FANDOM

Dziwne Przypadki
Awww, Drumheller
Sezon 3, Odcinek 23
S03E23 Heather na rękach Alejandro
Premiera Flaga Kanady 10.03.2011
Premiera Flaga USA 01.11.2010
Premiera Flaga Polski 10.02.2011
Piosenka/i Tak ta gra się zakończy
Lokalizacja Drumheller, Alberta
Wyzwanie Stworzenie dinozaura, znalezienie zakopanych beczek benzyny
Nagroda/y Ułatwienie do znajdywania beczek (wiertarka, kilof, dziecięca łopatka z wiaderkiem)
Zwycięzca/y Sierra
Wyeliminowana/y Sierra
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Rapa Phooey!
Następny
Podsumowanie: Hawajski Styl

Fabuła

Alejandro sprawdzał, czy Chris śpi. Następnie dostał się do jego laptopa i stworzył zdjęcie, przedstawiające Heather śpiącą koło Codyego, po czym kilka razy je skopiował. Alejandro przyszedł do Heather. Dziewczyna obudziła się, mówiąc, że nie miała "snu pierwszej klasy". Alejandro próbował poczęstować ją ciastkiem, ale się nie skusiła. Podziękował za zaproszenie go do pierwszej klasy. Heather powiedziała, że to był ruch strategiczny. Tym czasem w  klasie ekonomicznej Cody miał wspaniały sen o Gwen. Sierra go obudziła, a ten krzyknął. Powiedziała, że śniło mu się coś okropnego i powiedziała mu, że szykuje dla niego niespodziankę. Cody już się martwił. Alejandro zaczepił Sierrę, pokazując jej zdjęcie Codyego i Heather. Sierra rozpaczała i nie mogła w to uwierzyć. Powiedziała, że ma zamiar dać Heather nauczkę. Alejandro powiedział, żeby Sierra nie pozwoliła, żeby emocje nad nią zapanowały, podstępnie się uśmiechając. Samolot wylądował. Chris wszystkich przywitał w prowincji Alberta i opowiedział wszystkim z czego słynie. Powiedział również jak nazwał dzisiejsze wyzwanie. Na to wszyscy uznali tą nazwę za żałosną. Chris zażartował, że powinni mu płacić za wymyślenie nazw. Sierra warknęła na Heather. Alejandro przypomniał Sierrze, żeby myślała strategicznie. Chris dał wszystkim 2 minuty, żeby mogli przetrząsnąć ładownie samolotu z ułatwień. Sierra popchnęła Heather, a potem ochlapała ją błyszczącą farbą. Cody zapytał się Heather, co zrobiła Sierrze. Heather powiedziała, że nic i twierdziła, że to natura Sierry, bo jest wariatką. Alejandro motywował Sierrę zdjęciami. Powiedział, żeby pozbyła się Heather z gry. Heather chciała dać Cody'emu, jak twierdziła kość tyranozaura, ale Cody powiedział, że to zwykła kość ze steku. Mianowicie chciała nakłonić go do tego, żeby głosował na Alejandro. Cody powiedział na to, dlaczego Heather chce go tak bardzo się pozbyć, skoro zaprosiła go do pierwszej klasy. Heather powiedziała, że to jej strategia, a Cody na to powiedział, że ona jest zakochana w Alejandro. Heather wkurzało to, że wszyscy jej to mówią. Następnie poszła do Sierry. Sierra warknęła na nią. Heather zapytała się, co jej jest, ale w gruncie rzeczy mówiła do Sierry, że musiała wziąć Alejandro do pierwszej klasy, żeby Sierra mogła pobyć z Codym. Heather też powiedziała, żeby Sierra głosowała na Alejandro. Sierra powiedziała metaforycznie, co sądzi o Heather. Heather powiedziała, że nie wie o co jej chodzi. Sierra na to powiedziała, że Heather jest wcielonym złem i zaczęła ją gonić z wielką kością w rękach. Po czasie wszyscy zrobili swoje dinouzaury. Alejandro zrobił Allosaura, Heather-Chrisceratopsa, a Cody zrobił Codyodo, ze skamieniałych odchodów. Gdy Sierra pokazała swojego dinouzaura, opowiedziała, dlaczego go zrobiła i przypomniała Codyemu o jego urodzinach. Cody ucieszył się, że Sierra pamiętała o jego urodzinach. Sierra zapytała się Heather, czy ona pamiętała o urodzinach Codyego. Heather powiedziała, że to cud, że pamięta jego imię. Cody dalej dziękował Sierrze. Chris przerwał to i powiedział, że zawodnicy będą oceniać swoje dzieła z odrobiną elektryczności. Chris posadził Heather na elektrycznym wykrywaczu kłamstw. Heather powiedziała, że to świetny pomysł i po chwili została porażona prądem. Dodała, że sarkazm to nie to samo co kłamstwo. Chris powiedział, żeby oddała głos na jakiegoś dinouzaura, byle nie na swojego. Heather, Alejandro i Cody zagłosowali na dzieło Sierry i krótko powiedzieli dlaczego. Sierra zagłosowała na dzieło Heather, ponieważ chce z mamą zbudować wielkiego Chrisceratopsa w swoim ogrodzie. Chris powiedział, żeby przesłała mu zdjęcia. Chris dał nagrodę Sierrze, jaką była wiertarka glebowa. Sierra z wiertarką w rękach goniła Heather. Chris powiedział, że stażyści zakopali przez przypadek zapasowe beczki benzyny zamiast beczek z wieloma niebezpiecznymi zwierzętami, więc będą musieli szukać tych pierwszych. Dał za drugie miejsce nagrodę Heather czyli kilof, a Codyemu za trzecie miejsce dziecięcą łopatkę z wiaderkiem. Alejandro dziwił się, że przegrał, chociaż jako jedyny zrobił prawdziwego dinouzaura. Alejandro kopał rękami, mówiąc, że nigdy się nie podda. Zaczepiała go Heather. Alejandro wkurzył się, i ją przegonił. Cody rozmawiał z Sierrą. Sierra próbowała opanować emocje, patrząc na zdjęcie. Cody się spytał, co Sierra trzyma w rękach, ale o mało co nie uderzył w nich wielki głaz. W tym czasie, Szef męczył się ładowaniem ich na katapultę. Chris miał z tego ubaw. Przez przypadek wystrzelił głaz razem z Szefem. Cody w końcu zobaczył zdjęcie. Wytłumaczył Sierrze, żeby się nie martwiła bo to podróbka. Sierra i Cody wkurzyli się na Alejandro, że sfałszował zdjęcie. Po chwili Sierra znalazła beczkę benzyny. Heather wkurzała się, że te zadanie jest niewykonalne i rzuciła kilofem w ziemię. Niespodziewanie kilof uderzył w zakopaną beczkę. Ale po chwili na Heather spadł wielki głaz i ugrzęzła w ziemi. Wołała o pomoc. Cody powiedział Sierrze, że należy się jej nietykalność i powiedział, że muszą znaleźć Heather i poinformować ją, żeby też nie głosowała na Alejandro. Sierra powiedziała, że uwielbia jak Cody się rządzi. Chris i Szef, piekli kiełbaski. Chris powiedział do Sierry, że zagwarantowała sobie nietykalność i powiedział, że będzie mogła poimprezować z nim z okazji dotarcia do finałowej trójki. Sierra powiedziała, że ma grubszą rybę do upieczenie w formie ciasta. Szef wywijał oczami, a Chris powiedział, że też jej nie rozumie. Alejandro usłyszał wołanie o pomoc Heather. Przyszedł do niej, śmiejąc się z niej. Chris zadał im piosenkę. Była o postępowaniu Alejandro i o tym czy pomoże Heather w wykopaniu ją z pod głazu. Ostatecznie jej pomógł, ale powiedział jej, żeby przysięgła, że na niego nie zagłosuje. Heather i Alejandro powiedzieli, że to ich strategia(oczywiście osobno w pokoju zwierzeń). Razem doszli z beczkami do samolotu. Heather powiedziała, że przegrali. Alejandro powiedział, że zajęli drugie miejsce i najgorszym wyjściem wg jego byłaby dogrywka, bo każdy z nich pokonał by tych frajerów z zamkniętymi oczami. Heather powiedziała, że w finale jest chyba skazana na Alejandro. Jej wypowiedź przerwała jej Sierra, mówiąc, że muszą pogadać. Chris przygotował ceremonie eliminacji, tak jak w Wyspie Totalnej Porażki, czyli przy ognisku z piankami. Pierwsze dwie pianki dostały Sierra i Heather. Chris powiedział, że ostatni głos otrzymuje... . Sierra jednak mu przerwała mówiąc, że wiele razem przeszli i chce coś przynieść. Sierra szła z tortem ze świeczkami. Wszyscy ją ostrzegli krzykiem. Po chwili iskry dostały się do paliwa, po czym nastąpił wielki wybuch, w wyniku którego samolot został zniszczony. Chris krzyczał z rozpaczy. Cody podszedł do Sierry. Ona powiedziała, że piekła dla niego tort czekoladowy. Heather wołała Chrisa, żeby podszedł do Sierry. Chris powiedział, że się wyliże, ale ponieważ zniszczyła jego samolot, zostaje zdyskwalifikowana. Alejandro powiedział, że czyli finałowa trójka to on, Heather i Cody. Alejandro przybił piątkę Heather, ale ta niepewnie pobiegła w stronę ogniska, by spalić głosy. Alejandro zaczaił się za nią i wziął głosy, zanim zostały spalone. Okazało się, że Heather na niego głosowała. Alejandro powiedział, że Heather bardzo tego pożałuje. Chris rozpaczliwie zakończył odcinek.

Ciekawostki

  • To pierwszy raz w historii Totalnej Porażki, kiedy zawodnik o indywidualnej zdobytej nietykalności - odpada z gry w tym samym odcinku.
  • Gdy Alejandro przerabia zdjęcie widoczna na laptopie Heather jest na lewym fotelu. Później gdy ten do niej przychodzi Heather śpi na prawym fotelu.
  • Akcja odcinka odbywa się w urodziny Cody'ego (1 kwietnia). 
  • Jest to pierwszy odcinek sezonu w którym Cody nie głosował na Sierre.
    • Jak na ironie, Sierra odpada w tym odcinku. 

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Totalnej Porażki w Trasie
Przed połączeniem Przechadzka po Egipcie cz. 1 | Przechadzka po Egipcie cz. 2 | Zakręcony Czas w Japonii | Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! | Ukochany Broadway | Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette | Spoliczkowana Rewolucja | Wyścig w Amazonii | Spadam w Louvrze i zero pomocy | Nowe dzieci Rocka | Moja upalna Jamajka | Podsumowanie: Ratunek przez Telefon | Gdy widzę Londyn to... | Greckie Ruiny | Z Archiwum 52 | Piknik pod Wiszącą Skałą | Kapitan Owen | Podsumowanie: Po Bólu!
Po połączeniu Bitwa nad Niagarą | Chińska Bujda | Społeczeństwo Kłamiącej Afryki | Rapa Phooey! | Dziwne Przypadki | Podsumowanie: Hawajski Styl | Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze | Aloha, Finał!