FANDOM

Narada Amazonek w sprawie wyeliminowania Heather

Sierra każe Gwen trzymać się z dala od Cody'ego, który jest głównym powodem ich konfliktu

Gwen i Sierra to jeden z konfliktów występujących w serii Totalnej Porażki. Zaczął się w Totalnej Porażce w Trasie. Był to tak naprawdę konflikt jednostronny, gdyż Sierra nie lubiła Gwen dlatego, że Cody się w niej podkochiwał i przez to nie zwracał uwagi na Sierrę przez co była o niego zazdrosna. Sytuacja pogorszyła się gdy Duncan i Gwen zostali parą. Sierra była jedną z tych, która chciała wyeliminować Gwen, i była po stronie zranionej przez Duncana Courtney gdyż jak twierdzi "odbicie chłopaka jest złe". Gdy dochodzi do eliminacji Gwen Sierra myśli, że ona i Cody będą parą. Jednak Cody nie zapomniał o Gwen i tęsknił za nią, co denerwowało Sierrę.

W Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd widać, że Sierra nie ma już urazy do Gwen. Była też jedną z niewielu, którzy rozumieli jej związek z Duncanem. Nie miały ze sobą zbyt wiele relacji, gdyż były w przeciwnych drużynach.

Plan Totalnej Porażki

Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Gwen jest zaskoczona, gdy Sierra ujawnia, że wie wszystko na temat zawodników.

Totalna Porażka w Trasie

Zakręcony Czas w Japonii

Gwen jest obrzydzona widząc jak Sierra wącha but Cody'ego. Po wygraniu wyzwania Sierra proponuje uścisk drużynowy. Jednak gdy Courtney, Gwen i Heather zbliżyły się do Sierry i Cody'ego, Sierra mówi do nich ze złością "wynocha".

Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!

Gdy Cody próbuje przytulić Gwen, by ją ogrzać, ta odpycha go od siebie w stronę Sierry, która go przytula.

Wyścig w Amazonii

Sierra śpiewa w Amazoni

W piosence, Sierra za porażkę drużyny oskarża Gwen

Gwen jest zdezorientowana, gdy widzi jak Sierra używa pudełka od pizzy jako laptopa i prawdziwej myszy jako myszki od komputera. Sierra mówi Gwen, że będzie mogła skorzystać, jak tylko skończy przeglądać bloga. Gwen jednak odmawia. Gdy Chris rozmawia z Drużyną Amazonek o alergiach Cody'ego, próbuje dać komuś strzykawkę. Cody prosi Gwen, aby ta ją wzięła. Gwen niechętnie zgadza się ku zaskoczeniu Sierry, która zaczyna wymieniać alergie Cody'ego. Gdy zespół został chwytany przez "Zing-Zingów", Gwen sięga do lewej kieszeni Cody'ego, by zdobyć baterie od latarki, które miały zasilić radio. Sierra w Pokoju Zwierzeń mówi, że jak wygra milion dolarów, to przedłuży sobie ręce i to ona następnym razem sięgnie do kieszeni Cody'ego. Jakiś czas później, gdy Gwen zasnęła i chrapała, Sierra mówi, że zaraz od tego oszaleje. Na ceremonii Sierra wraz z Gwen i Courtney głosowały na Heather.

Spadam w Louvrze i zero pomocy

Podczas płaczu Sierry, po tym jak Cody głosował na nią w poprzednim odcinku, Gwen krzyczy, że nie może już tego znieść.

Greckie Ruiny

Gdy Courtney dowiaduje się zdradzie Duncana z Gwen, ta próbuje ją pobić. Sierra ją wtedy powstrzymuje.

Z Archiwum 52

Images (3)

Sierra wycina papierową podobiznę Gwen, którą po chwili zjada

W pierwszej klasie samolotu, widać, że Sierra darzy nienawiść do Gwen. Sierra wycina kawałek papieru w kształcie sylwetki Gwen, a później odgryza jej głowę. Gdy Drużyna Amazonek znalazła się na polu minowym Sierra obwinia za wszystko Gwen, nazywając ją "Nową Heather". Po wygraniu wyzwania, Sierra i Courtney są złe, że nie mogą wyeliminować Gwen.

Piknik pod Wiszącą Skałą

Courtney i Sierra rozmawiają w pierwszej klasie o eliminacji Gwen, jeśli przegrają. Na ceremonii, obie dokonały tego planu.

Kapitan Owen

Na początku odcinka, Sierra jest szczęśliwa, że Gwen już odpadła. Uważa, że Cody będzie mógł poznać wtedy ją, jako prawdziwą miłość. Podczas wyzwania, Sierra była zła, że Cody zbudował twarz Gwen. Później Sierra wpada na pomysł, że jeśli twarz Gwen jest pusta, to można odpiłować jej czubek i użyć jej jako łódki.

Bitwa nad Niagarą

Kiedy Cody i Duncan uważają,. że do gry ma powrócić Gwen, Sierra i Courtney są złe.

Dziwne Przypadki

Gdy Cody podczas snu, mówił o Gwen, Sierra go obudziła, pytając się go co się stało. Następnie mówi mu, że śnił mu się koszmar.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Bohaterowie kontra Dranie

S05E01 - DuncanPróbujePocałowaćGwen

Gwen czuje się nieswojo gdy Sierra patrzy się jak Duncan próbuje pocałować Gwen

Sierra mówi, że wielu fanów było złych z powodu związku Duncana i Gwen. Jednak Sierra nie miała nic za złe mówiąc, "Miłość to miłość". Stwierdziła również, że ich związek jest podobny do związku jej z Codym. Gwen jej sarkastycznie dziękowała, mówiąc, że są tacy jak oni. Gdy Duncan pyta Gwen o całusa przed skokiem, entuzjazm Sierry sprawił, że Gwen go w zamian popchnęła do wody.

Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em

Sierra zakrada się na Gwen i Duncana, gdy rozmawiali o Courtney. Próbowała w nich strzelić, jednak przypadkowo rzuciła pijawką w siebie. Sierra skomentowała to mówiąc "To jak pocałunek Cody'ego".

Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów

Sierra próbowała współpracować z Cameronem, mimo, że ten był przeniesiony do przeciwnej drużyny. Gwen zabiera Camerona od Sierry, co sprawiło, że Sierra zaczęła krzyczeć "CamCody!"

Frajerskie Uderzenia

Ogłoszenie Sępów

Gwen (po naradzie Nikczemnych Sępów) ogłasza że Sierra jest wyeliminowana

Sierra wzdycha ze szczęścia, gdy Courtney i Gwen odnowiły swoja przyjaźń. Na ceremonii eliminacji Nikczemne Sępy mają możliwość wyeliminowania jednego z Bohaterskich Chomików. Gwen oznajmia, że wyeliminowaną osobą jest Sierra. Sierra była zszokowana ta wiadomością. Gwen powiedziała jej, aby pozdrowiła od niej Cody'ego.

Ciekawostki

  • W obu sezonach, w których konkurowały jedna z nich zajęła dziewiąte miejsce, a druga czwarte
  • Obie pojawiają się w każdym odcinku sezonu, w którym mają czwarte miejsce mimo, że nie były finalistkami.
  • Ten konflikt jest powiązany z zauroczeniem Cody'ego do Gwen.

Zobacz Także

Gwen
Relacje Wszyscy | Bridgette | Cameron | Chris | Cody | Courtney | DJ | Duncan | Geoff | Heather | Leshawna | Lindsay | Owen | Sierra | Trent | Zoey
Sierra
Relacje Wszyscy | Alejandro | Cameron | Chris | Cody | Gwen | Heather
Inne Cody Jr. | Cody 1 i 2 | Smartfon Sierry