FANDOM

GwenZoey

Gwen i Zoey żartują sobie z wyzwania.

Gwen i Zoey stały się bliskimi przyjaciółkami w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd. Początkowo zostały przydzielone do dwóch przeciwnych drużyn, przez co miały ograniczone relacje ze sobą ale w Będziecie poszukiwać Zeeka, gdy Zoey pomogła Gwen z jej atakiem paniki z powodowanej przez jej klaustrofobie, dziewczyny stały się bliskimi przyjaciółkami i często żartowały sobie z wyzwań. Gwen również obiecała wspierać Zoey w finale gdy została wyeliminowana. W finale, Gwen powróciła jako pomocnik Zoey.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em

Kiedy Zoey trafiła pijawką w Alejandro, Gwen z innymi Sępami próbuje trafić w nią pijawką.

Będziecie poszukiwać Zeeka

Dziękuje że jesteś

Gwen wzdycha z ulgą gdy odnajduje Zoey w ciemnej jaskini.

Gwen dołączyła do Zoey, Camerona i Mike'a po tym jak Courtney wybrała swojego nowego chłopaka Scotta. Znaleźli oni dziury w ziemi prowadzące do kopalni. W jedną z nich wpadła Gwen a zaraz za nią Zoey która krzyczy "Gwen". W kopalni Gwen panikuje z powodu swojej klaustrofobii. Po chwili odnajduje ją Zoey którą Gwen przytula i dziękuje kilka razy za to że przy niej jest. Zoey pomaga Gwen się uspokoić techniką "zdmuchnięcia świeczki" która pomogła Gwen się uspokoić. W pokoju zwierzeń, Gwen przyznaje że Zoey jest dobra w uspokajaniu. Obie kontynuują poszukiwanie Chrisa, ale Ezekiel porywa Zoey, przez co Gwen znowu została sama i znowu zaczęła panikować. Podczas ceremonii eliminacji, obie żegnają Camerona który został odsunięty od konkurencji z powodu dużych obrażeń doznanych podczas wyzwania.

Trafiony, zatopiony i zabity

Pozwolił mu upaść

Zoey mówi Gwen, co "Mike" jej powiedział o Alejandro.

Zoey opowiada Gwen co Alejandro rzekomo zrobił Cameron'owi w poprzednim odcinku. Gwen wierzy jej gdyż zna historie manipulacji Alejandro i chcąc pomścić swojego przyjaciela, przyjmuje ofertę Zoey by na niego głosować.
Twoja lina jest z psich włosów

Zoey pyta Gwen czy nie jest uczulona na psią sierść gdyż jej lina jest z tego zrobiona.

Podczas wyzwania, gdy obie wspinają się po linię, Zoey mówi Gwen że lina po której ona się wspina jest wykonana z psiej sierści, z czego obie po chwili zaczęły się śmiać. Ich przyjaźń powoduje paranoike Courtney która myśli że Zoey wygadała Gwen o jej pocałunku z Cameronem.

Lody błotnistych Lodziarzy

Kiedy Gwen wraca z wygnania, Zoey ją wita i pyta jak spędziła pobyt na wyspie Kości. Ich przyjaźni przygląda się Courtney która postanawia w niej namieszać by wygrać mówiąc Gwen że Zoey jest "dwulicowa", przez co jej przyjaźń z Zoey trochę ucierpiała. Jednak gdy Mike (Mal) pokazał wszystkim diagram eliminacji Courtney, Gwen przestała wierzyć Courtney i nie chce jej pomóc w wyeliminowaniu Zoey nawet wtedy gdy Courtney próbowała ją przeprosić (choć Gwen zaoferowała Courtney że przekona Zoey by głosowała na Scotta).

Odważne poszukiwanie łupów

Zoey wydaje się być zaskoczona i smutna gdy Chris ogłosił że Gwen jest wyeliminowana z powodu "zbezczeszczenia" jego portretu. Kiedy Gwen jest w Muszli Wstydu, mówi Zoey że będzie jej kibicować w finale. Zoey jej dziękuje i mówi że w przyszłości będą w tej samej drużynie. Gwen jednak gniewem odpowiada że nigdy nie wróci na wyspę, jednak nie dokończyła zdania, gdyż Chris ją spuścił w toalecie.

Zrujnowany finał

Gwenpomaga Zoey

Gwen pomaga Zoey w finale.

Gwen i Cameron zostali wybrani jako pomocnicy Zoey. Mimo że Gwen nie jest szczęśliwa że znowu wróciła na wyspę, cieszy się że może pomóc Zoey w finale. Później, gdy Zoey przypomniała sobie opis Chrisa finału, czuje się źle że wpakowała w to Gwen i Camerona. Jednak ci byli szczęśliwy że mogą jej pomóc w finale. Obie wiosłują razem przepływają na balonie Camerona basem toksycznych odpadów. Dobrze współpracowali by pomóc Zoey dojść do najwyższego poziomu i przypomina jej żeby nie martwiła się o Mala gdyż Mike odszedł. W końcówce Zoey, Gwen gratuluje jej wygranej. Kiedy wyspa zatonęła, obie razem z Cameronem i Mike'em, dryfują na jednym z domków. Obie też zgadzają się z Cameronem że nie wrócą do konkurencji.

Ciekawostki

Zobacz także

Gwen
Relacje Wszyscy | Bridgette | Cameron | Chris | Cody | Courtney | DJ | Duncan | Geoff | Heather | Leshawna | Lindsay | Owen | Sierra | Trent | Zoey
Zoey
Relacje Wszyscy | Anna Maria | Cameron | Duncan | Gwen | Mike | Scott
Inne Naszyjnik Zoey