FANDOM

Dawcy Wskazówek są mieszkańcami poszczególnych krajów odwiedzonych w Totalnej Porażce: Wariackim Wyścigu. Dają oni Wskazówki zawodnikom, którzy ukończyli wyzwania, których są sędziami. Poniżej znajdują się wszyscy Dawcy Wskazówek, którzy jak dotąd się pojawili.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig
Obraz Odcinek Opis Wyzwanie
Dawca kasków
Osiemnaście drużyn na starcie cz. 1 Młody chłopak który nosi czapkę z flagą Kanady i z miniaturową wieżą Widokową. Daje on zawodnikom, kaski po tym jak dotarli na szczyt Wieży Widokowej za pomocą "Windy" a zawodnikom którzy dotarli na szczyt wieży za pomocą "Schodów" daje Wskazówki. Dostać się na szczyt Wieży Widokowej za pomocą "Schodów" albo "Windy".
Youseff
Osiemnaście drużyn na starcie cz. 2 Marokański właściciel kiosku z przyprawami który się nazywa Youseff. Opierając się na jego wyrazie twarzy i cichymi odpowiedziami, można sugerować że nie rozumie angielskiego. Wybór przypraw.
Francuski artysta
Francja - nie zawsze elegancka Francuski artysta. Był bardzo rozbawiony karykaturą Owena którą narysował Noah. Rysowanie karykatur.
Juror w konkursie rzeżb z piasku
Przygoda na Morzu Śródziemnym Szymek McZanek, to młody chłopak który jest lokalnym artystą piaskowym. Zbudować zamek z piasku który jest repliką Pałacu w Wersalu.
Islandzka dziewczyna łabądź
Rozmówki islandzkie Islandzka kobieta ubrana w łabędzią suknie. Daje ona Wskazówkę, jeśli zawodnicy poprawie powiedzą islandzkie zdanie, z wyjątkiem Blogerom Mody którym dała Wskazówkę po tym jak Jen skomplementowała jej strój. Poprawnie powiedzieć islandzkie zdanie.
Brazylijska tancerka
Brazylijski las deszczowy Brazylijska kobieta, ubrana w karnawałowy strój. Zrobienie kostiumu.
Grabiaż
Ence pence, W której... trumnie Odrażający, garbiący się starzec, znany jako "grabarz" który daje Wskazówki które są nadziane na jego maczetę, czy często straszył zawodników. Wrzucić trumnę w której jest jeden z zawodników do grobu.
Trener z Transylwani
Ence pence, W której... trumnie Bala Karaoke to trener gimnastyki, który nie był zadowolony z tego że musiał sędziować w wyzwaniu. Nie cierpi dosłownie wszystkiego. Poprawnie wykonać dwa gimnastyczne numery.
Starsza Chinka
Lubicie chińszczyznę? Starsza Chinka sprzedająca jedzenie. Występuje również epizodycznie w Milion sposobów, by stracić milion dolarów. Zjeść chiński szaszłyk.
Crocodile Dundee
Australijska plaga Lokalny rolnik, który był bardzo poirytowany tym że zawodnicy niszczą jego plony bardziej od królików. Złapać dziesięć królików.
Maoryjscy wojownicy
Haka lub coś prostszego Dwaj maoryjscy tancerze. Zatańczyć Hake w wyzwaniu Albo/Albo.
Eskimoska
Władca obręczy Kobieta Eskimos. Zbudować Igloo.
Chłopak z Indonezji
Ślinotok Lokalny Indonezyjski chłopiec, który wydaje się być jedyną osobą która się nie boi Smoków Komodo. Zdobyć fiolkę z jadem Smoka Komodo.
Magik z Las Vegas
Wyścigi łazików Mag który był pod takim wrażeniem, występu Gotów, że zaoferował im występ w Las Vegas. Wykonać magiczną sztuczkę w wyzwaniu Albo/Albo.
Wędkarz z Wietnamu
Polowanie na suma Lokalny rybak z Wietnamu. Widać że nie ma lewej ręki. Złowić sześć sumów.
Indianka z Dardżylingu
Popołudniowa herbatka Lokalna Hinduska z herbaciarni. Wypełnić dwa koszyki, liśćmi herbaty.
Nauczyciel tańca Tango
Ostatnie tango w Buenos Aires Lokalny instruktor tańca Tango. Perfekcyjnie zatańczyć taniec Tango.

Ciekawostki