FANDOM

Duma księżniczki
Sezon 2, Odcinek 19
S02E19Courtney śpiewa jako księżniczka
Premiera Flaga Kanady 05.11.2009
Premiera Flaga USA 15.10.2009
Premiera Flaga Polski 14.01.2010
Gatunek filmu Baśń
Wyzwanie Założyć szklany pantofelek, przejść przez most ze związanymi oczami, zabić "smoka" aby uratować księżniczkę, walka na miecze z księżniczką
Zwycięzca/y Courtney
Wyeliminowana/y Justin
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Podsumowanie III
Następny
Poszlaka

Bajki przychodzą do studia Planu Totalnej Porażki, gdy księżniczka zostaje ukoronowana powodując że dwie osoby walczą o jej miłość. Pomimo walki przez drogę ogrów i smoków, jednego członka obsady wreszcie spotyka ostateczny koniec w grze.

Fabuła

S02E19 Burrito BFF

Beth i Lindsay połączyły swoje burrito w porannym wyzwaniu Duncana.

Na początku odcinka, wszyscy uczestnicy znajdują się w Stołówce. Duncan zostaje prowadzącym gry wymyślonej przez siebie, gdzie pozostali muszą zbudować jak największą figurkę z burrito. Beth i Lindsay związały swoje burrito przy pomocy bransoletki przyjaźni, jednakże zwycięstwo przypadło Haroldowi, który ze swojego burrito zrobił Leshawnę. Nikt jednak nie zwracał uwagi na biceps zrobiony przez Justina. Kiedy Lindsay i Beth twierdzą, że nic nie poczuły, Justin zamartwia się będąc pewny, że to przez jego podrapany nos. Jedyną osobą, która nie brała udziału w konkursie Duncana, była Courtney, która siedziała przy osobnym stoliku i obmyślała strategię. Justin przysiada się do Courtney chcąc zapytać ją o jej strategię, lecz wyprowadza ją z równowagi gdy nazywa ją "ułomną". Courtney powiedziała tylko, że jest sobą, ale Justina nie zadowoliła ta odpowiedz. Po chwili przychodzą Szef Hatchet i Chris, który ma w ręku szklany but. Beth dostrzegła szklany but i zasugerowała, że dzisiejsze wyzwanie będzie dotyczyło baśni. Chrisowi nie spodobało się, że Beth mu przeszkodziła i powiedział, że za kolejnym razem wykopie ją z programu. Lindsay zainterweniowała mówiąc "Nie możesz kopać Beth", ale po chwili zmieniła zdanie, zważywszy na szklany but. Chris tłumaczy, że dziewczyna, która założy but na swoją stopę, zostanie księżniczką w wyzwaniu. Beth zgłasza się na księżniczkę, lecz Chris chciał "nadobną" księżniczkę i zdecydował, że but przymierzą Courtney i Lindsay, które wygrały ostatnio. Lindsay twierdziła, że but jest za mały i nie dała rady go założyć. Kiedy próbowała zrobić to Courtney, Chris oznajmił, że lepiej będzie jak znajdą inną metodę wyboru. Courtney jednak siłowała się z butem i ostatecznie udało jej się go ubrać. Szef następnie pasuje Courtney na księżniczkę, rozsypując pył, po którym kilka osób zaczęło kasłać. Szklany but nagle spada z nogi Courtney uderzając Justina w twarz.

S02E19 Czas na bajkę

Chris czyta bajkę, która będzie przewodnikiem po dzisiejszym wyzwaniu.

Uczestnicy wyruszają na wyzwanie, gdzie pozostała piątka, będzie musiała przejść przez most i uratować księżniczkę Courtney. Mostu strzegł Szef w roli "Strasznego bezzębnego trolla", który będzie niwelował wysiłki bohaterów. Uczestnicy również wcielają się w postacie z różnych baśni takie jak zła przyrodnia siostra, czerwony kapturek, jeden z siedmiu krasnoludków, książę żaba, oraz śpiąca królewna. Musieli założyć też maski, przez które jednak nic nie widzieli, co im nie pasowało. Beth w roli złej przyrodniej siostry jako pierwsza ruszyła przez most, ale zostaje pokonana przez Szefa i zepchnięta w przepaść. W pokoju zwierzeń Beth jest widziana w bandażach i pyta czy fakt, że widzi podwójnie jest objawem wstrząsu mózgu. Następny był Harold jako jeden z siedmiu krasnoludków. Wchodząc na most wydał okrzyk "Robię to dla ciebie Leshawna", po czym udało mu się pomyślnie przebiec na drugą stronę. Lindsay w roli śpiącej królewny nie miała tyle szczęścia i nie pokonała mostu. Następny był Justin w roli księcia żaby. Uważał, że dzięki masce ochroni twarz przed obrażeniami, lecz uderza w filar. Kiedy Szef siekierą uderza w jego maskę, Justin w pokoju zwierzeń mówi, że poczuł się pokonany, dopóki go nie zadał sobie pytania "Co teraz zrobiłaby Courtney?", a odpowiedz to "Ruszyłaby głową". Wówczas Justin używa swojej głowy jako tarana i strąca Szefa mając czystą drogę na drugą stronę. Jako ostatni wyruszył Duncan w roli czerwonego kapturka. Założył jednak maskę w ten sposób, aby widzieć co się dzieje. Justin zauważa, że Duncan oszukuje, ale Chris w to nie wierzy. Dzięki jego oszustwie udało mu się przejść na drugą stronę mostu.

S02E19 Trzej prawie dzielni rycerze

Duncan, Harold i Justin pomyślnie pokonali most i przeszli do drugiej części wyzwania.

Duncan, Harold i Justin pomyślnie przeszli pierwszą część wyzwania, natomiast Beth i Lindsay obandażowane zostały z Chrisem i mogły jedynie oglądać poczynania chłopaków. Courtney schodzi na scenę i jako księżniczka śpiewa piosenkę o swoim księciu. Piosenka ta zrobiła wrażenie na Justinie i chłopak zadurzył się w Courtney. Duncan był o ten fakt zazdrosny i wybuchła walka między Duncanem i Justinem. Dodatkowo Courtney była bardziej ciepła w stosunku do Justina, a ten również prawił jej komplementy. Chris zareklamował wówczas płytę z piosenkami księżniczki Courtney. Harold poprosił o jeden egzemplarz i powiedział, że słuchając jej piosenek będzie myślał o Leshawnie. W pokoju zwierzeń jednak, dostał list od Leshawny, która była odmiennego zdania co on. W kolejnej części wyzwania, "straszny bezzębny troll" porywa Courtney do wieży z kości słoniowej, a Duncan, Harold i Justin mają za zadanie ją uratować. Aby to zrobić, jeden z nich musi pokonać smoka, którym był potwór kosmita z Uwaga, potwór!. Courtney rozsyła całusy chłopakom życząc im powodzenia. Jednakże Duncan i Justin "kradną" je odpowiednio Haroldowi i Duncanowi. Kiedy Justin mówi "Ciekawe co zrobisz jak dostanę prawdziwego całusa", Duncan rzuca się na Justina. Harold i Justin współpracują, aby wyeliminować Duncana z konkurencji, a jeśli Harold mu w tym pomoże, to Justin pomoże mu wygrać. Dzięki dobremu wyczuciu czasu, Haroldowi udaje się obezwładnić Duncana, gdy przygniótł go "smok". Kiedy Harold szuka wyłącznika, Justin zdradza go i to on zwycięża. Chris reklamuje wówczas lalkę księżniczki Courtney kosztującą 79.95$, mówiąc, że zabawa z tą lalką jest mniej niebezpieczna niż zabawa z prawdziwą Courtney

S02E19 Buzi, buzi

Prawie pocałunek Courtney i Justina, dopóki Chris tego nie przerywa.

Justin wchodzi na wieżę, po czym ma dojść do pocałunku jego i Courtney. Chris jednak przerywa to i mówi, że książę i księżniczka muszą zawalczyć na miecze. Duncan słysząc, że nie będzie całowania odetchnął z ulgą. Beth była zaskoczona zakończeniem baśni, gdyż wszystkie jakie do tej pory czytała kończyły się pocałunkiem. Gdy ma dojść do walki między Courtney i Justinem, chłopak oddaje swój miecz Courtney mówiąc, że nigdy nie podniósł by ręki na damę. Harold odnosi się wówczas do tego jak zepchnął go ze "smoka" w poprzedniej części wyzwania mówiąc "Ale w stosunku do facetów to już nie masz żadnych oporów", po czym Justin twierdzi, że już go przeprosił. Justin zrzeka się nietykalności, lecz Courtney mimo to używa miecza i spycha go z wieży, a ten lecąc w dół uderza twarzą o kolejne balkony, aż w końcu ląduje na ziemi.

S02E19 Eliminacja Justina

Justin zostaje wyeliminowany w tym odcinku.

Na ceremonii eliminacji, Justin podobnie jak Beth i Lindsay był obandażowany po tym jak Courtney zepchnęła go z wieży. Kiedy Courtney dostaje pozłacanego Chrisa, czuje chwilowe ukłucie, które mogło być spowodowane tym, ze Beth i Lindsay wbiły szpilkę w jej lalkę. Ze względu na konieczność podzielenia się z prawnikami Courtney 80% zyskami ze sprzedaży lalek, producenci nadali jej imię ostatniej brunetki jaka pozostała w programie, Beth. Dziewczyna nie była zawiedziona że nie dostanie ani centa ze sprzedaży lalek, ponieważ sam fakt stworzenia lalki na jej podobieństwo ją uradował. Ona także została w programie podobnie jak Lindsay i Harold. Na ostatniego pozłacanego Chrisa czekali Duncan i Justin. Kiedy Chris wypowiada imię Justina, Courtney interweniuje mówiąc, że to Justin powinien wylecieć. Tak też się dzieje i Chris daje ostatni symbol bezpieczeństwa Duncanowi. Wówczas Justin odchodzi z programu, a Courtney w pokoju zwierzeń tłumaczy, że specjalnie rozkochała w sobie Justina, by na nią ie głosował. Próbuje też ukryć swoje zainteresowanie Duncanem mówiąc, że "Nic a nic" ją nie obchodzi. Na koniec odcinka Chris i Szef są widziani w studio, gdzie Chris narzeka na fakt, że lalki nie chcą się sprzedawać. Szef jest widziany jak bawi się nimi używając ich jako żołnierzyków, a następnie Chris kończy odcinek.

Obsada

Aktor Role
Agnieszka Kudelska Beth
Łukasz Talik Chris
Klementyna Umer Courtney
Paweł Ciołkosz Duncan
Piotr Kozłowski Harold
Waldemar Barwiński Justin
Katarzyna Łaska Lindsay
Miłogost Reczek Szef Hatchet

Ciekawostki

  • Oryginalny tytuł odcinka The Princess Pride jest nawiązaniem do filmu Narzeczona dla księcia (ang. The Princess Bride)
  • Jest to ostatni odcinek, w którym Justin wystąpił jako zawodnik.

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Planu Totalnej Porażki
Przed połączeniem Uwaga, potwór! | Poszukiwanie kosmicznych jaj | Zamieszki na planie | Plaża, upał i trudne zadanie | 3:10 do Obłędowa | Podsumowanie I | Wypożyczona kuchnia Szefa | Pewnej nocy, zaatakowała grypa | Projekt piaskowa czarownica | Mistrzowie katastrofy | Pełny dramat | Podsumowanie II | Ocean ośmiu lub dziewięciu | Milion dolarów P. C. | Dzieci za milion dolarów
Po połączeniu -M- Wykręcone połączenie | Super Haro-ld | Podsumowanie III | Duma księżniczki | Poszlaka | Reguła kołysania | Skulona Courtney, ukryty Owen | 2008: Owen w kosmosie | Dobry piesek | Bunt w studiu | Kto będzie milionerem?
Specjalny Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!