FANDOM

S01E25 Gwen i Owen

Gwen i Owen, finaliści pierwszego sezonu.

Gwen i Owen to jedna z mniejszych przyjaźni. Na Wyspie Totalnej Porażki, oboje zostali umieszczeni w jednej drużynie. Początkowo Gwen jest zirytowana optymistyczną postawą Owena i obrzydzona jego dziwnymi nawykami, ale po jakimś czasie poznała go lepiej i Owen stał się jedną z najbliższych osób Gwen w programie. W półfinale, Owen pomógł Gwen wyeliminować Heather dzięki czemu zostali finalistami Wyspy Totalnej Porażki. Na Planie Totalnej Porażki i w Totalnej Porażce w Trasie, mieli mniej relacji gdyż grali w przeciwnych drużynach, ale nadal są dobrymi przyjaciółmi.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 1

Owen przytula Gwen i Tylera

Owen obejmuje Gwen i Tylera.

Gdy Owen przybył na wyspę, zapytał Gwen, czy będą razem w drużynie. Gwen miała nadzieję, że nie i tak mu odpowiedziała. Później Gwen zaczyna narzekać na warunki w programie więc Owen przytula ją i Tylera, aby ją rozweselić.

Miejsce takie sobie cz. 2

Gdy Owen przygotowuje się do skoku z klifu, Gwen w pokoju zwierzeń uważa, że jeśli Owen skoczy to na pewno zginie.

Wielkie spanie

Gdy Gwen rozmawiała z Trentem, koło nich przechodzi Owen i ku ich obrzydzeniu był nagi.

Awantura przy grze w zbijaka

Podczas gry w zbijaka gdy Gwen została zbita przez DJ'a, Owen pomaga jej wstać. W ostatniej rundzie pomiędzy Haroldem a Owenem, Gwen razem z innymi susłami, kibicowała Owen'owi.

Niezbyt sławni

Gwen jak reszta dziewczyn z drużyny, jest obrzydzona talentem Owen podczas castingu. Później, gdy Owen i Cody wskoczyli do jeziora, oblali wodą Gwen, czym ją bardzo rozgniewali.

Podstawy musztry

S01E12 Uczestnicy niosą Gwen

Owen i reszta drużyny świętuje zwycięstwo Gwen.

Gdy drużyny trzymają w górze canoe, Owen'owi zaczęło burczeć w brzuchu. Gwen wtedy stanowczym tonem, powiedziała mu żeby nie puścił bąka. W ostatniej części wyzwania, Owen pyta Gwen czy wszystko w porządku. Ta mu mówi że jest wszystko w porządku. Na koniec gdy Gwen udało się wygrać dla drużyny nietykalność, Owen niósł ją na rękach gdy drużyna świętowała swoje zwycięstwo.

Ekstremalna tortura

Gwen rozważała to że to Owen napisał anonimowy list miłosny haiku który wcześniej znalazła z Bridgette. Jednak szybko uświadomiła sobie że to nie Owen gdy ten beknął jej prosto w twarz.

Skarby

Owen jest rozzłoszczony faktem że Trent zdradził Gwen, całując Heather więc razem z innymi uczestnikami, pomaga Leshawnie głosować na Heather lub Trenta, aby pomścić Gwen.

Ukryj się i bądź podstępny

S01E17 Owen się wygadał

Gwen dziękuje Owen'owi za informacje o sojuszu chłopaków.

Owen przypadkowo wygaduje Gwen o sojuszu facetów, a ta sarkastycznie dziękuje Owen'owi za ten informacje. Później, Gwen nie pomaga Heather i Lindsay w zagłosowaniu na Owena, a zamiast tego, głosuje na Duncana razem z Bridgette i Leshawną.

Hak, lina i trudne zadanie

Gdy okazało się, że Gwen spotkała prawdziwego mordercę, Owen i reszta zawodników szybko pobiegli do stołówki by ją ostrzec. Owen też krzyczy imię Gwen gdy wybiegł z namiotu by ją ostrzec.

Obóz rozbitków

Gdy Owen odnalazł swoich przyjaciół, od razu przytulił zarówno Gwen, Heather i Duncana. Później, Gwen jest trochę zdziwiona gdy Owen zaczął tańczyć z powodu jego załamania umysłowego spowodowanego tym że Owen był odizolowany od świata.

Wielka stopa

Z powodu podzielenia na dwie grupy, Duncan, Gwen, Heather i Owen przez cały odcinek nieustannie sobie przeszkadzali w dotarciu do obozu. Po spotkaniu wielkiej stopy, cała czwórka postanawia ze sobą współpracować. Wieczorem Owen zrobił z batonów wielką kulę i chce poczęstować nią Gwen ale ta nie chciała i poprosiła go o śpiwór ponieważ było jej zimno. Ten daje to jej bez problemu. Po wyeliminowaniu Duncana, Owen w pokoju zwierzeń, złośliwie chichocze gdyż uświadomił sobie że został sam na wyspie z dwoma fajnymi laskami.

Jak spękasz, to wylatujesz

S01E25 Finaliści

Gwen i Owen świętują wejście do finału.

Na początku odcinka, gdy finałowa trójka zwierza się w pokoju zwierzeń, Gwen przyznała że Owen jest w porządku. Później w czasie wyzwania, Gwen zawarła umowę z Owenem by ten pomógł jej wyeliminowaniu Heather. Obiecała mu podzielenie się wygraną jeśli wygra a jeśli nie wygra to kupi mu pudełko pączków. Owen zgodził się na jej warunki i w ramach pomocy, oddaje Gwen polowe swoich luzerek. Oboje wtedy oddają zadania Heather i używają swych luzerek by siebie uratować. Później oboje się cieszyli gdy Hether ogolono głowę co było zadaniem Lindsay. Wtedy Heather została wyeliminowana gdyż nie wyraziła zgody na wykonanie zadania z czego Gwen i Owen się śmiali. Z wyeliminowaniem też Heather, Gwen i Owen stali się finalistami programu.

Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich

Przed rozpoczęciem wyzwania, Gwen dała Owen'owi babeczkę myśląc że to od Trenta (w rzeczywistości była od Heather). Gwen przyznała też że Owen jest jedną z pięciu osób których uważa za osoby przy zdrowym rozsądku (wraz z Cody'm, Bridgette, DJ'em i Leshawną). Przed rozpoczęciem wyzwania, Gwen powiedziała że dotrzyma danego słowa i podzieli się z Owenem wygraną jeśli wygra. Mimo że ze sobą konkurowali, oboje wspierali się podczas wyzwania.

W końcówce Owena, Owen popchnął Gwen i ruszył w stronę Izzy która trzymała tace ciasteczek, wygrywając przy tym sezon. Gwen nie jest smutna i cieszy się zwycięstwem Owena. Gdy też Gwen i Trent wrócili do siebie, Owen jest szczęśliwy z tego powodu.

W końcówce Gwen, jest trochę podobnie tyle że Izzy stała kilka metrów przed metą, dając Gwen wystarczająco dużo czasu, aby nadrobić zaległości i wygrać. Na ceremonii przy ognisku, Owen przytulił Gwen pokazując że się cieszy z jej zwycięstwa.

Plan Totalnej Porażki

Plaża, upał i trudne zadanie

Szpieg Owen

Owen szpieguje Gwen i Trenta.

Gdy Duncan wygrał pierwszą część wyzwania, Owen mówi że drużyna Gwen jest niepokonana. Później, Owen jest postrzegany szpiegować Gwen i Trenta, którzy mieli zamiar się pocałować w lesie. Kiedy wygadał się o swojej obecności, ci obrzucili go suchymi patykami.

3:10 do Obłędowa

Kiedy Trent wybiera Owena jako cel dla Trzeszczących Żarów, Gwen jest na niego zła za to że wykorzystuje Owena do sabotowania własnej drużyny. Po zakończeniu wyzwania, Owen jest wstrząśnięty, gdy się dowiedział, że Trent przegrywał wyzwania dla Gwen i jest wściekły, że ta nie zrobiła nic aby Trenta powstrzymać. Mimo że to Owen podsunął ten pomysł Trent'owi, gdy w poprzednim odcinku powiedział mu "że ta dziewczyna lubi wygrywać", co Trent'owi podsunęło pomysł aby sabotować swoją drużynę dla niej, przez co Gwen zerwała z Trentem.

Wypożyczona kuchnia Szefa

W przeciwieństwie do reszty swojej drużyny, Owen nie pomaga im drażnić Gwen aby ta sabotowała swoją drużynę. To pokazuje, że Owen naprawdę lituje się nad nią.

Podsumowanie III

Gwen jest zła na Geoffa za to że chciał posadzić Owena na krześle elektrycznym. Jest później rozbawiona gdy Owen wyjawił wszystkie swoje sekrety całemu światu gdy siedział na krześle elektrycznym.

Totalna Porażka w Trasie

Moja upalna Jamajka

S03E11-Gwen pociesza owena

Gwen pociesza Owena po tym jak Izzy z nim zerwała.

Po tym jak Gwen została przewieziona do ambulatorium po tym, jak została zaatakowana przez węgorze elektryczne, z Owenem rozmawiali wzajemnie o swoich urazach, a także o tym jak Izzy stała się geniuszem. Później Gwen pociesza Owena po tym jak Izzy z nim zerwała i przypomina mu, że to nie była jego wina gdy śpiewali O, Izzy. Pod koniec piosenki Gwen pociesza Owena kładąc dłoń na jego ramieniu.

Z Archiwum 52

Owen nie jest zły na Gwen za to że całowała Duncana, gdy ten jeszcze chodził z Courtney, ale nie pokazuje poparcia dla jej nowego związku z Duncanem.

Bitwa nad Niagarą

Owen wraz z Cody'm i Duncanem, wydaje się podekscytowany myślą o powrocie Gwen, ale zamiast niej powróciła Blaineley.

Cieawostki

Zobacz także

Gwen
Relacje Wszyscy | Bridgette | Cameron | Chris | Cody | Courtney | DJ | Duncan | Geoff | Heather | Leshawna | Lindsay | Owen | Sierra | Trent | Zoey
Owen
Relacje Wszyscy | Alejandro | Chris | DJ | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Izzy | Justin | Noah | Szef Hatchet | Trent
Inne Pan Kokos | Sojusz Facetów