnej Porażki, gdzie nie miały zbyt wielu relacji z powodu szybkiej eliminacji Bridgette, choć na początku, Leshawne wkurzało to że Bridgette ciągle całowała się z Geoffem ale pomimo tego nadal są dobrymi przyjaciółkami. Dostały się także do Totalnej Porażki w Trasie, gdzie grały w Drużynie Zwycięzców ale obie stały się pierwszymi ofiarami Alejandro co skutkowało ich szybkimi eliminacjami.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 1

S01E01 Powstrzymywanie Leshawny

Bridgette i DJ powstrzymują Leshawne od zaatakowania Harolda.

Bridgette wraz z DJ'em powstrzymuje Leshawne która chciała zaatakować Harolda gdyż uznała że ten obraził jej wygląd.

Podstawy musztry

Kiedy wszyscy cieszą się skradzionym jedzeniem przez Courtney i Duncana, Bridgette i Leshawna wspólnie z Gwen śmiały się z Szefa i jego historii wojennych.

Ekstremalna tortura

Bridgette i Gwen znalazły miłosny wiersz haiku i zastanawiają się dla kogo on jest. Pokazały go Leshawie i okazało się że wiersz jest dla niej. Później obie patrzą jak Leshawna całuje Harolda który okazał się autorem tych wierszyków.

Posiłek obrzydliwości

Daj paluszki

Leshawna jest wdzięczna Bridgette że dzięki niej ich drużyna zdobyła punkt.

Kiedy Bridgette przeprowadza się do chatki dziewczyn z susłów, Heather próbuje wciągnąć ją w sojusz dając jej swoje kosmetyki. Leshawna wtedy ostrzega Bridgette przed Heather mówiąc że "na świecie nie ma nic za darmo". Podczas wyzwania, Leshawna gratuluje Bridgette dzięki której zdobyły punkt i uznaje jej strategie pracy zespołowej. Pomimo że są przyjaciółkami, Bridgette wydawała się być rozczarowana gdy Leshawna przegrała ostatnie wyzwanie przez co dziewczyny przegrały.

Mów mi wujku

S01E15 Leshawna broni Bridgette

Leeshawna staje w obronie Bridgette przed Evą.

Leshawna broni Bridgette przed Evą. Leshawna czuje się źle że Eva znęca się nad Bridgette ponieważ wszyscy chcieli się jej pozbyć, ale przyznała że lepiej żeby się nad Bridgette znęcała niż nad wszystkimi.

Ukryj się i bądź podstępny

Bridgette jest jednym z wielu zawodników którzy wiwatowali kiedy Leshawna wygrała wyzwanie. Przed ceremonią eliminacji, Leshawna popiera pomysł Bridgette aby wyeliminować Duncana. Leshawna jest również zszokowana gdy Bridgette została wyeliminowana.

Ekstrawaganckie Obozo-jmanie

Bridgette przyznała że będzie po stronie Gwen lub Leshawny aby wygrały gdyż one jedyne były dla niej miłe po połączeniu drużyn. Przyznała też że chce by obie wygrały. Bridgette nie odegrała roli w eliminacji Leshawny.

Plan Totalnej Porażki

Uwaga, potwór!

Pod koniec odcinka, Bridgette chce aby dziewczyny wreszcie wybrały piętrowe łóżka żeby się wyspać bo mają wstać o szóstej rano. Leshawna wtedy dokucza Bridgette mówiąc że chce się wyspać przed całuśną sesją z Geoffem. Bridgette nie zaprzeczyła.

Poszukiwanie kosmicznych jaj

Przytule was z powodu waszej eliminacji

Zadowolona Leshawna, tym że jest uratowana od eliminacji, zapominając że to oznacza eliminacje Bridgette i Geoffa.

Leshawna, Bridgette i Geoff są ostatnimi zawodnikami którzy nie dostali Pozłacanego Chrisa. Ostatecznie to Leshawna go otrzymała i że szczęścia ich przytula. Następnie ich przeprasza gdyż sobie uświadomiła że Bridgette i Geoff zostali wyeliminowani.

Podsumowanie III

Bridgette i Leshawna są szczęśliwe że znowu się zobaczyły. Bridgette nie miała urazy do Leshawny za jej kłamstwa podczas jej udziału w konkursie. Leshawna pomaga Bridgette z jej trudną sytuacją z Geoffem. Leshawna miała dość zachowania Geoffa, i zapytała się go gdzie jest stary Geoff o co Bridgette niestety o to samo zapytała. Bridgette następnie postanawia usadzić Geoffa na krześle elektrycznym w czym Leshawna jej chętnie pomaga wraz z Owenem i Heather. Razem zmusili Geoffa aby przeprosił za swoje zachowanie.

Kto będzie milionerem?

Będe też tesknić

Leshawna mówi że będzie tęsknić za Bridgette i Geoffem.

Gdy Bridgette mówi, że będzie tęsknić za wszystkimi zawodnikami, Leshawna mówi jej, że ona również będzie za nią tęsknić. Następnie szybko dodaje, aby wybrać wreszcie zwycięzce aby wszyscy mogli pójść do domu.

Totalna Porażka w Trasie

Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!

Leshawna wraz ze wszystkimi innymi członkami Drużyny Zwycięzców głosowała na Bridgette przez którą przegrali wyzwanie gdyż jej język przykleił się do słupa. Bridgette przed Skokiem Wstydu, próbowała ostrzec Leshawne i drużynę przed Alejandro ale ci jej nie zrozumieli gdyż jej język nadal jest przyklejony do słupa. Bridgette kiedy też została wypchnięta z samolotu przez Chrisa, Leshawna jest zaniepokojona o Bridgette której spadochron zaplątał się o słup.

Podsumowanie: Ratunek przez Telefon

Siostrzyczki10

Bridgette wspiera Leshawne w śpiewaniu.

Kiedy Bridgette przedstawia Leshwane, nazwała ją "Królową prawego sierpowego". Obie też stwierdziły że Alejandro jest gorszy od Heather i chcą się zemścić za to że przez niego wyleciały. Bridgette też proponuje aby Leshawna zaśpiewała by zdobyć więcej pieniędzy. Leshawna nie chciała śpiewać tylko zatańczyć ale Bridgette wraz z Blaineley i Geoffem szybko powiedzieli NIE tłumacząc że ma piękny głos aby zaśpiewała. Leshawna śpiewa o tym jak nienawidzi Alejandro w czym Bridgette ją wspiera. Trochę później Leshawna zaczęła tańczyć podczas piosenki. Bridgette następnie dołączyła do Leshawny w tańcu podczas piosenki Siostrzyczki. Prosi także widzów o wpłacenie wysokich darowizn by Leshawna przestała tańczyć.

Podsumowanie: Hawajski Styl

Kiedy Bridgette przenosi Leshawne, Evę, Justina i Owena do Drużyny Heather, Leshawna spojrzała na nią z nie zadowoleniem.

Ciekawostki

Zobacz także

Bridgette
Relacje Wszyscy | Alejandro | Blaineley | Courtney | DJ | Duncan | Geoff | Gwen | Heather | Leshawna
Inne Totalna Porażka Podsumowanie
Leshawna
Relacje Wszyscy | Beth | Bridgette | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Lindsay
Inne Leshaniqua