FANDOM

Chińska Bujda
Chinese Fake-Out
Sezon 3, Odcinek 20
S03E20 Blaineley
Premiera Flaga Kanady 10.02.2011
Premiera Flaga USA 11.10.2010
Premiera Flaga Polski 20.01.2011
Piosenka/i Lekcja chińskiego
Lokalizacja Pekin, Chiny
Wyzwanie Przejazd przez Wielki Mur Chiński na wybranym pojeździe, jedzenie obrzydliwych rzeczy
Nagroda/y Pierwsza Klasa w Samolocie
Zwycięzca/y Sierra
Wyeliminowana/y Blaineley i Courtney
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Bitwa nad Niagarą
Następny
Społeczeństwo Kłamiącej Afryki

Fabuła

Duncan przywitał Courtney. Dziewczyna patrzyła na niego z niesmaczeniem. Duncan powiedział, jedząc tort, że jednak coś dobrego pozostało z małżeństwa. Powiedział w pokoju zwierzeń, że stracił sojuszniczego Owena , pogodzenie się z Courtney będzie dobrym pomysłem. Courtney wrzuciła go do tortu. Blaineley ogłosiła, że jeżeli zawodnicy szukają sojusznika, mogą przyłączyć się do niej, ale powiedziała, że obietnica nie jest wiążąca i może zostać wycofana w każdej chwili. Potem rozmawiała z Szefem o jego pozycji w programie. Twierdziła, że Szef zasługuje na lepsze traktowanie. Cody zwierzał się Alejandro i Heather jakie zamiary ma wobec jego Sierra. Alejandro mówił, że dobry mąż powinien spełniać zachcianki żony. Heather powiedziała, że nie wszystko się zgadza ze ślubem. Cody na tą wiadomość się ucieszył. Heather powiedziała Cody'emu, że takie jego małżeństwo z Sierrą, jak jej z Alejandro. Alejandro powiedział, że wie, że Heather go chce. Heather ciarki przeszły. Alejandro powiedział, że jej usta przeczą, ale oczy mówią co innego. Powiedział, że próbuje przeciągnąć Sierrę na jego i Heather stronę. Heather powiedziała, że nie ma żadnej ich strony. Przedstawiła w pokoju zwierzeń, że jeśli wykopie Sierrę, zyska lojalność Cody'ego i potem będzie tylko łatwiej. Potem rozmawiała z Codym o problemach. Cody dalej nie wiedział, co robić. Uczestnicy wylądowali w Chinach. Chris przedstawił historię Chin. Courtney poprawiła Chrisa, że 8 mln lat temu był niocen, a nie czasy ludzkie. Chris powiedział, żeby się nie wymądrzała. Przedstawił wyzwanie. Miał dać sygnał startu, lecz po chwili zadzwonił mu telefon i musiał odebrać. Rozmawiał. Zawodnicy byli zniecierpliwieni. Pytali kiedy zaczynają i zrozumieli tak, że Chris daje sygnał startu, ale to był przypadek dotyczący jego rozmowy przez telefon. Wystartowali. Chris miał ich ostrzec przed kilkoma rzeczami, ale nie zdążył. Nie za bardzo go to obchodziło. Blaineley po drodze, "chwaliła się w pokoju zwierzeń", swoimi trenerami z różnych dziedzin. Usiadłszy na powozie, powiedziała, że ten kto chce być jej sojusznikiem, niech ją pociągnie. Alejandro i Duncan dobiegli do roweru. Alejandro pozwolił Duncanowi wziąć rower. Alejandro powiedział, że pojedzie na deskorolce i dodał, że zdobył złoty medal na olimpiadzie skeaterów w Ameryce Południowej. Courtney i Heather kłóciły się o mały rower, ale Courtney znienacka odjechała jej. Ponieważ Cody i Sierra wzięli ostatnie środki transportu, Heather zostały trepy. Przekomarzała się z Blaineley. Podczas wyścigu Chris ostrzegł zawodników przed petardami, w którą wjechał Duncan. Cody próbował powiedzieć Sierzze, żeby się tak nie zachowywała, ale nie potrafił z siebie tego wykrztusić. Duncan i Alejandro szli łeb w łeb, ale Alejandro zauważył, że Courtney jest w potrzebie. Duncan powiedział Alejandro, że ma doświadczenie i Courtney pomimo pomocy i tak nie będzie po ich stronie. Ale Alejandro i tak zdecydował się jej pomóc. Sierra wpadła do jednej z chińskich chatek. Gdy Alejandro pomagał Courtney, Duncan wyśmiewał się z niej. Alejandro wyciągnął jej rower, a Courtney powiedziała, że może liczyć na jej pomoc. Alejandro powiedział, że zapamięta to. Sierra rozmawiała z chińską babcią, która wręczyła jej herbatę, która sprawi, że Cody ją pokocha. Courtney dyskutowała z Duncanem, ale po chwili wyleciała w powietrze. Duncan i Alejandro pojechali do mety. Gdy dojechali, kłócili się o to kto dojechał pierwszy. Chris powiedział, że i tak nie ma nagrody za te wyzwanie. Następnie dojechał Cody. Czuł się wolny od Sierry. Gdy Heather dobiegła, powiedziała, że trepy w których biegła to masakra. Domagała się informacji, czy pokonała Blaineley. Blaineley powiedziała, że dojechała pierwsza i zdążyła pozwiedzać i zrobić zakupy. Alejandro pytał ją, kto ją ciągnął. Okazało się, że to Szef, który wyczerpany padł na stół. Wszyscy zawodnicy, prócz Courtney dostali się do drugiego etapu. Chris ostrzegł wszystkich, że będą jedli w autentycznej chińskiej restauracji. Gdy wymieniał dania, Alejandro o mało co nie rzygnął. Chrisowi ktoś znowu przerwał, dzwoniąc. Duncan powiedział, że jeśli to Courtney to żeby powiedział, że jest frajerką. Po chwili przyszła i powiedziała, co jej się stało, że jest taka brudna. Powiedziała, że dobrze, że ma mocny żołądek. Alejandro postanowił to wykorzystać, zgodnie z jej obietnicą, ponieważ w przeciwieństwie do niej, obawiał się wyzwania z jedzeniem. Chris wytłumaczył zasady drugiego etapu. Szef rozdawał uczestnikom dość nietypowe potrawy. Chris wydał sygnał piosenki. Powiedział, że on też będzie śpiewał. Piosenka ciągnęła się przez całe wyzwanie. Kolejno odpadali: Cody, Heather i Duncan. W końcu Heather zauważyła, że Alejandro ciągle podejrzanie się schyla, a Blaineley dostaje od kogoś lepsze jedzenie. Duncan zauważył, że Courtney bez przerwy coś żuje. Chrisowi znowu ktoś zadzwonił na telefon. Heather powiedziała Chrisowi, żeby skupił się na programie i zrobił porządek z Blaineley, Courtney i Alejandro. Szef powiedział, że jest zawstydzony. Heather powiedziała też, żeby Chris zamienił miski Blaineley z Sierry i posadził Courtney dalej od Alejandro. Chris się zgodził. Ostatnią rundę wygrała Sierra i powiedziała, że zabiera ze sobą Cody'ego do pierwszej klasy. W samolocie, Alejandro i Duncan rozmawiali kogo wytypować do eliminacji. Prawdopodobnie obaj zgodzili się za wyrzuceniem Blaineley. Podczas eliminacji najwięcej głosów uzyskali po równo Courtney i Blaineley. Courtney była pewna zwycięstwa w dogrywce, ale Chris powiedział, że przekraczają budżet i musi wyrzucić je obie z programu. Courtney powiedziała, żeby Chris się strzegł jej prawników, a do Duncana, że wytoczy mu proces o zniesławienie. Blaineley na końcu dodała, że Ezekiel ukrywa się w luku bagażowym, Cody głosował cały czas na Sierrę i Alejandro i Heather do siebie pasują. Heather powiedziała, żeby Chris w końcu wykopał Blaineley. Chris powiedział, że opowiada całkiem ciekawe rzeczy. Na końcu Blaineley powiedziała, że to ona miała prowadzić ten program. Chris nie dał jej skończyć i wyrzucił ją i Courtney z samolotu. Wszyscy ucichli. W pierwszej klasie Sierra oblała się herbatą. Cody próbował z nią rozmawiać, ale po chwili zasłabnął na zapach herbaty. Sierra zrobiła zastrzyk Cody'emu, a on krzyknął z bólu. Chris i Szef rozmawiali o tym, jak Szef pomógł Blaineley. Powiedział, że ma bardzo przekonującą osobowość. Chris upierał się, że był jedynym kandydatem do programu i kazał potwierdzić to Szefowi. Gdy Chris podsumował odcinek, Szef powiedział, że kiedy Chris to mówi, to ma to sens.

Ciekawostki

  • To jest pierwszy odcinek w którym osoba debiutująca w Totalnej Porażce w Trasie została wyeliminowana.
  • W tym odcinku można się także domyślić ,kto na kogo głosował. Pewne jest , że Cody oddał głos na Sierre. Sierra, Duncan i Blaineley na Courtney. A Alejandro, Heather i Courtney na Blaineley.

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Totalnej Porażki w Trasie
Przed połączeniem Przechadzka po Egipcie cz. 1 | Przechadzka po Egipcie cz. 2 | Zakręcony Czas w Japonii | Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! | Ukochany Broadway | Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette | Spoliczkowana Rewolucja | Wyścig w Amazonii | Spadam w Louvrze i zero pomocy | Nowe dzieci Rocka | Moja upalna Jamajka | Podsumowanie: Ratunek przez Telefon | Gdy widzę Londyn to... | Greckie Ruiny | Z Archiwum 52 | Piknik pod Wiszącą Skałą | Kapitan Owen | Podsumowanie: Po Bólu!
Po połączeniu Bitwa nad Niagarą | Chińska Bujda | Społeczeństwo Kłamiącej Afryki | Rapa Phooey! | Dziwne Przypadki | Podsumowanie: Hawajski Styl | Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze | Aloha, Finał!