FANDOM

Gdaka (ang. Clucky) jest kurą która była agentką CIA przed tym jak założyła swoją własną firmę prawniczą. Jest doskonałym wykrywaczem kłamstw więc została sprowadzona przez Chrisa by sprawdzała czy zawodnicy kłamią czy nie w wyzwaniu z Kocham cię, kocham twoje węzły.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

S05,2E04-Samey i kluky

Samey (udająca Amy) jako pierwsza zostaje przesłuchiwana przez Gdakę.

Podczas wyzwania w Kocham cię, kocham twoje węzły, zawodnicy muszą odpowiadać na pytania które zada im Chris i mają udzielić szczerych odpowiedzi bo inaczej cała drużyna zostanie porażona prądem. Samey która udaje swoją starszą siostrę Amy, która jako pierwsza musi odpowiedzieć na pytanie, pyta się Chrisa jak sprawdzi czy mówią prawdę. Wtedy Chris przedstawia zawodnikom Gdakę. Pod presją Gdaki i ryzykiem że jej sekret wyjdzie na jaw, z wielkim trudem mówi że najbardziej nienawidzi Amy, co Gdaka uznała za prawdę i przyznała drużynie Kinosewak punkt. Następnie Rodney musiał odpowiedzieć która dziewczyna jest dla niego najbardziej atrakcyjna. Nie chcąc zranić dziewczyn ze swojej drużny, skłamał mówiąc że to Sugar co Gdaka zauważyła i poraziła go jego drużynę prądem. Oburzyła tym Sugar, która zaczęła obrażać Gdakę, a ta w odwecie razi ją i drużynę Maskwak prądem. Trochę później, musiała sprawdzić Maxa i Elle którzy nie udzielili jej szczerych odpowiedzi (choć Ella powiedziała prawdę ale nie został jej przyznany punkt przez nienawiść Chrisa do niej).

Kura rzuca się na Rodneya

Gdaka rozwija dość dużą nienawiść do Rodney'a.

Podczas serii rund, Gdaka była stale poirytowana tym że Rodney nie jest w stanie odpowiedzieć na pytania i wielokrotnie razi jego i jego drużynę prądem. Gdaka wydaje się też bać Sugar która próbowała pobić Elle za jej odpowiedź którą Gdakę zatwierdziła do prawdy. Podczas "Rundy Nagłej Śmierci", Rodney gdy usłyszał że nie będzie musiał odpowiadać na pytania, zaczął naśmiewać się z Gdaki. Gdaka zachowywała zimną krew ale gdy usłyszała że Rodney zjada sześć jajek dziennie, niewytrzymała i prawie rzuciła się na Rodney'a ale została powstrzymana przez Chrisa. Gdaka jednak nie mogła dalej wytrzymać i wyrwała Elli pilota i kilkadziesiąt razy poraziła Rodney'a i jego drużynę z zemsty za to że Rodney ją wkurzył. Przestała dopiero wtedy gdy Chris ją oto poprosił. Po tym, została w kaftanie zabrana przez Szefa kuchni.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Gdaka pojawiła się epizodycznie w Poznajcie byczka z prerii. Podczas lotu do Alberty, Dwayne i Junior oglądali scenę z Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew w której Gdaka radzi prądem drużynę Pimâpotew Kinosewak.

Ciekawostki

Galeria