FANDOM

Shawn pociesza swego przyjaciela

Dave i Shawn dyskutują o swoich problemach z dziewczynami.

Dave i Shawn wydawali się być dobrymi przyjaciółmi w Totalnej Porażce na Wyspie Pahkitew. Dave w przeciwieństwie do innych członków drużyny, widział Shawna jako jednego z niewielu osób przy zdrowym rozsądku mimo jego nienormalnego strachu przed zombie i doceniał także jego umiejętności przetrwania, a Shawn jak dla wszystkich był miły wobec Dave'a. W miarę czasu obaj zaczęli sobie ufać i pomagali nawzajem w swoich związkach. Jednak Dave był nieumyślnie odpowiedzialny za zniszczenie relacji między Shanem a Jasmine, a plan Shawna żeby Dave pokazał Sky że jest mistrzem skutkuje tym, że Sky znienawidziła Dave'a. Podczas finału kiedy Dave dowiedział się, że Sky ma już chłopaka niszczy przy tym też swoją przyjaźń z Shawnem. Obecnie nie wiadomo czy są nadal przyjaciółmi czy wrogami.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Więc, to jest moja drużyna?

S05E14 Dave obserwuje Shawna

Dave zastanawia się gdzie Shawn idzie.

Dave był zirytowany tym, że Shawn zdobył puszkę zupy, gdyż z tego nie zbudują schronienia. Pod koniec, gdy ich drużyna skończyła budowę wieży, Dave widzi jak Shawn gdzieś idzie i zastawiania się gdzie. Podczas ceremonii eliminacji, Dave zastanawia się czy nie mógłby zagłosować na cztery osoby jednak nie wiadomo czy Shawn był jednym z tej czwórki.

Kocham cię tłusta świnko

W drodze na miejsce wyzwania, Dave dziękuje Shawn'owi za jagody. Jest również wdzięczny kiedy Shawn znalazł jaskinie do spania i pyta się czy postanowił nie spać już na drzewie. Jednak Shawn nadal odmawia spać ze swoją drużyną ze względu na to ze boi się że oni się zmienią w zombie, kiedy on będzie spać.

Bliźniacy to nie wszystko

Drzewny Shawn

Przerażony Dave zakamuflowanym Shawnem.

Dave westchnął z ulgą kiedy Shawn pozbył się Elli nie raniąc jej uczuć, i razem ze Sky oferuje mu swoją pomoc przy zbierania jedzenia (jednak bardziej mu zależało, żeby więcej czasu spędzać ze Sky). Shawn przyjął ich ofertę, ale nie był z tego powodu zadowolony, gdyż to osłabi jego czujność. Podczas wyzwania, Dave zauważa drzewo z oczami, i jest tym przerażony, jednak okazuje się, że jest to Shawn, który ma na sobie kamuflaż. Dave ostrzegł go że ktoś przekuł balony Sky. Był też pod wrażeniem tego jak Shawn za pomocą procy wyeliminowała z wyzwania Maxa i Scarlett.

Kocham cię, kocham twoje węzły

DAVE SHAWN

Shawn jest przerażony na myśl że Dave miałby go pocałować.

Na początku odcinka, Dave towarzyszy Shawn'owi w zbieraniu pożywienia. Po chwili podchodzą do nich Jasmine i Samey (udająca Amy) i oferują wspólne zbieranie. Shawn jednak szybko ucieka zabierając Dave'a ze sobą. W pokoju zwierzeń, Dave uważa, że Jasmine czuje coś do Shawna i uważa że to jest strasznie dziwne. Podczas wyzwania Dave musi pocałować osobę siedzącą obok.
Złośliwy uśmiech Shawn

Dave jest przerażony na myśl że Shawn miałby wytrzeć palec cały w glutach o niego.

Dave spogląda na Shawna, który po chwili z ucieka z przerażenia. Kiedy przychodzi kolej Shawna, który musi podłubać w nosie i wytrzeć palec o osobę siedzącą obok. Ze względu na to, że Shawn siedzi na krawędzi, jedyną osobą, która siedzi obok niego jest Dave. Shawn złośliwie się uśmiecha kiedy Dave ucieka ze względu na jego strach przed zarazkami, ale Shawn dogania go i osmarkuje Dave'a (a przy okazji, całą swoją drużynę).

Podmuch z przeszłości

Dave wykorzystuje Shawn'a

Dave wykorzystuje paranoike Shawna.

Gdy Shawn został sprowadzony przez Szefa kuchni, zaczął sprawdzać czy na jego drużynie nie ma śladów ugryzień zombi, gdyż wierzy że na wyspie jest apokalipsa zombi. Dave pyta się go gdzie był. Shawn mówi, że się ukrywał przed zombi. Shawn nie chce wziąć udziału w wyzwaniu bo myśli, że jest apokalipsa zombi ale Dave sprytnie wykorzystuje paranoikę swojego przyjaciela i mówi mu żeby złapał kij i zepchnął zombi przeciwnej drużyny do wody. Shawn myśli, że to prawda i przez to popsuł swoje relacje z Jasmine, którą brutalnie uderzył w twarz gdy myślał że jest zombi.

Problemy Ma' Ma' Małpy

Dave, Shawn i piknik

Shawn nie może uwierzyć że Dave'a nie obchodzi milion dolarów.

Dave przygotował romantyczny piknik dla Sky. Shawn się o tym dowiedział i próbuje wytłumaczyć Dave'owi, że Sky przyjechała na wyspę po milion dolarów a nie żeby się z kimś spotykać. Dave zignorował jednak słowa Shawna i przyznał że nieobchodzoną go pieniądze. Słysząc to, Shawn nie chce mu uwierzyć ale gdy Dave zapytał go czy "nie zapłacił by miliona dolców żeby zdobyć prawdziwą miłość", Shawn się bardzo wzruszył i postanowił przyprowadzić Sky do Dave'a a później powiedzieć Jasmine co naprawdę do niej czuje.

To jest dziura!

Na początku odcinka Sugar próbuje utworzyć sojusz z Shawnem w celu zaszkodzeniu relacją między Dave'em a Sky. Shawn odmawia pokazując, że ceni sobie swoją przyjaźń z Dave'em i Sky.

Trzy strefy i niemowlę

S05E21 Dave wstawaj i walcz

Shawn próbuje zmotywować, załamanego Dave'a.

W jaskini, Shawn pociesza Dave'a który się załamał po przeniesieniu Sky do przeciwnej drużyny. Podczas wyzwania, Dave został przypięty do drzewa po tym, jak Sky go zdradziła, więc Shawn jest zmuszony wrócić i pomóc przyjacielowi i uratować go przed Makaronowym Misiem, a także niósł go do trzeciej strefy. Dave nie chce kontynuować wyzwania. Sfrustrowany Shawn mówi mu, że Sky nie umówi się z mięczakiem i mówi żeby pokazał jej, że jest mistrzem. Podbudowany Dave postanawia wrócić do wyzwania ale nie może bo jest sparaliżowany od ciągłych ugryzień grzechotnika, więc Shawn nadal musi go nieść ale tym razem z pomocą Sugar. W końcowej części wyzwania kiedy na drużynę Kinosewak spadła góra śniegu, Shawn i reszta drużyny używają Dave'a jako sanek, by zjechać z góry prosto do mety.

Rzuć i szukaj!

Dave pamięta radę Shawna który ten dał mu w poprzednim odcinku i próbuje odzyskać Sky pokazując jej że jest silnym zawodnikiem, jednak pomysł ten nie przyniósł oczekiwanych efektów, gdyż przez to Dave był arogancki i zarozumiały, przez co Sky na oczach wszystkich go odrzuciła.

Kłamstwa, szepty i jedna wielka nagroda

Dawni przyjaciele ze sobą walczą

Dawni przyjaciele ze sobą walczą.

Dave został sprowadzony na wyspę jako pomocnik Sky. Chris mówi mu że Sky nie jest zadowolona z tego że jest jej pomocnikiem, przez co się załamał a Shawn wraz z Jasmine naśmiewał się z jego postawy. Obaj spotykają się na błotnistej drodze gdzie obaj są brani na barana. Jasmine z powodu swojej klaustrofobii, odwraca się i biegnie w stronę Sky i Dave'a z Shawnem na barach. Obaj wpadają na siebie i gniewem się atakują, jednak ich walka została przerwana przez Misio Nurka wersje 3.0. Później gdy Dave i Jasmine utrudniają finalistą wyzwanie, Dave z radością zagraża życiu Sky i Shawna, choć jego głównym celem jest zemsta na Sky, po tym jak się dowiedział że ta ma już chłopaka. Dave nie wykazuje wyrozumienia wobec Shawna i Sky. Kiedy spadają razem z lawiną, uważa że on i Jasmine zdobyli milion dolarów. Jednak jeden z finalistów przekroczył linie metę na czas, czym Dave był załamany.

Ciekawostki

  • Obaj są odpowiedzialni wzajemnie za nieumyślne zniszczenie swych miłości.
    • Dave sprytem wykorzystuje paranoikę Shawna by ten pokonał Jasmine i zdobył punkt dla drużyny.
    • Shawn dał rade Dave'owi by ten pokazał Sky że jest mistrzem co skutkuje tym że Sky go znienawidziła.

Zobacz także

Dave
Relacje Wszyscy | Ella | Shawn | Sky
Shawn
Relacje Wszyscy | Dave | Jasmine | Sugar | Sky