FANDOM

Odwiedź, tę stronę aby zobaczyć listę eliminacji z serii Totalnej Porażki.
Strefa Luzu

Strefa Luzu na której drużyny się kwalifikują lub nie do następnego celu.

Eliminacja to proces w Totalnej Porażce: Wariackim Wyścigu w którym drużyny są usuwane z wyścigu.

W przeciwieństwie do oryginalnej serii, proces eliminacji w Wariackim Wyścigu jest mniej skomplikowany, gdyż ostatnia drużyna która dotrze do Strefy Luzu zostaje wydalona z wyścigu, chyba że jest to runda bez eliminacji. Jest też reguła nieregularnej eliminacji z powodu kontuzji. Taki przypadek pojawił się tylko w eliminacji Przyjaciół którzy musieli się wycofać z wyścigu ze względu na poważne obrażenia które Devin doznał w wyzwaniu.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, odwiedź stronę: Tabela eliminacji Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu.
Eliminacje z Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu
Zawodnicy Płeć Drużyna Miejsce Odcinek Powód eliminacji
Leonard i Tammy Kobieta i Mężczyzna Gracze 18 Osiemnaście drużyn na starcie cz. 2 Za pomocą "magii" próbowali spowolnić dwie drużyny, co spowodowało że stali się ostatnią drużyną która dotarła do Strefy Luzu.
Gerry i Pete Mężczyźni Tenisowi Rywale 17 Francja - nie zawsze elegancka Choć się wydawało że zremisowali z Starymi Wymiataczami, Don ich wyeliminował gdyż stopa Gerry'ego była poza obszarem Strefy Luzu.
Ellody i Mary Kobiety Mądrale 16 Przygoda na Morzu Śródziemnym Spędziły dość dużo czasu na planowaniu budowy zamku z piasku, przez co nawet nie wyruszyły do Islandii gdzie znajdowała się kolejna Strefa Luzu.
Laurie i Miles Kobiety Weganki 15 Brazylijski las deszczowy Z powodu ich 30 minutowej kary, wszystkie inne drużyny dotarły do Strefy Luzu przed zakończeniem ich kary.
Jen i Tom Kobieta i Mężczyzna Blogerzy Mody 14 Ence pence, W której... trumnie Zostali prześcignięci w wyścigu do Strefy Luzu przez Randkowiczów.
Kelly i Taylor Kobiety Matka z Córką 13 W Dubaju jak w raju Poszły na zakupy do centrum handlowego w Dubaju, co dało Przyjaciołą wystarczająco dużo czasu na zameldowanie się na Strefie Luzu przed nimi.
Jay i Mickey Mężczyźni Pechowi Bliźniacy 12 Wariacki koncert Emma wmówiła Mickey'emu że gitara powietrzna ma masę bakterii i zarazków, co wywołało u niego atak paniki przez co nie mógł ukończyć wyzwania Działaj lub Patrz, i dał Noah szanse na ukończenie wyzwania przed nim.
Chet i Lorenzo Mężczyźni Przyrodni Bracia 11 Australijska plaga Przegrali z Rockowcami w wyścigu do Strefy Luzu, po tym jak ich szybowiec został zaatakowany przez kangura i kiedy zostali zasypani przez lawinę.
Rock i Spud Mężczyźni Rockowcy 10 Australijska plaga Ich szybowiec rozbił się o górę i pomimo tego że dotarli do Strefy Luzu przed Przyrodnimi Braćmi, okazało się później że to runda podwójnej eliminacji, tym samym Rockowcy również zostali wyeliminowani.
Dwayne i Junior Mężczyźni Ojciec z Synem 9 Poznajcie byczka z prerii Przegrali wyścig do Strefy Luzu ze Starymi Wymiataczami.
Noah i Owen Mężczyźni Starzy Wymiatacze 8 Ślinotok Noah został przygnieciony przez górę dywanów co uniemożliwiło jemu i Owen'owi dojście do Strefy Luzu.
Crimson i Ennui Kobieta i Mężczyzna Goci 7 Superkrólik w Meksyku

Łyżwiarze porwali im Loki'ego, przez co Goci zamiast skupić się na wyzwaniu, zaczęli go szukać. Gdy go już odnaleźli, niebyli w stanie prześcignąć Surferów w wyścigu do Strefy Luzu.

Brody i Geoff Mężczyźni Surferzy Powrót Polowanie na suma Przepuścili Przyjaciół przed nimi w biegu do Strefy Luzu, w podziękowaniu za to że znaleźli wyjście z jaskini.
Ryan i Stephanie Kobieta i Mężczyzna Randkowicze 6 Popołudniowa herbatka Nie zauważyli tego że ich wagon został odłączony od pociągu, przez co byli daleko w tyle od innych drużyn. Gdy już byli w pobliżu Strefy Luzu, zostali rozproszeni przez Dona, któremu oświadczyli że się pogodzili, i w tym samym czasie, kara Łyżwiarzy się skończyła, co dało im szanse na dotarcie do Strefy Luzu przed Randowiczami.
Carrie i Devin Kobieta i Mężczyzna Przyjaciele 5 Ostatnie tango w Buenos Aires Kitty przez przypadek zapachnęła Devina z urwiska, przez co ten doznał poważnych obrażeń, przez co on i Carrie nie mogli kontynuować udziału w wyścigu.
Emma i Kitty Kobiety Siostry 4 Rajski skarb Jako ostatnie dotarły do Strefy Luzu.
Jacques i Josee Kobieta i Mężczyzna Łyżwiarze 3 Milion sposobów, by stracić milion dolarów Zostali pokonani przez Kadetki w wyścigu do przedostatniej Strefy Luzu.
MacArthur i Sanders Kobiety Kadetki 1/2 Milion sposobów, by stracić milion dolarów Udało im się dotrzeć do ostatniej Strefy Luzu przed Surferami, wygrywając przy tym cały sezon. Drugie miejsce w zakończeniu Brody'ego i Geoffa.
Brody i Geoff Mężczyźni Surferzy 1/2 Milion sposobów, by stracić milion dolarów Udało im się dotrzeć do ostatniej Strefy Luzu przed Kadetkami, wygrywając przy tym cały sezon. Drugie miejsce w zakończeniu MacArthur i Sanders.

Galeria