FANDOM

Ence pence, W której... trumnie
A Tisket, a Casket, I'm Gonna Blow a Gasket
Sezon 1, Odcinek 7
Transylvania w nocy
Premiera Flaga Kanady 13.01.2016
Premiera Flaga USA 14.09.2015
Premiera Flaga Polski 02.02.2016
Lokalizacje Rio de Janeiro, BrazyliaTransylwania, Rumunia
Wyzwanie Przenieś kolegę w trumnie na cmentarz
Pojechać do narodowego centrum gimnastyki zawodowej
Przejście po równoważni i wykonać salto skacząc przez kozła.
Zwycięzca/y Łyżwiarze
Wyeliminowana/y Blogerzy mody
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Brazylijski las deszczowy
Następny
Hawajski miesiąc ogniowy

Pozostałe czternaście drużyn jedzie autobusem na lotnisko, z którego wyruszą do Rumunii. Czeka ich tam zadanie związane z trumnami. Kłótnie w dwóch drużynach, doprowadzają do eliminacji jednej z nich, a druga z nich ruszy na Hawajach z ostatniego miejsca.

Fabuła

Ze Strefy Luzu na plaży Copacabana startuje pierwsza drużyna - Łyżwiarze. W Interwizji Josee opowiada o drugim złocie i o ucieczce przed ekipą filmową. Następnie odbierają swoją Wskazówkę. Kolejnym etapem wyścigu jest Transylwania - kraina gór i zamków pośród niczego. Josee i Jacques idą do autobusu ciesząc się z wygranej, jednak są niezadowoleni, gdy okazuje się, że wszystkie drużyny jadą tym samym autobusem. Kilka krzeseł za Łyżwiarzami siedzą Goci, którzy ‘’cieszą się’’ z tego, że jadą do Transylwanii. W Interwizji Tom pokazuje wszystkim fez, a Jen opowiada o jego zamówieniu. Następnie Tom każe Jen założyć fez, jednak ta odmawia. W kolejce na lotnisku stoją: Łyżwiarze, Kadetki, Siostry, Surferzy, Goci, Ojciec i Syn, Wymiatacze, Przyjaciele, Blogerzy, Matka z córką, Pechowe Bliźniaki, Rockowcy, Bracia Przyrodni. Na końcu kolejki są Randkowicze. Stephanie krzyczy, że nie chce lecieć drugim samolotem i każe Ryanowi, aby przerzucił ją do przodu. Ryan decyduje się wykonać polecenie partnerki, a MacArthur, która odbiera bilety każe paść na ziemię. W Interwizji, Ryan mówi, że powinien bardziej się starać, żeby Stephanie nie czuła się tak, jakby tylko ona starała się wygrać. Randkowicze, Ojciec i Syn, Goci, Kadetki, Siostry, Łyżwiarze i Surferzy są już w samolocie nr 1. W samolocie Sanders mówi, o tym, jak w Strefie Luzu były 11 i 13. MacArthur twierdzi, że dadzą czadu, bo dostały się na pierwszy lot. Don ogłasza, że Blogerzy, Wymiatacze, Przyjaciele, Matka z córką, Pechowe Bliźniaki, Bracia Przyrodni i Rockowcy lecą drugim lotem. Na lotnisku Spud pyta Rocka, co ma zrobić, żeby go pocieszyć. Rock odpowiada, że powinien się bardziej starać. Spud zgadza się, po czym przyznaje, że mówi tylko to, co Rock chce usłyszeć. Wystartował drugi samolot, a pierwszy ląduje w Rumunii. Pierwsi wybiegają Goci. Wszyscy pozostali są przerażeni, MacArthur wykazuje chęć do walki, a Goci, jak to Goci, stoją, po czym Crimson mówi w Interwizji, że to Drakula był pierwszym Gotem. Następnie Ennui każe Crimson przestać mówić, bo ta prawie się zaczerwieniła. Następnie Surferzy twierdzą, że zamek jest przerażający. Goci biegną pierwsi, za nimi Łyżwiarze. Kolejne drużyny to: Ojciec i Syn, Surferzy i Siostry. Wszystkich wyprzedzają Kadetki, jednak Sanders zostaje zepchnięta prze Josee i potrąca Dwayne’a i Juniora. W wyniku zemsty MacArthur skacze na Łyżwiarzy. W drugim samolocie Carrie, pyta Toma i Jen o to, kto założył ich blog. Po tym Tom i Jen zaczynają się kłócić. W Interwizji Jen twierdzi, że pomysł był jej, a Tom tylko pisał, więc ona była twórczynią, a on „sekretarką”, co denerwuje Toma. Stephanie na dziedzińcu zamku twierdzi, że są pierwsi, co Ryan prostuje mówiąc, że pierwsi byli Goci. W zamku Ennui trzyma portret, a Crimson mówi, że widzi podobieństwo między osobą z obrazu a Ennui’m. Ten znów, każe jej przestać, bo mówi, że zaraz się zarumieni. Stephanie jest zadowolona, że kolejne zadanie jest zadaniem wspólnym, mówiąc, że uwielbia te momenty, gdy robią coś razem. W zamku, z trumny wychyla się Don i mówi, że drużyny muszą znaleźć pustą trumnę, a osoba, która wzięła do ręki Wskazówkę musi przenieść swojego partnera w trumnie na pobliski cmentarz. Następnie musi wrzucić trumnę z zawodnikiem do pustego grobu i wziąć Wskazówkę od rumuńskiego grabarza. Przy Skrzynce stoją Surferzy, Siostry i Ojciec z Synem. Josee i MacArthur kłócą się przez kogo zostają w tyle. W czasie bitwy Josee z MacArthur ląduje samolot nr 2. Z lotniska wybiegają Jay i Mickey. W Interwizji mówią, że wiedzą, że wampiry nie istnieją, ale wilkołaki to inna bajka. Blogerzy kłócą się tym razem, o to czy pomysł, aby iść do zamku był na Wskazówce, czy jest też kolejnym pomysłem Jen. W zamku Brody żartuje sobie z głowy łosia wiszącej na ścianie. Żart denerwuje Emmę, która każe Surferom odłączyć się od nich, co odbierają jako pomysł przeszukania zamku. Geoff i Brody wymyślają ‘’tajny sygnał’’, który wykonają, jeżeli znajdą dwie puste trumny. Emma nie ukrywa swojego niezadowolenia, kiedy Kitty robi sobie selfie z Surferami. Łyżwiarze i Kadetki w końcu odbierają Wskazówki za Skrzynki. Lorenzo cieszy się, gdy to Chet wziął ich Wskazówkę. Junior zamyka swojego ojca w trumnie i każe mu nie wychodzić, aby znowu nie dostali kary. W Interwizji Dwayne mówi, że Junior jest zbyt grzeczny. Junior pyta tatę, czy jego szlaban dalej trwa, wziąć auto czy zrobić tatuaż, po czym Ojciec daje synowi kolejny szlaban. Don pyta się, czy ktokolwiek wyjdzie żywy z zamku. Emma i Kitty wpadają w pułapkę, a prowadzący twierdzi, że pewnie nie i zapowiada przerwę na reklamy. Po przerwie Don przypomina o tym, że są w Transylwanii. Stephanie ciągnie trumnę z Ryan’em, który nie mieści się w niej. W Interwizji Ryan twierdzi, że 75% jego to klatka piersiowa, po czym całuje Stephanie. Junior ciągnie trumnę z Dwayne’m, a Josee szybko przerzuca trumnę z Jacques’em, który każe jej zwolnić, bo twierdzi, że skończy cały w siniakach. Josee po raz kolejny wypomina partnerowi, że upuścił ją na olimpiadzie na stadionie pełnym ludzi i pyta się, czy mówi o takich siniakach. Goci znajdują sześciokątną trumnę ze skórą, do której wskakuje Crimson i rozkazuje, aby Ennui zabrał ją do grabarza. Ennui w Interwizji twierdzi, że nowoczesne trumny są marne, a Crimson mówi, że jeśli umrze, chce być pochowana w trumnie z czasów epidemii dżumy. Mickey męczy się z przeniesieniem trumny, a Jay mówi, że jeżeli Mickey nie daje rady to on też sobie nie da. Surferzy wydają swój ‘’tajny sygnał’’, który Bliźniaki odbierają jako głos wilkołaka. Jay próbuje wydostać się z zamkniętej trumny. Brody myśli, że Siostry pewnie ich nie słyszą i prosi Geoffa, aby wszedł do trumny. Siostry spadają przez dziurę w suficie prosto do trumny. Josee dziwi się, że Bracia przyrodni są już na cmentarzu. Chet i łyżwiarka wpychają trumny z Jacques’em i Lorenzo do grobów. Jacques wychodzi i pyta się o grabarza. Noah pcha trumnę Owenem, który pyta się czy są tam lody. Noah wrzuca trumnę do grobu. Lorenzo każe Chetowi iść, ale wpadają z powrotem do grobu, bo grabarz wyjmuje szablę ze Wskazówką. Lorenzo czyta treść Wskazówki. Zawodnicy muszą pojechać na koniach do Narodowego Centrum Gimnastyki Zawodowej. Chet oskarża brata o kradzież medalu za ‘’bycie super’’ z jego paczki chipsów.  Junior mimo prośby ojca, wrzuca trumnę do grobu. W zamku Tom pyta się Jen, czy w trumnie wystarczy miejsca dla jej głowy pełnej pomysłów. Jen zamyka się w trumnie i twierdzi, że fajnie będzie,  jeżeli to Tom ją poniesie. Tom przypomina Jen, że to ona jest w trumnie, po czym popycha ją na ziemię. Przy bramie do cmentarza Crimson wychodzi z trumny i uświadamia Ennui’emu, że to jest jego jedyna szansa, którą zapamięta na bycie w trumnie. Gotka zamyka partnera w trumnie. Ryan odbiera Wskazówkę od grabarza, a Stephanie mówi, że to ona szukała cmentarza. Po wrzaskach Stephanie przeprasza Ryan’a. Brody pochwala grabarza za to, jak się do nich podkradł. Emma zabiera Wskazówkę Surferów, Kitty robi sobie selfie z grabarzem, a Mickey pod ciężarem trumny wpada do grobu. MacArthur w trumnie czepia się Sanders o zbyt wolne pchanie trumny, a Devin biegnie z trumną na plecach. Bracia Przyrodni i Łyżwiarze jadą na koniach do centrum. Jacques i Josee cieszą się, gdy dowiadują się, że kolejne zadanie to gimnastyka. Don opowiada o wyzwaniu: przejście po równoważni ze skokiem w szpagacie pośrodku i salto nad kozłem. Sędzią jest trener Bala Karaoke, który mówi, że nie cierpi wszystkiego. Następnie Don pyta, czy mają lód. Josee bez problemu wykonuje oba zadania i znowu wypomina partnerowi upuszczenie jej na olimpiadzie. Sanders z rozbiegu wpycha trumnę do grobu, Tom zrzuca trumnę z Jen ,która łamie paznokcia, po czym wpada do grobu. Jen w Interwizji proponuje Tomowi, aby zaczął w końcu trenować i mówi, że fezy są beznadziejne. Rock pyta się Spuda, z czego się cieszy, skoro są w ostatniej 4. Spud odpowiada mu, że zwykle są w ostatniej 3. Don gratuluje Łyżwiarzom zwycięstwa. Lorenzo jest zadziwiony umiejętnościami akrobatycznymi Cheta. Owenowi nie udaje się wykonać salta nad kozłem, bo jest za ciężki. Kelly spada z równoważni, co denerwuje Taylor. Owen bawi się wyskocznią, co irytuje Noah. Emma robi salta odbijając się od głowy grubas i zalicza wyzwanie. W tym momencie Noah zakochuje się w Emmie. Owenowi w końcu wychodzi salto i ląduje na swoim koledze. Emma znów denerwuje się na Kitty i jej selfie. Chet wykonuje salto co pochwala Geoff. Lorenzo mówi, że chodzi na zajęcia z akrobatyki. Geoff twierdzi, że Chet i Lorenzo tworzą wspaniałą drużynę. Wymiatacze zajmują drugie miejsce, a Siostry - trzecie. Dwayne nie umie przejść po równowaźni, a Crimson zalicza skok ze szpagatem. Sanders zalicza salto, a Ryan trzęsie się na równoważni. Robi skok ze szpagatem i spada z równowaźni ku irytacji Stephanie. Stephanie uświadamia Ryanowi, że jest dobrze, ale może być lepiej. Bracia Przyrodni i Matka z Córką są już w Strefie Luzu. Mickey wspiera Jaya na równoważni. Devin nie zalicza salta, a Rock - zalicza. Stephanie mówi Ryanowi, że to jest równoważnia, a nie ‘’trzęsoważnia’’, po czym spycha go z belki. Don daje Gotom 10 minut kary, za wyjście Crimson z trumny. Tom przeskakuje nad kozłem, zamiast zrobić salto i nie zalicza zadania. Ryan źle skacze na wyskocznię i upada. Stephanie jest coraz bardziej zirytowana. Bala Karaoke nie zalicza wyzwania Jay’owi. Dwayne i Junior zajmują miejsce szóste, MacArthur i Sanders - siódme, Geoff i Brody - ósme, a Rockowcy - dziewiąte. Carrie i Devin mają miejsce dziesiąte. Jay zalicza salto, a Ryan po raz kolejny źle się wybija. Tom nie zalicza salta, ale trener nie zalicza udanego salta Jen. Tom mówi, że jego domena do dobór kolorów. Blogerzy w końcu dochodzą do porozumienia. Stephanie po raz kolejny drze się na Ryana. Bliźniaki mają miejsce dwunaste. Crimson w Interwizji mówi, że jeśli odpadną, to była to najlepsza noc. Jen pochwala Toma, a Stephanie nie jest zadowolona z czasu, jaki są w Centrum. Tom zalicza zadanie i Blogerzy biegną do Strefy Luzu, są jednak ścigani przez Randkowiczów. Don oznajmia Gotom, że mają miejsce dwunaste. Randkowicze dobiegają przedostatni, co irytuje Stephanie. Blogerzy zostają wyeliminowani, bo dobiegli ostatni, jednak Don mówi, że z fezami mają szanse. Jen wspomina najpiękniejsze chwile ich wyścigu. Na koniec para odchodzi, a Jen jest zdziwiona dużą ilością nietoperzy.

Obsada

Aktorzy głosowi Role
Piotr Bajtlik Don
Nieznany Carrie
Karol Jankiewicz Chet
Julia Kołakowska Crimson
Krzysztof Cybiński Dwayne
Nieznany Emma
Jakub Szydłowski Ennui
Jarosław Boberek Geoff
Karol Wróblewski Jacques
Maksymilian Michasiów Jay/Mickey
Beata Wyrąbkiewicz Jen
Milena Suszyńska Josee
Olaf Marchwicki Junior
Karol Osentowski Lorenzo
Nieznany MacArthur
Jan Aleksandrowicz-Krasko Noah/Owen
Grzegorz Kwiecień Rock
Wojciech Chorąży Ryan
Olga Omeljaniec Sanders
Wojciech Paszkowski Spud
Klementyna Umer Stephanie
Przemysław Niedzielski Tom
Nieznany Bala Karaoke (jedno zdanie)

Ciekawostki

Ogólne

Ciągłości

  • Sanders przypomina, że ostatnio w Strefie Luzu były 11 i 13.

Błędy

  • Gdy Tom wybiega z lotniska nie ma fezu na głowie.
  • Kiedy Łyżwiarze siedzą w autobusie na lotnisko, za nimi są Ojciec i Syn.
    • Za drugim razem są tam Blogerzy.
  • Gdy Surferzy rozmawiali z grabarzem z grobu wyszła Emma, mimo tego, iż to Emma niosła Kitty w trumnie.

Galeria

Zobacz także

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig - Odcinki
Osiemnaście drużyn na starcie cz. 1 | Osiemnaście drużyn na starcie cz. 2 | Francja - nie zawsze elegancka | Przygoda na Morzu Śródziemnym | Rozmówki islandzkie | Brazylijski las deszczowy | Ence pence, W której... trumnie | Hawajski miesiąc ogniowy | W Dubaju jak w raju | Lubicie chińszczyznę? | Wariacki koncert | Z deszczu pod wodospad | Skazani na Geelong | Australijska plaga | Haka lub coś prostszego | Poznajcie byczka z prerii | Władca obręczy | Ślinotok | Wyścigi łazików | Superkrólik w Meksyku | Polowanie na suma | Głębia naszej miłości | Popołudniowa herbatka | Ostatnie tango w Buenos Aires | Rajski skarb | Milion sposobów, by stracić milion dolarów