FANDOM

S02E09 Przerażony DJ

DJ zaczyna mieć wyrzuty sumienia, że jest w nielegalnym sojuszu z Szefem.

DJ i Szef Hatchet nie mieli ze sobą wielu relacji podczas Wyspy Totalnej Porażki. Jednak na Planie Totalnej Porażki, Szef tworzy nielegalny sojusz z DJ'em. Zgodnie z warunkami sojuszu, Szef uczy DJ'a jak być twardym i pomoże mu dojść do finału a w zamian za to, podzieli się z nim wygraną. DJ jest również traktowany bardziej ulgowo w wyzwaniach niż inni zawodnicy. Ostatecznie DJ'a zaczynają dręczyć wyrzuty sumienia, że jest w nielegalnym sojuszu i rezygnuje z gry.

Wyspa Totalnej Porażki

Niezbyt sławni

DJ był jednym z zawodników, biorących udział w konkursie talentów. Niestety nie udało mu się pokazać swojego talentu z najlepszej strony i Szef dał mu tylko 2 punkty.

Podstawy musztry

Po ceremonii eliminacji, Szef przewraca DJ'a i Geoffa aby zabrać Courtney na Łódkę Przegranych.

Posiłek obrzydliwości

Gdy Bridgette i DJ odmówili zjedzenia parówek z delfina, Szef w pokoju zwierzeń, wyraża swoje niezadowolenie że nikt nie docenia jego pracy którą włożył w przygotowanie ostatniego posiłku.

Hak, lina i trudne zadanie

Po zobaczeniu Heather w maseczce, DJ z przerażenia uciekł do studia. Tam Szef w masce psychopaty podaje mu wodę przez co DJ znów się wystraszył. Chris go wtedy uspokaja mówiąc że to Szef Hatchet w przebraniu a nie Heather w maseczce.

Plan Totalnej Porażki

Czołówka

DJ pomaga Szefowi Hatchet'owi w kuchni.

Zamieszki na planie

Gdy Trzeszczące Żarówy podzielały miedzy sobą rolę, Szef wtrąca się mówiąc, że DJ nie zagra zabójcy, przez co ten o mało się nie rozpłakał. Następnie gdy DJ nakłada makijaż Duncanowi, Szef wścieka się na niego i chce zrobić z niego twardziela, pod warunkiem, że podzieli się z nim kasą jak wygra. Szef przyznaje się w pokoju zwierzeń, że kiedyś był taki jak DJ. Gdy Szef rozpłakał się po występie Duncana, DJ śmieje się z niego, że nie jest twardy. Szef wtedy ponownie się wkurza, mówiąc, że twardziele też płaczą i mówi że gdyby tego nie zrobił, drużyna DJ'a by przegrała.

Plaża, upał i trudne zadanie

S02E04 Nie miej skupułów

Szef mówi, DJ'owi, aby był twardy.

Przed rozpoczęciem wyzwania, Szef tłumaczy DJ'owi, żeby nie miał skrupułów gdy dojdzie do walki. Podczas pierwszego wyzwania, kąpielówki DJ'a zostają zjedzone przez rekina. Zażenowany DJ zaczyna uciekać a zirytowany Szef mówi mu "Masz piękne ciało, po co Ci szorty?"

Wypożyczona kuchnia Szefa

S02E07 DJ boi się Szefa

Szef ponownie uczy DJ'a jak być twardym.

Szef kuchni pozwala DJ'owi pomagać mu w kuchni i uczy go przy tym jak być twardym i od czasu do czasu działa jako jego mentor. Po pierwszej części wyzwania, Szef krzyczy na DJ'a za dodanie "przyprawy mamuśki" do jedzenia Zabójczych Makiet co niemal kosztowało jego drużynę wyzwanie. Chwile po tym Szef mówi DJ'owi że jest taki jak on w młodości i podobne jak on miał talent który zmarnował i radzi DJ'owi aby nie popełnił tego samego błędu co on. Po tych słowach, DJ uświadomił sobie że Szef kuchni ma swoją miękką stronę i że nie zawsze jest twardym facetem.

Pewnej nocy, zaatakowała grypa

S02E08 Kręć ciastem

DJ pomaga Szefowi przygotować pizzę dla zawodników.

DJ pomaga Szefowi kuchni przygotować pizzę dla zawodników. Szef każe mu również dodawać do pizzy środek na przeczyszczenie i swędzenie, aby każdy, kto ją zjadł, poczuł się chory.

Projekt piaskowa czarownica

S02E09 DJ przeciwstawia się Szefowi

W końcu DJ wygarnia wszystko Szefowi i rezygnuje z gry.

DJ powoli zaczyna odczuwać wyrzuty sumienia za zawarcie nielegalnego sojuszu z Szefem kuchni. Przed wyzwaniem Szef zmusza Trzeszczące Żarówy, aby wybrali DJ'a na zabójcę, z czego ten nie był zadowolony. Szef również pomaga im wygrać. Mimo wygranej, DJ podczas ceremonii wręczenia Pozłacanych Chrisów, przed wszystkimi przyznaje się że zawarł z Szefem kuchni sojusz i z tego powodu postanowił zrezygnować z dalszej gry, kończąc tym samym swój sojusz z Szefem kuchni.

Podsumowanie II

Chef i DJ w pokoju zwierzeń

Szef kuchni grożący DJ'owi.

Podczas podsumowania, pokazano klip wideo pokazujący różne korzyści DJ'a za wstąpienie do nielegalnego sojuszu z Szefem kuchni. Otrzymywał on masaże, dobre jedzenie, witaminy, czyste ubranie i paczki z domu. W pokoju zwierzeń, wydaje się że DJ'owi podobają się korzyści z sojuszu i że jest chętny aby wygrać konkurs mimo że zdradził swoich przyjaciół. DJ wtedy żąda aby pokazali scenę z przed kilku minut w której jest pokazane że Szef zmusił DJ'a do powiedzenie tego tekstu w pokoju zwierzeń. Sojusz niewiele przysporzył krzywdy DJ'owi w zaufaniu zawodników gdyż ci zdali sobie sprawę że DJ był ofiarą intrygi Szefa kuchni.

Totalna Porażka w Trasie

Moja upalna Jamajka

Szef z uśmiechem podaje DJ'owi spadochron, gdy ten jest wyeliminowany.

Aloha, Finał!

DJ wraz z innymi zawodnikami, śmieje się gdy łódka Szefa i Chrisa zaczyna tonąć.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

S04E11 Kontrakt

DJ przez Szefa ponownie znalazł się w Obozie Wawanakwa.

Jedz, puszczaj i bądź ostrożny

Szef przyprowadza DJ'a do Obozu Wawanakwa i każe mu być sędzią w wyzwaniu kulinarnym. Zdenerwowany DJ mówi, że obiecał sobie, że dopóki żyje, jego noga więcej tu nie postanie. Szef wtedy przypomniał mu, że z powodu kontraktu musiał wrócić. Ostatecznie DJ uwalnia się i ucieka, co zmusza Szefa, do zmiany zasad wyzwania.

Ciekawostki

  • W oryginalnej wersji, obaj są dubbingowani przez Clé Bennetta.
  • Ich sojusz jest pierwszym sojuszem między pracownikiem show a uczestnikiem.
  • Szef kuchni jest nieco odpowiedzialny za dwie pierwsze eliminacje DJ'a:

Zobacz także

DJ
Relacje Wszyscy | Bridgette | Duncan | Geoff | Gwen | Harold | Heather | Owen | Szef Hatchet
Inne Irena | Klątwa Zmumifikowanego Psa | Mama DJ'a | Sojusz Facetów | Zajączek DJ'a
Szef Hatchet
Relacje Wszyscy | Chris | DJ | Duncan | Izzy | Owen
Inne Sojusze Szefa Hatcheta