FANDOM

S05,2E06-(Ella i Chris)

Zirytowany Chris, śpiewaniem Elli.

Chris i Ella to mniejszy konflikt Chrisa w Totalnej Porażce na Wyspie Pahkitew. Chris był zirytowany ciągłym śpiewaniem Elli i często jej przypominał że to nie Totalna Porażka w Trasie, ale Ella o to niedbała gdyż kocha śpiewać. Jednak cierpliwość Chrisa do jej śpiewania się skończyła gdy Ella w Podmuch z przeszłości swoim śpiewem okiełznała Misio Nurka, więc Chris w tym samym odcinku dał jej warunek, że jeśli zaśpiewa to zostanie wyrzucona z programu. I spełnia swój warunek w Problemy Ma' Ma' Małpy, gdy dostał "ałnonim" od nieznanego zawodnika, mówiący o tym że Ella śpiewała i w tym samym odcinku ją zdyskwalifikował z programu.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Więc, to jest moja drużyna?

S05,2E01-(Chreis, Ella i Topher)

Chris jest zdziwiony że Ella wraz z Topherem są podekscytowani grą.

Chris był lekko zdziwiony że Ella i Topher byli gotowi do pierwszego wyzwania i zapewnił ich że po paru dniach zmienią zdanie. Chris jest też przerażony kiedy ptaszek delikatnie postawił Elle na wyspie. Później, podczas wyzwania, Chris jest zaskoczony tym że Ella śpiewa, retorycznie pytając Szefa kuchni czy poprawnie zrozumiał sytuacje.

Kocham cię tłusta świnko

S05,2E02-Zła Ella

Zła Ella na Chrisa za to że wystraszył świnię.

Kiedy Chris zobaczył na ekranie jak Ella śpiewa i tańczy ze świnią, przez głośnik głośno zatrąbił by wystraszyć świnie. Ella jest za to na niego zła, a Chris tłumaczy jej, że śpiew nie jest wymagany przez co Ella wstrzymuje oddech. Później, Ella nazywa Chrisa "niegodziwcem" gdy przekazuje świnie Dave'owi. Na ceremonii eliminacji, Chris nazywa zarówno Elle jak i Leonarda, "wkurzającym dziwadłem" gdy ci byli ostatnimi kandydatami po piankę.

Bliźniacy to nie wszystko

Chris nie pozwala Elli zaśpiewać drużynie Kinosewak na znak przyjaznej rywalizacji. Później Sugar skarży się Chris'owi że przez śpiewanie Elli, obie oberwały balonami. Chris mimo tego, nie ukarał Elli za śpiewanie, gdyż śpiew sprowadził na nią nieszczęście.

Kocham cię, kocham twoje węzły

S05,2E04-Ella i Chris

Chris mówi Elli by wcisnęła guzik i dała swojej drużynie zwycięstwo.

Przed rozpoczęciem wyzwania, Chris naśmiewa się z Elli z jej nieudanej próby pogodzenia się z Sugar. Później Chris każe Elli nie prowokować Sugar którą Ella próbowała pocieszyć. Ella próbowała się bronić ale Chris nie dał jej szansy. Gdy przychodzi kolej Elli w wyzwaniu, Chris każe jej odpowiedzieć na pytanie: co mogła by zmienić w swoim życiu. Chris jednak nie wierzy Elli o jej pozytywnym mówieniu o Sugar, choć Gdaka potwierdziła że to prawda ale i tak Chris razi Elle i jej drużynę prądem. Przed wyzwaniem nagłej śmierci, Chris mówi że wie kogo wyeliminuje drużyna Maskwak jeśli przegra, patrząc na zmartwioną Elle. Podczas rundy nagłej śmierci, Ella szybko rozwiązuje worek. Chris mówi jej żeby poraziła przeciwną drużynę prądem i zapewniła swojej drużynie wygraną ale ku ich przerażeniu, Gdaka zabiera Elli pilota i wielokrotnie razi Rodney'a i jego drużynę.

Podmuch z przeszłości

Podczas siódmej rundy, między Ellą a Maxem, z wody wyskakuje Misio Nurek który wrzuca Maxa do wody i szykuje się na Elle ale ta uspokaja go swoim śpiewem, ku irytacji Chrisa, który ze złości rzuca w Miśka sokiem, przez co Nurek go atakuje. Podczas ceremonii eliminacji, Chris daje Elli warunek, że jeśli zaśpiewa ponownie to zostanie automatycznie wyrzucona z programu.

Problemy Ma' Ma' Małpy

S05,2E06-Ałnonim

Chris dostał "ałnonim" mówiący że Ella śpiewała, przez co zostaje wyeliminowana.

Warunek Chrisa dotyczący śpiewania jest wciąż aktywny, a Ella się go trzyma do czasu wyzwania, gdy drużyna prosi ją by uspokoiła niedźwiedzia i uratowała Dave'a. Ella się wahała gdyż się bała że Chris się o tym dowie i wyśle ją do domu. Jednak po obietnicy drużyny że nie powiedzą nic Chris'owi, Ella zaśpiewała niedźwiedziowi i z powodzenie wygrali wyzwanie. Jednak na ceremonii Chris dostał "ałnonim" od Sugar mówiący o tym że Ella śpiewała więc Chris dotrzymuje swojej obietnicy i ją dyskwalifikuje z gry. Ella pomimo swojej eliminacji, postanawia zaśpiewać swoją ostatnią piosenkę, ku irytacji Chrisa. Przy samym końcu piosenki, Chris każe Szefowi złapać Elle jednak ta została uratowana przez ptaszki które umieściły ją w Armacie Wstydu, a Chris korzysta z sytuacji i wystrzeliwuje ją poza wyspę.

To jest dziura!

Ella nie ma

Chris tłumaczy zwierzętom że Elli nie ma.

Podczas streszczania poprzedniego odcinka, Chris nazywa Elle "słodką Elle" i rozczarowanym tonem wspomina, że nie przestrzegała jego zasad przez co została wyeliminowana. Chris jest też zirytowany ciągłą obecnością zwierzęcych przyjaciół Elli, i tłumaczy że Ella została wystrzelona poza wyspę, czym zasmucił zwierzęta.

Zobacz także

Chris
Relacje Wszyscy | Alejandro | Courtney | Dakota | Duncan | Ella | Ezekiel | Gwen | Heather | Lindsay | Owen | Sierra | Stażyści | Szef Hatchet | Topher
Inne Larry | Komórka Chrisa
Ella
Relacje Chris | Dave | Sugar
Inne Piosenki