FANDOM

S01E21 Wspólne zdjęcie

Pożegnalne zdjęcie Geoffa i Gwen.

Geoff i Gwen to jedna z wielu przyjaźni w Totalnej Porażce. Początkowo oboje nie zbyt siebie rozumieli ze względu na to że mają przeciwne charaktery. Gwen wkurzał wyluzowany charakter Geoffa jednak z czasem się do niego przyzwyczaiła. Zaprzyjaźnili się dopiero w Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu, gdzie zostali zmuszenie do współpracy. Geoff był wtedy przyjaźnie nastawiony do Gwen którą nadal wkurzało zachowanie Geoffa. Jednak po ich rozmowie w której Geoff powiedział Gwen że chce się z nią przyjaźnić bez względu na jej charakter a Gwen po tym jak zwierzyła mu się że chce być rozrywkową dziewczyną, w końcu się zaprzyjaźnili.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 1

Kiedy Geoff przypłynął na wyspę, Gwen była zirytowana jego wyluzowaną postawą i jego ciągłym powtarzaniem słowa "ziom" i mówi że jeśli jeszcze raz powie te słowo to ona "puści pawia".

Podstawy musztry

S01E12 Geoff i Gwen

Geoff i Gwen są finalistami w wyzwaniu Szefa.

Oboje są ostatnim zawodnikami swych drużyn w wyzwaniu Szefa kuchni. Ich ostatecznym wyzwaniem było wisieć do góry nogami na drzewie i nie spaść. Kiedy ich koledzy z drużyny im kibicowali, Gwen mówi im że "może wisieć na drzewie cały dzień" a Geoff krzyknął "ze jest super siostro". Mimo to Geoff po chwili spadł z drzewa dając Gwen i jej drużynie zwycięstwo.

Ekstremalna tortura

Gwen otwarcie obraża Geoffa (choć nie prosto w twarz) podczas kłótni z Bridgette kiedy obie dziewczyny znalazły miłosny list w formie haiku i od razu zakładają że jest to dla nich od Geoffa albo Trenta. Gwen uznała też że Geoff nie byłby w stanie napisać wiersza haiku gdyż nie jest zbyt inteligentny i miała racje gdy Geoff sam przyznał że nie wie co to jest haiku. Później, Gwen była zdumiona gdy Geoff pokazał jej i Bridgette, swój tatuaż na tyłku.

Obłęd na Wawanakwa

Gdy Gwen wygrała wyzwanie i obiad składających się z jej ulubionych dań. Geoff wraz z Leshawna była z tego faktu niezadowolona. Gwen zaś stwierdziła że są zazdrośni.

Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu

439px-Gg woohoo

Dzięki pomocy Geoffa, Gwen się wreszcie wyluzowała.

Okazuje się że Geoff uważa że Gwen razem z Duncanem są dość poważni i nadęci. Gwen natomiast wciąż irytuje wyluzowane zachowanie Geoffa i grozi mu (nie prosto w twarz) że jeśli jeszcze raz powie "ziom" albo "super" to go poważnie uszkodzi. Oboje są ze sobą skuci kajdankami w wyzwaniu. Geoff wtedy opowiada jej jak ze swoim kolegą ze szkoły został zawieszony w prawach ucznia za rozłożenie trawnika na szkolnym holu, choć Gwen każe mu przestać opowiadać.

Kiedy dotarli na Wyspę Kości, Geoff od razu pozwala skoczyć Gwen mu na barana (bo wyzwanie na tym polegało) co Gwen zaskoczyło. Później podczas wyzwania, Geoff robi Gwen zdjęcie, a ta ze wściekłości wyrzuca jego aparat do jeziora. Podczas ich kłótni, Geoff przyznaje że od dawna chciałby się z Gwen zaprzyjaźnić, a ta mu nie wierzyła ale kiedy Geoff przyznał że gdyby oboje chodzili do tego samego liceum to by ją zaprosił na swoją imprezę.
S01E21 Uśmiech

Gwen i Geoff robią sobie pożegnalne zdjęcie.

Ta wtedy ze smutkiem przyznała że nigdy nie była na żadnej imprezie, ku przerażenia Geoffa. Ten wtedy jej obiecał że po konkursie zaprosi ją na swoją imprezę. Gwen się wtedy ucieszyła i wzięła Geoffa na barana. Później, dzięki współpracy wygrali drugie wyzwanie. Gwen wtedy z radości razem z Geoffem krzyczy Woohoo. Na koniec jednak trzecie wyzwanie przegrali ale Gwen się tym nie przejmowała, gdyż jest w pełni wyluzowana prze Geoffa. Była też zdenerwowana gdy Geoff został wyeliminowany, dlatego że był popularny a inni zawodnicy uznali to za zagrożenie. Geoff jednak się tym nie przejmuje i uspokaja Gwen i idzie do Portu Wstydu. Gwen go zatrzymuje i oddaje mu aparat który wyrzuciła mu go do jeziora przyznając że wróciła po niego. Geoff wtedy złapał Gwen i zrobił sobie z nią zdjęcie symbolizujące ich zgodę.

Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich

Mimo że Gwen zaprzyjaźniła się z Geoffem, nie uznała go za normalną osobę i nazwała go "rozrywkowym głąbem". W finale Geoff od samego początku był po stronie Owena, prawdopodobnie ze względu na jego miłość do imprez.

Plan Totalnej Porażki

Podsumowanie I

Geoff był po stronie Gwen gdy jej zerwanie z Trentem było głównym powodem podsumowania. Co najdziwniejsze, był jej najgłośniejszym obrońcom.

Podsumowanie II

Geoff kpi z Gwen

Geoff żartuje sobie z Gwen gdy ta jest gościem Podsumowania.

W przeciwieństwie do poprzedniego Podsumowania, Geoff otwarcie krytykuje Gwen za jej rozstanie z Trentem, nawet bardziej niż Bridgette by zwiększyć recenzje odcinka. Gwen starała się odciągnąć go od tego tematu ale Geoff na nią naciskał. Nawet pokazał wszystkim filmik jak Duncan i Gwen się prawie pocałowali, gdy Duncan żartobliwie popchnął Gwen na ziemie z niewielką odległością od ich ust. To wywołało furie u Courtney. Gwen wtedy czuła się źle i próbował wyjaśnić że ona i Duncan są tylko przyjaciółmi ale Geoff jak i reszta nie uwierzyli jej. Później, Geoff próbuje zmusić Gwen by usiadła nad zbiornikiem pełnym pijawek. Ten okrutny akt przerywa Trent który wyjaśnia wszystko co zaszło między nim a Gwen.

Podsumowanie III

Gwen jest zła na Geoffa za to że ten chce umieścić Owena na krześle elektrycznym.

Totalna Porażka w Trasie

Podsumowanie: Hawajski Styl

Przez cały odcinek, Geoff powstrzymuje Courtney od śpiewania obraźliwej piosenki o Gwen i Duncanie.

Camp TV

Camp TV Heather (Gwen) i Geoff

Gwen przytula Geoffa w promo Camp TV.

Jak widać w niedokończonym prototypie Wyspy Totalnej Porażki, Gwen i Geoff pierwotnie mieli być w związku a nie być przyjaciółmi. Na końcu Gwen jest widziana jak śpi na klacie Geoffa gdy oboje siedzą na fotelu przy dokach w promo Camp TV.

Ciekawostki

  • Oboje zostali wyeliminowani w podwójnej eliminacji.

Zobacz także

Geoff
Relacje Wszyscy | Bridgette | Blaineley | DJ | Duncan | Gwen
Inne Sojusz Facetów | Totalna Porażka Podsumowanie
Gwen
Relacje Wszyscy | Bridgette | Cameron | Chris | Cody | Courtney | DJ | Duncan | Geoff | Heather | Leshawna | Lindsay | Owen | Sierra | Trent | Zoey