FANDOM

Chris i Starzysta Dakota

Chris znęca się nad Dakotą, którą zatrudnił jako stażystkę.

Chris i Dakota to jedyny poważny konflikt Chrisa z Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy. Gdy tylko Dakota pojawiła się na obozie Wawanakwa, Chris ją upokarzał na każdym kroku i zakazywał kontaktu z paparazzi i zabrał jej telefon. Dakota wtedy zaczęła nienawidzić Chrisa gdyż bała się że ten zaszkodzi w stworzeniu jej własnego reality-show, ale i tak wierzy że zasługuje na sławę, co strasznie denerwowało Chrisa. Po jej wyeliminowaniu w Prawda albo laser rekina, Dakota wraca na wyspę już w następnym odcinku, jednak Chris nie ma najmniejszego zamiaru przywrócić jej do konkurencji, jednak po interwencji, taty Dakoty, który zaoferował mu dużą sumę pieniędzy jeśli da jego córce wrócić, Chris się zgodził na ten warunek ale nie przywrócił jej do konkurencji tylko uczynił z niej stażystkę ku jej rozczarowaniu. W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, przywraca ją do konkurencji ku jej rozczarowaniu (bo w tym odcinku straciła włosy). Nienawiść Dakoty do Chrisa nasila się gdy ten porwał Sama i zakopał go żywcem. Przez swoją złość i promenowanie z poprzedniego odcinka, Dakota przemieniła się w mutanta.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Czołówka

Dakota w czołówce-3

Chris wylewa na Dakotę, wiadro wody.

Gdy Dakota pozuje paparazzi na pomoście, Chris wylewa na nią wiadro wody z nieba, latając na jet packu.

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!

Po tym jak Chris wysadził jacht, do Dakoty przypływają paparazzi którzy robią jej zdjęcia. Zły Chris na intruzów wysyła Szefa by się ich pozbył. Kiedy Dakota została zaatakowana przez laserowiewiórke, Chris się z niej śmieje. Później Chris znowu pozbywa się paparazzi Dakoty, zwalając na nich drzewo, na co Dakota mu mówi żeby się wyluzował.

Prawda albo laser rekina

Na początku odcinka, Chris konfiskuje komórkę Dakoty, przez co ta nie może skontaktować się z paparazzi. Po wyzwaniu, Chris, każe Szefowi, przebić balon na którym znajdują się paparazzi Dakoty. Podczas ceremonii eliminacji, Dakota została wyeliminowana, i Chris ją wystrzelił za nim ta chciała powiedzieć coś przed wystrzeleniem.

Lód, lód dziecino

Dakota została starzystką

Chris pozwala wrócić Dakocie jako stażystka.

Podczas ceremonii eliminacji, Dakota na lotni powraca na wyspę. Chris nie jest z tego powodu szczęśliwy i każe Szefowi wysłać ją na Miotacz Wstydu. Dakota prosi go by pozwolił jej powrócić do konkurencji jednak Chris nie ma zamiaru jej przywracać. Gdy nagle dzwoni do niego tata Dakoty, Pan Milton który oferuje mu dużą sumę pieniędzy jeśli pozwoli Dakocie wrócić. Chris przyjmuje ofertę, jednak nie uczynił z niej znowu zawodnika tylko stażystkę, ku jej przerażeniu.

Schwytani straceńcy

W toaletach jest żródlana woda

Dakota w pierwszym dniu pracy jako stażystka Chrisa.

Dakota rozpoczyna swoją prace jako stażystka Chrisa. W nocy Chris każe Dakocie nacisnąć na klakson by obudzić zawodników, tymczasowo ją ogłuszając gdyż nie dał jej zatyczek do uszu. W pokoju zwierzeń, Dakota wyraża swoją pogardę, którą darzy do Chrisa. Mówi też, że Chris zakazał jej kontaktowania się z paparazzi i zmusza ją do pracy. Chris każe jej wypełnić grób olejem i wypełnić toaletę wodą źródlaną. Podczas ceremonii eliminacji, Chris jest rozczarowany tym, że nikogo nie wystrzeli z katapulty. Kiedy Dakota wraca z pracy, Chris zaczyna się złośliwie uśmiechać i postanawia ją wystrzelić. Dakota wyraża swoje niezadowolenie tym że ma być wystrzelona, ale Chris jej mówi że może wrócić i dał jej pęknięte koło ratunkowe by przypłynęła z powrotem jeśli chce i wystrzelił ją z Miotacza Wstydu.

Ahoj, załogo!

Podczas streszczenia poprzedniego odcinka, Chris każe Szefowi, wrzucić śpiącą Dakotę do jeziora, gdzie jest zaatakowana przez stado piranii. Dakota też jest zmuszona przez Chrisa, zaprezentować wyzwanie razem z byłą zawodniczką Bridgette. Gdy ich canoe wpadł na minę, Dakota ląduje na latarni i nazywa Chrisa "brutal" gdy ten się śmieje z jej i Bridgette, nieszczęścia. Do końca odcinka Dakota siedzi na latarni, nawet po zakończeniu wyzwania, Chris zostawia ją na pastwę Kła.

Uciekający model

Chris każe Dakocie posprzątać beczki z toksycznymi odpadami gdy on sam się relaksuje.

Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady

Pedykir Chrisa

Dakota poleruje paznokcie Chrisa.

Odcinek zaczyna się gdy Dakota poleruje paznokcie Chrisa. Ten też na nią krzyczy że poleruje źle. Gdy wszyscy są przestraszeni i wściekli na Chrisa za to że chce ich wysłać do kopalni pełnej toksycznych materiałów, ten ich uspokaja że nie mają się czego bać gdyż Dakota przebywała w kopalni 40 minut i czuje się dobrze. Jednak w namiocie lekarskim, Dakota budzi się i widzi że straciła wszystkie włosy w skutek promieniowania w kopalni. Smutna Dakota krzyczy "Chris już po tobie". Podczas ceremonii eliminacji, Chris mówi że Dakota nie jest dobrą stażystką ale nie może jej zwolnić gdyż jej tata będzie żądał zwrotu kasy, więc przywraca Dakotę do konkurencji i przydziela ją do drużyny Zmutowanych Larw, jednak ta nie jest z tego powodu zadowolona.

Wyspa skarbów Dr McLeana

Dakota mutuje na oczach Chrisa

Dakota mutuje na oczach Chrisa.

Dakota wciąż jest zła na Chrisa za to że przez niego straciła włosy w poprzednim odcinku. Gdy ten przypływa na motorówce razem z Szefem kuchni, Dakota go obraża i w tym samym czasie mutuje. Chris rzuca jej lusterko żeby siebie zobaczyła. Gdy Dakota zobaczyła, że wygląda jak potwór, grozi Chrisowi, że jak go dorwie to go na strzępy rozerwie. Chris wtedy ze strachu ucieka. Gdy wszyscy dotarli na ląd, Chris wyjaśnia wszystkim wyzwanie i gdy Dakota dowiedziała się, że Chris pogrzebał Sama żywcem ta ze złości mutuje i staje się mutantem. Podczas ceremonii eliminacji Chris jest zadowolony, że Dakota jest wyeliminowana po raz drugi i ostatni.

Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa

Pod koniec odcinka, Dakota wraz z innymi śmieje się gdy Chris aktywował bombę na sobie i kiedy został aresztowany.

Zobacz także

Chris
Relacje Wszyscy | Alejandro | Courtney | Dakota | Duncan | Ella | Ezekiel | Gwen | Heather | Lindsay | Owen | Sierra | Stażyści | Szef Hatchet | Topher
Inne Larry | Komórka Chrisa
Dakota
Relacje Chris | Sam