FANDOM

Cameron boi się Scotta

Scott szydzi z Camerona i jego długiego języka

Cameron i Scott to jeden z większych konfliktów. W Totalnej Porażce: Zemście Wyspy, mimo że byli w przeciwnych drużynach, Cameron wiedział że Scott nie jest osobą godną zaufania. Kiedy też Scott przeniósł się do jego drużyny w Uciekający model, Cameron od razu zawarł sojusz z Mike'm by się pozbyć Scotta i prawie im się to udało ale Scott się uchronił się immunitetem. W końcu jednak Cameronowi z pomocą Zoey udaje się wyeliminować Scotta w Jedz, puszczaj i bądź ostrożny.

Ich konflikt wydaje się, że trochę ustąpił w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd nawet gdy Cameron został przeniesiony do drużyny Nikczemnych Sępów. Jednak po scaleniu drużyn, ich konflikt znowu się uaktywnił gdy Cameron użył Scotta jako przynętę na Kła i też gdy Mal zmusił Camerona by pocałował dziewczynę Scotta co skutkowało rozpadem jego związku. 

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!

Scott widzi jak Cameron tonie, ale nie pomaga mu tylko przepływa koło niego nazywając go "Dziwakiem".

Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady

Scott jest teraz w drużynie Camerona, gdzie ten szybko się domyślił o jego złej naturze, ale na początku zachował to dla siebie. W kopalni, Scott uważa że poszli prawym tunelem ponieważ "jest to nie kaprawy tunel", Cameron i Zoey niezręcznie patrzą na siebie w odpowiedzi na idiotyzm Scotta. Gdy Zmutowane Larwy, dotarły do jaskini Ezekiela, Cameron radzi Scott'owi by nie mówił za głośno żeby nie zwrócić uwagi susłów. Po wyzwaniu, Cameron oferuje Mike'owi pomóc i prosi go by pomógł mu rozszyfrować Scotta.

Wyspa skarbów Dr McLeana

Cameron wyjawia sekret Mike

Cameron wyjawia tajemnice Mike'a Scott'owi

Cameron i Mike próbują namówić Zoey by na najbliższej ceremonii wyeliminowali Scotta, jednak ta odmawia gdyż ufa Scott'owi. Cameron razem z Mike'm był też zły na Scotta za to że wskazał im złe miejsce do kopania przez co ich drużyna przegrała. Scott natomiast zauważa że Cameron i Mike coś przed nim ukrywają. Przed ceremonią eliminacji Cameron przez przypadek wyjawia Scott'owi tajemnicę Mike'a. Podczas ceremonii eliminacji, Cameron i Mike głosowali na Scotta ale ten miał Oryginalną Głowa Chrisa McLeana przez co uratował się od eliminacji ku ich rozczarowaniu.

Grand Chef Auto

Cameron błaga Scotta o dochowanie tajemicy

Cameron prosi Scott'owi by nikomu nie powidział o tajemnicy Mike

Na początku odcinka, Cameron podchodzi do Scotta i błaga go by nie wygadał nikomu o chorobie Mike'a ale Scott wykorzystuje to by wydobyć więcej informacji (takich jak wywołać Vito). Scott jednak dotrzymuje obietnicy ale szantażuje Mike'a. Na ceremonii eliminacji, Cameron był zdenerwowany gdy Scott wybierał osobę którą chce wyeliminować. Jednak Scott wybiera Mike'a, co trochę zaskoczyło Camerona.

Jedz, puszczaj i bądź ostrożny

Cameron wymiotuje

Cameron wymiotuje po zjedzeniu tarty Scotta

Cameron urządza tajne spotkanie z Zoey w celu wyeliminowania Scotta. Ten jednak podsłuchuje ich rozmowę, łapie Camerona w jedno z jego sideł i wystrzeliwuje go powietrze. Podczas wyzwania, Scott pomaga Cameron'owi w zdobyciu grzybów i przy okazji próbuje go nakłonić by głosował na Lightninga. Cameron przyznał że Lightning jest silnym zawodnikiem ale nie przyjmuje jego oferty. Podczas drugiej części wyzwania, obaj upiekli tartę: Cameron Tartę z grzybami a Scott Tartę z żabiego skrzeku. Scott gdy się też dowiedział że mają zjeść to co zrobili, postanawia zamienić swoją tartę z tartą Camerona gdyż jego tarta była niejadalna i przy tym też wygrywa pierwszą część wyzwania. Jednak Cameron wygrywa i z pomocą Zoey eliminuje Scotta.

Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa

Cameron był zaniepokojony gdy zobaczył Scotta w gorszym stanie niż widział go przed wystrzeleniem z Miotacza Wstydu. Scott prawdopodobnie kibicował Cameronowi w finale, jednak gdy Cameron podczas próby zdobycia kombinezonu, spowodował wybuch który go zranił, u Scotta zaświeciła się zielona lampka w jego trauma tronie. W końcówce Camerona, Scott otrzymał jedną trzynastą miliona od Camerona.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Zły lęk

Cameron spada na Scotta

Cameron spada na Scotta

Cameron uruchamia pułapkę która wyrzuca go w powietrze. Scott śmieje się z niego i nie zwrócił uwagi na to że Cameron leci prosto na niego, przewracając ich obu na ziemię. Cameron następnie ucieka gdyż Scott groźnie na niego spojrzał.

Frajerskie Uderzenia

Podczas śniadania, Cameron jest zaniepokojony zielonym tostem. Scott zabiera mu tosta mówiąc że jest to "penicylowe pure" i po chwili go zjada.

Wasze regaty, obiektem moich żartów

Scott-Przynęta na rekiny

Cameron używa Scotta jako przynęty na rekina...

Na początku odcinak, gdy Cameron się obudził mówi dzień dobry do Scotta. Ten jednak podsłuchuje rozmowę Courtney i Gwen. Scott też zastrasza Camerona mówiąc że nie jest w ogóle bezpieczny, nawet po eliminacji Sierry. W Pokoju Zwierzeń Scott mówi że musiał nastraszyć Camerona gdyż w programie jest więcej bohaterów niż drani. Podczas wyzwania, Scott (wraz z Duncanem) wskakuje na tratwę Camerona i Zoey gdyż nie było żadnych innych łodzi. Ze względu na to że nie byli zbyt szybcy, Cameron wpada na pomysł by wykorzystać Scotta (zawieszając go na kiju) by zwabić Kła którego wykorzysta jako silnik.
Zemsta Scotta na Cameronie

...a ten z zemsty spycha Camerona do wody

Na początku plan Camerona działa, ale gdy z tratwy wyskakuje Duncan i Zoey, Cameron nie był w stanie utrzymać kija na którym wisiał Scott przez co Scott prawie został zjedzony przez Kła. Po tym jak Scott uciekł od Kła, Scott z zemsty popycha Camerona do wody, ale Kieł nie był zainteresowany zjedzenie Camerona. Scott uważa że Kieł chciał zjeść "Obiad a nie przekąskę", ale każe Cameronowi pchać ich do mety. Podczas ceremonii, Scott przyznaje że głosował na Camerona za to że użył go jako przynętę na rekina.

Będziecie poszukiwać Zeeka

S05E00 Cameron pocałował Courtney

Cameron całuje Courtney na oczach Scotta

Scott jest w związku z Courtney a Mal planuje rozbić ich związek by zdobyć zaufanie jednego z nich więc sugeruje Cameron'owi by pocałował Courtney na oczach Scotta i zrzucił winę na nią. Cameron był sceptycznie nastawiony do tego planu gdyż bał się że Scott go pobije. Jednak Mal stawia na swoim i kiedy nadarzyła się okazja popycha Camerona by pocałował Courtney co skutkuje rozpadem związku Scotta.

Ciekawostki

  • Obaj raz opuścili program na wózku inwalidzkim.

Zobacz także

Cameron
Relacje Wszyscy | Anna Maria | Gwen | Jo | Lightning | Mike | Scott | Sierra | Zoey
Inne Sojusze Camerona
Scott
Relacje Wszyscy | Cameron | Courtney | Mike | Zoey
inne Kieł