FANDOM

S01E05 Trent ćwiczy przed występem

Trent gra na gitarze w Niezbyt sławni.

Gitara Trenta (ang. Trent's guitar) jest klasyczną gitarą Trenta. Trent jako zapalony muzyk, często grał na swojej gitarze solówki, w zespole Porażkowi Bracia, bądź też po prostu ćwicząc.

Taśmy przesłuchań

S01E00 Audycja Trenta

Trent gra na gitarze w swojej audycji.

W swojej audycji, Trent jest w studiu i gra na gitarze, oraz śpiewa o znalezieniu idealnej kobiety.

Wyspa Totalnej Porażki

W Czołówka, Trent trzyma swoją gitarę siedząc przy Gwen. Ten moment zostaje zepsuty, gdy Cody siada pomiędzy nimi.

W Miejsce takie sobie cz. 1, Trent przywozi swoją gitarę do obozu.

W Wielkie spanie, Eva poszukując swojego odtwarzacza MP3, wyrzuca z domku Okoni różne przedmioty w tym gitarę Trenta. Jest to dosyć niejasne, ponieważ Trent jest w innej drużynie.

S01E05 Trent z gitarą

Szef przyznaje Trentowi osiem punktów za jego występ.

W Niezbyt sławni, Trent chce zagrać na swojej gitarze i zaśpiewać. Zostaje on wybrany jako jeden z reprezentantów Wrzeszczących Susłów w konkursie talentów. Przed konkursem, Trent jest jeszcze widziany, jak ćwiczy grę. Gwen również komplementuje jego grę podczas castingu ich drużyny. Podczas wyzwania otrzymuje osiem z dziewięciu punktów od Szefa. Był to najwyższy wynik w konkursie, dopóki nie został pobity przez Harolda. Wpis Gwen w jej pamiętniku, który został przeczytany przez Heather, ujawnia że uwielbia gitarzystów.

W Posiłek obrzydliwości, gdy Trent przechodzi do domku chłopaków, niesie ze sobą gitarę pytając Geoffa, gdzie ma ją położyć.

W Skarby, gdy Trent zostaje wyeliminowany, niesie on ze sobą swoją gitarę gdy się udaje do Łódki Przegranych.

W Ekstrawaganckie Obozo-jmanie, Trent gra na swojej gitarze przy basenie, podczas gdy inni uczestnicy przypadkowo głosują na Leshawnę.

W Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich, Trent trzyma swoją gitarę podczas gdy Gwen i Owen przechodzą po kładce.

Plan Totalnej Porażki

W Podsumowanie I, Trent cały czas trzyma swoją gitarę będąc w studiu. Gra on również na niej i śpiewa dwie piosenki o złamanym sercu.

S02E27 Wywiad Porażkowych Braci

Justin gra na gitarze Trenta, podczas wywiadu z Josh'em.

W Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!, Trent jest zirytowany, gdy Justin gra na jego gitarze, podczas wywiadu z Josh'em, więc zabiera mu ją.

Totalna Porażka w Trasie

S03E06 Boski urok masz

Trent gra na gitarze w Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette.

Okazuje się że Geoff wykorzystał gitarę Trenta jako Piniate na swojej imprezie pocieszenia którą chciał zrekompensować zawodnikom to że przez niego, niedostali się do Totalnej Porażki w Trasie. Nie miał bladego pojęcia o tym że Trent nie był zadowolony z tego, a zgodził się tylko dlatego że Geoff się uparł. Gitara jest widziana cała podczas piosenki Boski urok masz w Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette.

W Podsumowanie: Ratunek przez Telefon, Trent ponownie gra na swojej gitarze podczas piosenki Ocalcie tę Totalną Porażkę!

Ciekawostki

  • Podsumowanie: Po Bólu! to jedyny odcinek w którym Trenta gra nie na swojej standardowej gitarze.
  • Gitara Trenta jest jednym z czterech instrumentów posiadanych przez zawodników. Inne to skrzypce Courtney, które zostały zniszczone w Niezbyt sławni, oraz keyboard Cody'ego oraz Harolda.

Zobacz także

Trent
Relacje Cody | Duncan | Gwen | Katie | Lindsay | Owen | Sadie
Inne Gitara Trenta | Porażkowi Bracia