FANDOM

S03E01 Skok wstydu

Pełny widok miejsca, w który odbywa się ceremonia Torebek z Fistaszkami.

Ceremonia Torebek z Fistaszkami (ang. Barf Bag Ceremony) jest miejscem w którym uczestnicy zostają wyeliminowani z Totalnej Porażki w Trasie.

Uroczystość odbywa się w przedziale znajdującym się z tyłu samolotu, co widać w Moja upalna Jamajka. Ceremonia Torebek z Fistaszkami odbywa się po tym jak jedna z trzech drużyn Totalnej Porażki w Trasie, przegra wyzwanie. Osoba która nie otrzyma torebki z fistaszkami, musi wykonać Skok Wstydu. Ostatnia ceremonia torebek z fistaszkami odbyła się w Spoliczkowana Rewolucja, dzięki czemu Bridgette, DJ, Harold, Leshawna i Lindsay są jedynymi uczestnikami, którzy otrzymali torebki z fistaszkami. Te torebki z fistaszkami to torebki na wymioty wypełnione orzeszkami ziemnymi, których niemożna sprzedawać podczas lotu z powodu alergii. Po zaprzestaniu rozdawania torebek, Chris po prostu liczy głosy i ogłasza kto został wyeliminowany.

Drużyna Zwycięzców trzyma torebki z fistaszkami

Drużyna Zwycięzców na pierwszej ceremonii torebek z fistaszkami.

Pierwsza oficjalna ceremonia torebek z fistaszkami odbywa się w Miejsce takie sobie cz. 2. Drużyna Zwycięzców która później została zlikwidowana, jest pierwszą i jedyną drużyną która uczestniczyła na prawidłowej ceremonii. Drużyna Amazonek i Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki również brała udział w ceremoniach, tyle że nie rozdawano na nich torebek z fistaszkami. Istnieje także fałszywa ceremonia eliminacji, która pierwszy raz miała miejsce w Wyścig w Amazonii, gdzie głosy są liczone, ale Chris w ostatniej sekundzie ogłasza, że jak na razie wszyscy są bezpieczni. W Greckie Ruiny, Chris zignorował głosy z własnych powodów i wyeliminował stażystę.

W Piknik pod Wiszącą Skałą, Courtney i Gwen musiały wziąć udział w dogrywce, gdyż otrzymały taką samą liczbę głosów. Alergia Gwen na eukaliptus przeszkadza jej w dogrywce, powodując tym samym jej eliminacje. Podobna sytuacja miała miejsce w Chińska Bujda, ale z powodu braku funduszy na dogrywkę, Blaineley i Courtney zostały wyeliminowane.

Duncan wyelinowany w Afryce

Ostatnia prawdziwa ceremonia torebek z fistaszkami na której Duncan został drugi raz wyeliminowany.

Ostatnia ceremonia torebek z fistaszkami z eliminacją odbyła się w Społeczeństwo Kłamiącej Afryki, na której został wyeliminowany Duncan. Ostatnia natomiast ceremonia odbyła się w Rapa Phooey!, gdzie Sierra miała zostać wyeliminowana, ale została oszczędzona w ostatniej chwili. W Dziwne Przypadki, przedział na którym odbywa się ceremonia został zniszczony, po tym jak Sierra przez przypadek wysadziła Samolot Totalnej Porażki.

Ciekawostki

  • Powtarzające gagi na ceremonii torebek z fistaszkami to:
    • Uczestnicy zostają trafieni torebką z fistaszkami.
    • Lindsay źle głosuje.
    • Wyeliminowani uczestnicy zostają wypchnięci z samolotu przez drugą osobę (najczęściej przez Chrisa i Szefa Hatcheta).
  • Leshawna jest pierwszym zawodnikiem który otrzymał torebkę z fistaszkami a Harold jest pierwszym chłopakiem który ją otrzymał.
  • Uczestnicy siedzą na trybunach, podobnie jak na ceremonii pozłacanych Chrisów.
  • Alejandro, Courtney, Duncan i Gwen są jedynymi zawodnikami, którzy wzięli udział w ceremonii torebek z fistaszkami, innej drużyny.
    • Alejandro i Gwen zrobili to dwa razy.
  • Izzy jest jedynym uczestnikiem który nigdy nie wziął udziału w ceremonii torebek z fistaszkami, ponieważ wojsko ją zabrało, zanim jej drużyna wzięła udział w ceremonii.
  • Drużyna Zwycięzców jest jedyną drużyną która otrzymywała torebki z fistaszkami podczas ceremonii, z powodu zaprzestania ich rozwadnia po Spoliczkowana Rewolucja.
  • Ceremonia Torebek z Fistaszkami i Ceremonia Pozłacanych Chrisów to obecnie jedyne ceremonie, które odbywały się tylko w jednym sezonie, w przeciwieństwie do ceremonii przy ognisku która odbywała się w czterech sezonach.