FANDOM

Topher przeprasza Chrisa

Niezadowolony Chris, że Topher próbuje zastąpić go w jego pracy.

Chris i Topher to jeden z poważniejszych konfliktów Chrisa w Totalnej Porażce na Wyspie Pahkitew. Topher początkowo szanował Chrisa i zawsze chwalił go na każdym kroku. Chris był podekscytowany tym, że spotkał osobę która go rozumie i docenia jego prace jednak z biegiem czasu zaczęło go to trochę denerwować i znienawidził Tophera. Topher jednak w Problemy Ma' Ma' Małpy, ujawnia swoje prawdziwe plany by przejąć show i w tym samym odcinku kradnie Chris'owi komórkę i dzwoni do producentów w sprawie zastąpienia Chrisa młodszą wersją czyli nim, pokazując że jego podziw do Chrisa nigdy nie był prawdziwy. Chris jednak to przewidział i postanowił się zabawić kosztem Tophera w Trzy strefy i niemowlę, powodując też jego eliminacje.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Taśma przesłuchań

Podczas jego przesłuchania, Topher wspomina, że nadał sobie przydomek "Chris 2,0", gdyż ludzie porównują go do Chrisa, gdy był młodszy. By porównać siebie do Chrisa, ma nawet kota którzy nazywa się Szef kuchni, i krzyczy głośno przez megafon, podobnie jak Chris przez całą serię. Ma nawet zdjęcie Chrisa które wisi na ścianie w jego domu.

Czołówka

(Chris i Topher w czołówce)

Chris popycha Tophera w czołówce.

Chris jest zły że Topher stoi blisko niego, i spycha go ze skały na której stali.

Więc, to jest moja drużyna?

S05,2E01-(Chreis, Ella i Topher)

Podekscytowany Topher spotkaniem z Chrisem.

Podczas lotu sterowcem na wyspę Pahkitew, Topher rozpaczliwie szuka Chrisa czym mocno zdenerwował Sugar. Kiedy Chris pojawił się w sterowcu, Topher wraz z Ellą był podekscytowany spotkaniem z nim. Pochwalił też pomysł Chrisa z wysadzeniem jednego z silników sterowca i oferuje mu spadochron żeby razem bezpiecznie wylądowali na wyspie, ale Chris ujawnia że jest tylko hologramem. Podczas pierwszego wyzwania, Topher pyta się Chrisa czy zaraz będzie przerwa na reklamy. Chris pyta się Tophera dlaczego o to pyta a ten przyznaje, że zawsze chciał zobaczyć jak pracuje. Chris jest tym zachwycony że ktoś docenia jego prace, ale nie waha się kazać Szefowi, rzucić Topherem.

Kocham cię tłusta świnko

S05E15 Tooher na ekranie

Topher pochwala wyzwanie wymyślone przez Chrisa.

Podczas wyzwania Topher komplementuje nazwę wyzwania Chrisa "ufszkode" co się Chris'owi podobało. Gdy Topher zjeżdżał na linie mówi Chris'owi, że wyzwanie jest super i mówi że wymyślał je pewnie całą noc, bo wygląda na zmęczonego co wzbudza u Chrisa niepokój i pyta Szefa kuchni czy źle wygląda. Po zjeździe, Topher próbuje zapowiedzieć przerwę na reklamy, ale przychodzi Chris który jest wyraźnie zły na Tophera. Topher go za to przeprasza. Chris wtedy zapowiada przerwę na reklamy, a Topher naśladuje jego każdy ruch.

Bliźniacy to nie wszystko

S05E16 Jesteśmy wygrani

Topher jest podekscytowany wyzwaniem wymyślonym przez Chrisa.

Topher jako pierwszy przychodzi na miejsce zbiórki, gdzie mówi Chris'owi ze jest podekscytowany dzisiejszym wyzwanie, czym Chris jest lekko poirytowany. Następnie się pyta czy nie mógł by wyjaśnić zasad dzisiejszego wyzwania. Chris był wyraźnie zły jego prośbą, ale Topher go udobruchał mówiąc, że każdy jest zwycięzcą gdyż poznał Chrisa McLeana. W pokoju zwierzeń, Topher uważa że on i Chris są bardzo podobni i wcale się nie zdziwi jak Chris poprosi go o współprace. Podczas wyzwania, Topher radzi Chris'owi żeby zadzwonił do działu masażu i usunął zmarszczki co wzbudza u Chrisa niepokój i ucieka, gdy Topher wspomniał, że może być zastąpiony przez młodszą wersje. Po krótkim czasie Chris wraca po nałożeniu make-upu. Topher po raz kolejny zdenerwował Chrisa kiedy uznał, że wygląda jakby znowu miał trzydziestkę gdyż on ma trzydziestkę. Topher wtedy razi mu nawilżyć twarz. Chris wtedy ze złością patrzy ma Tophera, ale widzi że ktoś rzuca w Tophera balonem wypełniony pająkami. Topher wtedy ucieka pozostawiając zadowolonego Chrisa, jednak po chwili ten zaczyna rozważać radę Tophera by sobie nawilżyć twarz.

Kocham cię, kocham twoje węzły

Topher po raz kolejny pochwala nazwę wyzwania, jednak Chris wydaje się już tym mocno zdenerwowany.

Podmuch z przeszłości

Chris, wyglądasz nieco inaczej

Topher jest trochę zmartwiony widząc młodszego Chrisa.

W drodze na miejsce wyzwania, Topher zauważa Chrisa który ma mniej zmarszczek na twarzy. W pokoju zwierzeń, Topher uświadamia sobie że Chris użył "slowtox" by wyglądać młodziej. Uświadamia sobie też, że im młodziej Chris wygląda, tym on ma mniejsze szanse na przejęcie show. Podczas wyzwania, Topher komplementuje swój wygląd przez co Chris na niego krzyczy. Kiedy Chris jest atakowany przez Misio Nurka, Topher w pokoju zwierzeń wydaje się być z tego zadowolony. Topher następie pyta Chris czy ma zapowiedzieć przerwę na reklamę i żeby krzyknął że się zgadza. Topher się szykuje by zapowiedzieć przerwę, ale przerywa mu przyjazd Szefa, który odstrasza Nurka, a Chris zapowiada przerwę na reklamę.

Problemy Ma' Ma' Małpy

Topher kradnie komórkę

Topher kradnie komórkę Chrisa.

Topher uważa że jest lepszy od Chrisa pod każdym względem i że to on powinien prowadzić show. Kiedy wszyscy czekają na Dave'a i Elle, Topher proponuje Chris'owi by razem poprowadzili program, ale ten odrzuca jego ofertę mówiąc, że jest to "beznadziejny pomysł". Podczas wyzwania, Topher opuszcza drużynę gdyż ma do załatwienia kilka spraw. Celowo wpada na Chrisa tłumacząc, że gonił małpę i pomaga mu wstać. Kiedy Topher odchodzi, Chris postanawia sobie że czas "znienawidzić Tophera". W rzeczywistości Topher ukradł Chris'owi komórkę i używa jej by zadzwonić do producentów w celu zastąpienia Chrisa młodszą wersją, czyli nim.

To jest dziura!

Topher przez większość odcinka, obsesyjnie czeka na telefon od producentów w sprawie zastąpienia Chrisa nim, ale z powodu tego że utknął w jaskini, jego telefon nie miał zasięgu. W jaskini, Topher zastępuje Chrisa w komentowaniu działań zawodników, ale Chris radzi mu żeby sobie to darował gdyż w jaskini było masę monitorów dzięki którym Chris mógł śledzić działania zawodników. Pod koniec, Chris krzyczy na zawodników w tym też na Tophera, za to że nie ukończyli wyzwania poprawienie.

Trzy strefy i niemowlę

Dzwoni producent

Producent (w rzeczywistości Chris) oferuje Topher'owi przejecie programu.

Przez większość odcinka, Topher stara się pokazać producentom że jest lepszy od Chrisa i się z niego wyśmiewa że jest zbyt stary do wymyślenia lepszego wyzwania jak i nazwy. Chris z zemsty za jego złośliwe uwagi, kazał Szefowi kuchni zastrzelić Tophera klopsikową bazooką. Przez większość czasu, Topher czeka na telefon od producentów, przez co nie pomaga swoim kolegą z drużyny w wyzwaniu. Pod koniec wyzwania, do Tophera w końcu zadzwonił "producent" który zaproponował mu przejęcie programu. Topher z zachwytu mocno krzyknął przez co z powodował lawinę, która przeszkodziła jego drużynie w zwycięstwie. Podczas ceremonii eliminacji, Topher zostaje wyeliminowany, ale się tym nie przejął, bo wierzy że przejmuje program. Jednak Chris wyjawia, ​​Topher'owi że został oszukany a "producent", który do niego wcześniej zadzwonił był w rzeczywiści sam Chris. Wstrząśnięty tym odkrycie, Topher oniemiał i w takim stanie Chris z uciechą wystrzeliwuje go z Armaty Wstydu.

Ciekawostki

  • Obsesja Tophera do Chrisa jest podobna do obsesji Sierry do Chrisa.
    • Jak na ironie oboje znienawidzili Chrisa w odcinku w którym zostali wyeliminowani.
    • W przeciwieństwie do Sierry, Topher ujawnił że interesował się Chrisem bo chciał zdobyć jego pracę gospodarza programu.
  • Jak połączymy ich imiona wychodzi imię Christopher, pełna nazwa Chrisa.

Zobacz także

Chris
Relacje Wszyscy | Alejandro | Courtney | Dakota | Duncan | Ella | Ezekiel | Gwen | Heather | Lindsay | Owen | Sierra | Stażyści | Szef Hatchet | Topher
Inne Larry | Komórka Chrisa
Topher
Relacje Chris