FANDOM

Francja - nie zawsze elegancka
French is an Eiffel Language
Sezon 1, Odcinek 3
S01E03 Łyżwiaże i Kadetki przy serach
Premiera Flaga Kanady 06.01.2016
Premiera Flaga USA 08.09.2015
Premiera Flaga Polski 27.01.2016
Lokalizacje Maroko, AfrykaParyż, Francja
Wyzwanie Narysować, na kartce karykaturę swojego partnera, przejść przez katakumby, przepłynąć na "serze" w kierunku Luvru
Zwycięzca/y Kadetki
Wyeliminowana/y Tenisowi Rywale
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Osiemnaście drużyn na starcie cz. 2
Następny
Przygoda na Morzu Śródziemnym

Siedemnaście drużyn udaje się do Paryża, gdzie muszą wziąć udział w wyzwaniu plastycznym, przejść przez katakumb, a na koniec dostać się do Luwru. Rywalizacja między dwoma drużynami nadal trwa, podczas gdy inna drużyna skoncentrowała się na zabawie na swój sposób. Gdy ktoś ubolewa po poprzednim wyzwaniu, gdyż doznał rozstrojów żołądkowych przez swego partnera, gdy dwóch rywali ma nadzieję na wykorzystanie jednej drużyny na swoją korzyść. Ostatecznie nie przekroczyli linii mety na czas przez co zostali wysłani do domu.

Fabuła

Przyjaciele na motorowerze

Carrie i Devin jadą na lotnisko.

Odcinek zaczyna się w Maroko, gdzie zawodnicy na motorowerach muszą pojechać na lotnisko jak w poprzednim odcinku. Gdy już tam dojadą muszą zarezerwować sobie lot do Paryża, gdzie rozpocznie się ich kolejne wyzwanie. Przyjaciele wystartowali jako pierwsi, ale szybko zostali prześcignięci przez Kadetki, a one przez Łyżwiarzy. MacArthur zaczęło wkurzać to, że Łyżwiarze bez przerwy się uśmiechają, czego nie mogła zrozumieć. Jacques i Josee jako pierwsi zarezerwowali sobie lot do Paryża. Dwayne i Junior napotkali problemy podczas podróży do lotniska, gdyż Blogerzy Mody nieświadomie rzucili w nich dywanem, przez co spowodowali wypadek. Weganki natomiast postanowiły pedałować, gdyż nie chciały zanieczyszczać środowiska.

Geoff rysuje Brody'ego

Geoff rysuje karykaturę Brody'ego.

Zawodnicy z pierwszego lotu wystartowali już do Paryża, podczas gdy zawodnicy z drugiego lotu muszą czekać półtorej godziny. Gdy zawodnicy dotarli już do Paryża, muszą złapać taksówkę i podjechać pod wieże Eiffla. Łyżwiarze jako pierwsi dojechali pod budowlę, ale Kadetki wjechały w ich taksówkę, by uniemożliwić im zdobycie Wskazówki przed nimi. Drużyny muszą teraz rywalizować w wyzwaniu "Działaj lub patrz", w którym osoba, która nie jadła gulaszu, musi narysować karykaturę swojego partnera. Praca musi zostać zatwierdzona przez lokalnego artystę, aby zdobyć kolejną Wskazówkę.

Surferzy jako pierwsi zdobyli wskazówkę i udali się do katakumb pod Paryżem, aby znaleźć blok sera Roquefort, na których muszą płynąć w dół rzeki, by dotrzeć do kolejnej Strefy Luzu. Podczas gdy inne drużyny kończą swoje rysunki, taksówka Blogerów Mody złapała gumę przy luksusowych butikach w trakcie wyprzedaży. Początkowo odmówili pójścia na zakupy, ale po chwili sobie uświadomili, że zmiana opony potrwa parę minut i udali się na nocne zakupy. Tymczasem Tenisowi rywale są daleko w tyle, gdyż nie powiedzieli taksówkarzowi, gdzie ma ich zawieść, ponieważ zasnęli. Większość drużyn skończyło rysować karykatury i udało się do katakumb, podczas gdy Kadetki znalazły już ser i kolejną Wskazówkę.

Owen je ser

Owen je blok sera który miał jemu i Noah posłużyć jako tratwa.

Noah i Owen mają małe kłopoty, gdyż Owen musi skorzystać z łazienki. Tymczasem Weganki i Rywale tenisowi skończyli swoje karykatury. Tenisowi rywale postanawiają się trzymać Weganek, gdyż wierzą że one doprowadzą ich do sera. Jednak tak się nie stało i obie drużyny wciąż szukają sera w katakumbach. Kadetki i Łyżwiarze zaczęli konkurować ze sobą o to, kto pierwszy dojdzie do Strefy Luzu. Łyżwiarze w pośpiechu zapomnieli wioseł więc zaczęli wiosłować swoimi nogami. Pomimo ich wysiłku, Kadetki jako pierwsze dotarły do Strefy Luzu, co wkurzyło Josee. Tymczasem, większość drużyn wyszło już z katakumb i płynie w stronę Strefy Luzu, jednak niektóre z nich napotkało kilka problemów: Randkowicze utracili swoje wiosła przez Ryana, Blogerzy Mody próbują zrównoważyć swoje zakupy na serze a Starzy Wymiatacze stracili ser, gdyż Owen go zjadł.

Deportacja Tenisowych rywali

Deportacja Tenisowych rywali.

Mimo że Starzy Wymiatacze dotarli do Strefy Luzu przed kilkoma innymi drużynami, Don nakłada im 20 minut kary, gdyż Owen zjadł ser, a wyzwanie polegało na tym że drużyny mają dojść do Strefy Luzu z serem. Ostatnim zespołem, który nie dotarł do Strefy Luzu są Tenisowi Rywale, gdyż ci postanowili przenieść ser do Strefy Luzu zamiast go przetoczyć. Gdy kara Starych Wymiataczy się skończyła, obie drużyny jednocześnie wskoczyły do Strefy Luzu co wydało się remisem. Don jednak zauważa że noga Gerry'ego jest poza Strefą Luzu, co zadecydowało o eliminacji Tenisowych Rywali. Ci wiedzą, że ich udział w konkursie był katastrofą, ale wierzą, że skoro nie odpadli jako pierwsi, maja szansę zdobyć nowych sponsorów i nowe zlecenia do występu w reklamach.

Obsada

Aktorzy głosowi Role
Piotr Bajtlik Don
Paweł Kubat Brody
Barbara Garstka Carrie
Karol Jankiewicz Chet
Mateusz Narloch Devin
Krzysztof Cybiński Dwayne
Marta Markowicz Emma/Kitty
Jakub Szydłowski Ennui/Gerry
Jarosław Boberek Geoff
Karol Wróblewski Jacques
Maksymilian Michasiów Jay/Mickey
Beata Wyrąbkiewicz Jen
Milena Suszyńska Josee
Izabella Bukowska Kelly
Julia Kołakowska-Bytner Laurie
Karol Osentowski Lorenzo
Nieznany MacArthur
Agnieszka Fajlhauer Miles
Jan Aleksandrowicz-Krasko Noah/Owen
Janusz Zadura Pete
Wojciech Chorąży Ryan
Olga Omeljaniec Sanders
Klementyna Umer Stephanie
Agnieszka Mrozińska Taylor
Przemysław Niedzielski Tom

Ciekawostki

Ogólne

  • W tym odcinku, Noah i Owen są pierwszą drużyną która otrzymała karę czasową.
  • Narysowane karykatury są takie:
    • Surferzy: Brody z napiętymi mięśniami.
    • Przyjaciele: Nagi Devin leżący wśród kwiatów. Druga karykatura, zwyczajny Devin machający ręką.
    • Starzy wymiatacze: Owen zjadający wieżę Eiffla.
    • Ojciec z synem: Patykowaty Dwayne który nieustanie gada.
    • Pechowi bliźniacy: Mickey dając kciuki do góry.
    • Blogerzy mody: Pozujący Tom.
    • Rockowcy: Rock grający na gitarze elektrycznej.
    • Siostry: Wkurzona Emma ze złożonymi ramionami, rogami wyrastającymi z głowy i z czarną chmurą nad głową.
    • Przyrodni bracia: Głowa Cheta jako worek na śmieci.
    • Goci: Crimson w długiej sukni i ze skrzydłami na plecach.
    • Matka z córką: Kelly jako narzeczona Frankensteina.
    • Tenisowi rywale: Pete jako niemowlę.
    • Weganki: Miles jako kwiatek.
  • Zawodnicy którzy rywalizowali w Działaj lub patrz to: Carrie, Jacques, Ellody, Noah, Stephanie, Geoff, MacArthur, Kitty, Lorenzo, Taylor, Mickey, Junior, Rock, Ennui, Gerry, Laurie i Jen.
  • Ramka wokół pierwszej karykatury Devin jest podobna do tej z Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew gdy Rodney zakochiwał się w dziewczynie.

Ciągłość

Odniesienia

  • Sędzia w konkursie plastycznym wygląda podobnie do holenderskiego malarza Vincenta van Gogha.
  • Karykatura Kelly jest interpretacją do tytułowego potwora z filmu 1935 Narzeczona Frankensteina.
  • Gdy Starzy wymiatacze dotarli do Strefy Luzu, Don mówi "czy to nie Noah i jego arka" co może być odniesienie do Biblii Arka Noego.

Błędy

  • Podczas przypomnienia poprzedniego odcinka, kamień na różdżce Leonarda był fioletowy. Jednak w poprzednim odcinku był niebieski.
  • Dwie drużyny, wykonały "Działaj lub patrz" w nieprawidłowej kolejności, i nie otrzymali kary czasowej.
    • Rock pokazał karykaturę samego siebie, choć może być tak że to Spud narysował, a Rock pokazał choć tak też nie mogło być, gdyż Spud brał już udział w "Działaj lub patrz" więc Rock powinien narysować karykaturę Spuda.
    • Mickey na początku chciał wziąć udział w "Działaj lub patrz", ale nie dał rady z powodu swojej fobii przed ołówkami, więc Jay narysował karykaturę Mickey'ego mimo że brał udział w poprzednim "Działaj lub patrz".
  • Gdy Emma i Kitty dotarły do Strefy Luzu, Kitty nie ma mankietów.
  • Gdy Starzy Wymiatacze odbywają swoją karę czasową, Don mówi, że "jedna drużyna odbywa zasłużoną karę, a cztery ostatnie drużyny walczą o miejsce w Strefie Luzu" mimo, że w rzeczywistości sześć drużyn jeszcze się ściga.

Galeria

Zobacz także

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig - Odcinki
Osiemnaście drużyn na starcie cz. 1 | Osiemnaście drużyn na starcie cz. 2 | Francja - nie zawsze elegancka | Przygoda na Morzu Śródziemnym | Rozmówki islandzkie | Brazylijski las deszczowy | Ence pence, W której... trumnie | Hawajski miesiąc ogniowy | W Dubaju jak w raju | Lubicie chińszczyznę? | Wariacki koncert | Z deszczu pod wodospad | Skazani na Geelong | Australijska plaga | Haka lub coś prostszego | Poznajcie byczka z prerii | Władca obręczy | Ślinotok | Wyścigi łazików | Superkrólik w Meksyku | Polowanie na suma | Głębia naszej miłości | Popołudniowa herbatka | Ostatnie tango w Buenos Aires | Rajski skarb | Milion sposobów, by stracić milion dolarów