FANDOM

S02E20 Courtney i Chris

Courtney domaga się by Chris dał jej nagrodę.

Chris i Courtney to jeden z konfliktów Totalnej Porażki. Courtney nienawidzi Chrisa już od jej pierwszej eliminacji. Chris wiedział że głosy przeciw niej były sfałszowane ale i tak nie zmienił decyzji i ją wyeliminował. Gdy Courtney niedostała się do Planu Totalnej Porażki, ta nie mogła się z tym pogodzić i złożyła pozew do sądu o przywrócenie ją do programu. W połowie sezonu, Chris nie chętnie przywraca ją do konkurencji, i zgadza się na jej warunki by konkurować w lepszych warunkach niż inni zawodnicy. Courtney też grozi Chris'owi że ponownie zadzwoni do prawników za to że nie jest szczęśliwa a Chris chcąc uniknąć problemów zgadza się na wszystko. Był też zadowolony gdy Courtney została wyeliminowana.

Po Planie Totalnej Porażki, ich konflikt ustał, ale Courtney nadal nie lubi Chrisa ze względu na jego sadystyczną osobowość. W Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd, Chris umieścił Courtney w drużynie Bohaterskich Chomików, ale po obejrzeniu jej zachowania przez pierwsze trzy odcinki, przeniósł Courtney do drużyny Nikczemnych Sępów, gdyż uznał że jest dużo lepszym draniem niż bohaterem. Courtney nie była z tego zadowolona gdyż nie chciała być wśród publiczności złą osobą a także nie chciała być w drużynie razem z Gwen. Chris też po raz kolejny odegrał rolę w jej eliminacji, zmieniając zasady wyzwania w ostatniej minucie, gdy ta wygrywała.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 2

Gdy Courtney nie chciała skoczyć z klifu do wody, Chris powiedział jej, że drużyna ją za to znienawidzi. Później gdy drużyna niosła skrzynki, Chris był zaniepokojony widząc podbite oko Courtney pytając "boksowałaś się z kimś?"

Podstawy musztry

S01E12 Papa Courtney

Chris i Szef zaprowadzają Courtney do łódki przegranych.

Za namową Duncana, Courtney wraz z nim okrada lodówkę, Chrisa i Szefa. Podczas eliminacji, Chris wiedział o sfałszowaniu głosów przez Harolda, lecz mimo to wyeliminował ją z gry. Gdy też Courtney stawiała opór, Chris wraz z Szefem, wrzucili ją do łódki przegranych. Wówczas oboje zaczynają swój konflikt.

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

S01E27 Courtney na ekranie

Chris ma dość krzyków Courtney.

Chris był zirytowany krzykami Courtney, gdy oglądał na żywo zmagania zawodników, więc je przyciszył. Następnie był przerażony, gdy Courtney spinała się po ścianie z namalowanym lasem, bojąc się, że odkryje prawdę o wyspie. Courtney była też wściekła na Chrisa, gdy nie dostała się do Planu Totalnej Porażki.

Plan Totalnej Porażki

Ocean ośmiu lub dziewięciu

Gdy Courtney wraca do gry, Chris czyta przemowę i sarkastycznie mówi, że wszyscy są "szczęśliwi". Następnie Chris umieszcza Courtney w drużynie Zabójcze Makiety, a ta jest na niego zła, że ustawia ją "na drugim miejscu". Na ceremonii, Chris oznajmia, że można głosować na kogokolwiek z wyjątkiem Courtney, gdyż tak zażyczyli jej prawnicy, a Chrisa nie stać na kolejny proces. Mimo, to wszyscy głosują na Courtney, przez co Chris jest zły. Jednak Courtney zagłosowała na Owena i to on odpadł z gry. Gdy też Beth Justin i Lindsay, chcieli usłyszeć przemowę Owena, Chris mu nie zakazał mimo sprzeciwu Courtney, gdyż ta nie miała tego w kontrakcie.

Milion dolarów P. C.

Chris niechętnie mówi, o dodatkowych przywilejach Courtney innym zawodnikom. Powiedział, że Courtney będzie mogła M.in. "Posiadać palmtopa", będzie "spożywała pyszne posiłki, wraz z producentami", czy też będzie mieć "poduszkę z gęsiego puchu, ekstra wypasioną kołdrę i prześcieradło z egipskiej bawełny.

-M- Wykręcone połączenie

Gdy Courtney powiedziała, że uratuje zawodników, ale pod warunkiem, że ten kto wygra podzieli się z nią pieniędzmi, Chris był zadowolony, że ją wybrali. Po wyzwaniu, Courtney była zażenowana gdy Chris powiedział, że jej nagrodą będzie wycieczka do "fabryki serów".

Super Haro-ld

Chris przyznaje Courtney 8 punktów, za jej "super moc". Później Courtney wykorzystywała swoją "Super moc", a Chris był zirytowany, gdyż wydawała ona nieprzyjemny dźwięk. Powiedział, że jeśli nie przestanie, to odejmie jej punkty. Gdy też Courtney weszła w "niewidzialny odrzutowiec" Lindsay, Chris odjął jej za to dwa punkty. Po tym jak Courtney wygrała wyzwanie i używała swojej "super mocy" Chris, wraz z innymi ponownie był zirytowany.

Duma księżniczki

S02E19 Płyta Courtney

Chris reklamuje płytę Courtney.

Chris próbował powstrzymać Courtney, przed założeniem szklanego buta, bojąc się o pozew. Podczas wyzwania, był też zachwycony piosenką Courtney, po czym reklamował jej płytę, a także lalki robione na jej podobiznę. Podczas ceremonii, Chris nie poszedł na układ z prawnikami Courtney, o przyznaniu jej 80% zysku ze sprzedaży lalek. Chris wówczas nazwał lalkę imieniem Beth, a także produkowana była na jej podobiznę, a nie na podobiznę Courtney.

Poszlaka

S02E20 Chcę nagrodzę

Courtney domaga się nagrody od Chrisa.

Gdy zawodnicy dzięki Courtney odnaleźli Chrisa, ta domaga się od niego nagrody. gdy następnie Courtney zdobywa odciski palców i próbki DNA, ponownie domaga się od Chrisa nagrody. Ten chcąc się jej pozbyć, daje jej serowe chrupki. W pociągu Chris również pobiera odciski palców od Courtney. Courtney była zirytowana, gdy Chris udawał nieżywego.

Reguła kołysania

S02E21 Autobiografia

Courtney jest zirytowana autobiografią Chrisa.

Po powrocie Owena, Courtney domaga się od Chrisa wyjaśnień, gdyż ona musiała chodzić po sądach, aby ponownie móc konkurować w Totalnej Porażce. Chris mówi jej, że Owen również wytoczył proces i go wygrał. Gdy Courtney kończy drugą część wyzwania znajduje w reklamówce autobiografie Chrisa, czym była zirytowana. W pokoju zwierzeń, Courtney sarkastycznie mówi, że "brakuje jeszcze torby na pawia z wizerunkiem Chrisa", po czym taka torba ląduje obok niej, ku jej irytacji.

Dobry piesek

Courtney częstuje Chefa i Chrisa, którzy pytają się skąd wytrzasnęła świeżą rybę. Okazało się, później, że było to śniadanie zwrócone przez rekina Courtney, ku obrzydzeniu Chrisa i Szefa. Gdy Owen pyta się Chrisa, gdzie jest Courtney, ten z uśmiechem na twarzy mówi "bawi się ze swoim zwierzątkiem".

Kto będzie milionerem?

Gdy Courtney chce zadać pytanie finałowej dwójce, Chris przerywa jej stwierdzając, że zabraknie im czasu antenowego, a zawodnicy mają zagłosować na zwycięzcę. Courtney zaczyna wówczas protestować, a Chris nie chcąc jej słuchać "przycisza ją".

Totalna Porażka w Trasie

Zakręcony Czas w Japonii

Courtney pyta się Chrisa, dlaczego w japońskiej wersji, głosy były zmienione, skoro nie było tłumaczenia. Chris mówi, że Japończykom nie podobały się ich głosy.

Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!

Chris powiedział, że osoba, która jako pierwsza dotrze do sanek, będzie musiała je ciągnąć. W drużynie Amazonek, Courtney i Heather przybyły w tym samym czasie. Mimo to Chris kazał ciągnąć sanie wyłącznie Courtney, gdyż jej imię jest wcześniej w kolejności alfabetycznej.

Ukochany Broadway

Gdy Sierra ujawnia, że Chris był w "boysbandzie" Courtney była jedną z kilku osób, które śmiały się z niego w pokoju zwierzeń.

Moja upalna Jamajka

Gdy Chris mówi przez megafon, Courtney zwraca mu uwagę, że nie musi tego robić, gdyż wszyscy stoją obok niego. Ten jednak to olewa.

Greckie Ruiny

S03E14 Cisza

Chris ucisza Courtney.

Gdy Gwen i Duncan śpiewają, Courtney chwali Duncana, mówiąc, że ma "wspaniały głos", lecz nie słyszała słów. Wówczas Chris ją ucisza.

Bitwa nad Niagarą

S03E19 Chris i Courtney

Chris mówi, że Blaineley wszyscy chcą oglądać.

Podczas śpiewania piosenki "Blainestyczna", Courtney narzekała na Blaineley, za jej debiut. Wtedy Chris śpiewa, "ją oglądać wszyscy chcą!".

Chińska Bujda

Gdy Courtney przegrywa pierwszą część wyzwania, Chris każe jej usiąść w "ławce przegranych". Courtney zaczyna wówczas protestować, mówiąc, że nie jest przegrana. Później gdy okazuje się, że Courtney oszukiwała, pomagając Alejandro, Chris dał jej maskę zakrywającą jej usta, aby tego już nie robiła. Podczas ceremonii eliminacji Chris planuje wyrzucić z programu Courtney i Blaineley, ze względu na ich niski budżet. po tym jak Blaineley powiedziała, że to ona miała prowadzić program, Chris ze wściekłości wypchnął je obie z samolotu.

Aloha, Finał!

Courtney, wraz z innymi śmieje się z Chrisa i Szefa, gdy Ezekiel zatapiał ich łódź.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Bohaterowie kontra Dranie

S05E01 Zwróc za pralnie

Courtney każe Chrisowi zwrócić za pralnie chemiczną.

Courtney była zła na Chrisa, że Szef zrzucił ją z helikoptera, i każe jej zapłacić za pralnie chemiczną. Chris wtedy mówi, że nic z tego i pokazuje jej nowy kontrakt. W pokoju zwierzeń Courtney narzeka na Chrisa. Oboje zgadzają się ze sobą, gdy Gwen jest umieszczona w drużynie drani.

Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em

Po wyzwaniu, Chris mówi, że niektórzy bohaterowie, nie zachowali się heroicznie, mając na myśli Courtney. Courtney jednak mówi, ze zadział jej "instynkt przetrwania" i że każdy by tak zrobił na jej miejscu. Podczas ceremonii gdy Cameron chce pójść na wygnanie na wyspę Kości. Wówczas Chris sugeruje, żeby poszedł ktoś inny i chrząkając mówi "Courtney". Ze względu też na niezbyt heroiczne zachowanie Courtney, Chris zamienił ją i Duncana drużynami.

Frajerskie Uderzenia

Podczas walki Courtney z Gwen, te nie chciały walczyć ze sobą, ze względu na ich odnowioną przyjaźń. Chris wtedy pokazuje klipy z całującymi się Duncanem i Gwen, aby wzbudzić w Courtney zazdrość, i zmusić obie dziewczyny do walki. Po zakończeniu walki Gwen i Courtney ponownie się godzą, a Chris ze wzruszenia daje im dwa punkty.

Lody błotnistych Lodziarzy

S05E11 Chris i Courtney z lodami

Chris mówi, Courtney, że dopóki nie zje lodów, nie dostanie nic innego do jedzenia.

Po tym jak Courtney przekracza linie mety, Chris zmienia zasady i zamiast karmić stażystów ich lodami każdy będzie musiał zjeść swoją porcje. Następnie gdy Courtney chciała dać Scottowi swoją porcję, Chris nie zgodził się, gdyż każdy miał zjeść swoją. Chris mówi Courtney, że jeśli nie zje swoich lodów, o nie dostanie niczego innego do jedzenia. Wówczas Courtney i Chris zaczęli się spierać. Podczas ceremonii eliminacji, Courtney mówi, że nie może jej spłukać, gdyż jeszcze je lody, próbując się utrzymać jeszcze w grze. Mimo to Chris spłukuje ją w Muszli Wstydu.

Zobacz także

Chris
Relacje Wszyscy | Alejandro | Courtney | Dakota | Duncan | Ella | Ezekiel | Gwen | Heather | Lindsay | Owen | Sierra | Stażyści | Szef Hatchet | Topher
Inne Larry | Komórka Chrisa
Courtney
Relacje Wszyscy | Alejandro | Beth | Bridgette | Chris | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Lindsay | Scott
Inne Palmtop Courtney | Prawnicy Courtney | Sojusze Courtney