FANDOM

Camp TV (Obóz TV) był pierwowzorem Wyspy Totalnej Porażki. Camp TV i Wyspa Totalnej Porażki bardzo różnią się od siebie i nie tylko ilością czy wyglądem uczestników, ale także relacjami. 

Uczestnicy

Heather/Gwen

Tutaj Heather i Gwen połączyły się w jedną postać. Imię odziedziczyła po Heather, wygląd po Gwen (z pewnymi zmianami) i charakter po Heather. Jest bardzo złośliwa i wredna! Prawdopodobnie przyjaźniła się z Evą. Zakochana w Geoffie - z wzajemnością. Nienawidzi Trenta.

Geoff

Geoff wygląda tak samo jak wersja z WTP jednak ma zupełnie inny charakter, mimo to nadal jest imprezowiczem. Przyjaźnił się z Justinem i Bridgette (gdyż zakochany był w Heather z wzajemnością).

Duncan

Duncan również nie wiele różni się od swojej wersji z WTP, jednak tam pokazany jest od strony żartownisia.

Trent

Trentowi z wyglądu zmieniła się tylko koszulka, ale z charakteru zmienił się bardziej. Nie miał zbyt wiele przyjaciół (na zwiastunie widać, że kiedy wita się ze wszystkimi na wyspie wszyscy patrzą się na niego wilkiem i nie za bardzo cieszą się na jego widok). Nienawidzi Gwen.

Harold

Harold nie przeżył wielkiej zmiany, był jednak bardziej "frajerowaty". Z wyglądu zmieniła mu się tylko koszulka.

Cody

Cody na prawdę bardzo się zmienił. Jego oryginalna wersja, jest o wiele wyższa i wygląda co najmniej na 30 lat. Pierwotna wersja Codego została użyta w Totalnej Porażce jako stażysta.

Bridgette

Bridgette bardzo zmieniła się w wyglądzie, ale mało z charakteru.

Eva

Wygląd Evy bardzo się zmienił. Jej pierwowzór wcale nie miał ją pokazać jako pewną siebie silną i twardą dziewczyną.

Ezekiel

Ezekielowi zmieniono tylko wygląd, a charakter jest taki sam.

Lindsay

Lindsay z Camp TV jest bardziej inteligentna i rozgarnięta. Nie miała być wykorzystywana przez Heather (zwłaszcza, że nie miało jej w ogóle być). Jej najlepszą przyjaciółką miała być Leshawna. Jeżeli chodzi o związek, to nic się nie zmieniło, jej chłopakiem miał być Tyler.

Leshawna

Leshawna z początku miała wyglądać jak Leshaniqua, potem zmieniono jej wygląd i od swojej teraźniejszej wersji różniła się jedynie koszulką i charakterem. Miała ona być tak jakby "divą". Jej związek z Haroldem prawdopodobnie nie istniał. Jej wrogiem był Tyler.

Justin

Pierwotna wersja Justina nie jest tak piękna jak oryginalna. Jego oczy odbierają cały wygląd postaci. 

Beth

Beth była stylizowana na o wiele ładniejszą dziewczynę. Nie miała być wykorzystywana przez Heather, ale nie przyjaźniła się też z Lindsay.

DJ

Pierwotna wersja DJa, była o wiele tęższa, od teraźniejszej. Nie miała mięśni. Z wyglądu przypomina B. Jego oryginalna wersja została użyta jako jeden z kilku stażystów w Totalnej Porażce.

Katie i Sadie

Cały czas miały być najlepszymi przyjaciółkami, ale nie miały być do siebie w ogóle podobne.

Owen

Zachowuje się tak samo jak w WTP,ale wygląda trochę inaczej. Mimo to nadal widać jakieś podobieństwo.

Galeria

Total Drama Island-Camp TV Promo

Total Drama Island-Camp TV Promo