FANDOM

Helikopter

Chris w helikopterze.

Helikopter (ang. Helicopter) to czerwony śmigłowiec z żółtymi paskami biegnącymi po bokach. Często jest używany przez Chrisa, głównie po to by mieć lepszy widok na wyzwanie lub żeby oddalić się od niebezpieczeństwa. Helikopter jest też jednym z niewielu pojazdów pojawiającym się w każdym sezonie a zarazem najczęściej używanym.

Wyspa Totalnej Porażki

S01E08 Wielki wybuch

Helikopter Chrisa został zdmuchnięty przez eksplozje wywołaną przez Izzy w W górę strumienia.

W W górę strumienia, Chris po raz pierwszy używa helikoptera by polecieć na Wyspę Kości aby obserwować starania uczestników przy rozpalaniu ogniska. Kiedy Izzy rzuca ręcznie wykonany zapalnik do ogniska, wywołuje natychmiastową eksplozje której siła zdmuchnęła helikopter Chrisa, nie wywołując żadnych szkód, a Chris ogłasza że Wrzeszczące Susły są zwycięzcami tej części wyzwania.

W Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu, Chris używa helikoptera, aby obudzić finałową szóst a następnie podsumowuje ostatnie 16 eliminacji. Przed tym Owenowi śnił się sen w którym siedzi w pączku który jest podnoszony przez helikopter.

W Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki, Chris używa helikoptera do obserwowania poszukiwań zawodników z powietrza. Na początku, widzi jak Beth, Bridgette, Geoff i Lindsay przechodzą koło drzewa nie zauważając walizki z milionem dolarów nad nimi (choć Ezekiel ją dostrzegł ale Beth i Lindsay go zignorowały). Kiedy też Bridgette i Geoff zaczęli się całować pod walizką, Chris wychyla się na bok helikoptera wykrzykując że to "śmiech na sali!" Później gdy Cody, DJ, Owen i Tyler zauważają walizkę, Chris wciąż siedzący w helikopterze, krzyczy "Nareszcie!" Na samym końcu odcinka, kiedy walizka wylądowała w jeziorze gdzie zjadł ją rekin, helikopter wciąż pilotowany przez Szefa Hatcheta, wysadza Chrisa na Porcie Wstydu i ponownie wznosi się do góry.

Plan Totalnej Porażki

W Poszukiwanie kosmicznych jaj, kiedy Duncan, Gwen i Trent jako jedyni wyszli z kosmicznej bazy z jajami kosmitów, Chris przylatuje helikopterem mówiąc że jest wojskowym, który obroni ich przed kosmitą. Następnie opuszcza na nich dwa ogromne pociski pełnych zielonego śluzu, które wybuchły natychmiast po uderzeniu, rozpryskując śluz po całym terenie. Chris się uchronił przed śluzem, zamykając drzwi helikoptera kiedy fala śluzu rozprysła się po całym helikopterze.

Chris przybywa uczestnikom z pomocą

Chris przylatuje helikopterem by pomóc uczestnikom.

Helikopter zostaje użyty ponownie w odcinku specjalnym. Kiedy cała obsada Totalnej Porażki (wraz z mamą DJ'a i Sierrą) ściga się autobusem z autobusem Oblechów prowadzonym przez Alejandro, Chris i Szef Hatchet obserwują cały ten pościg z helikoptera. Gdy autobus z obsadą Totalnej Porażki spadł z urwiska, Chris uważa że należy im pomóc, ale zaraz po tym zaczął się z Szefem Hatchetem histerycznie śmiać i odleciał. Po pewnym czasie wrócił po nich i razem z nimi poleciał do Opuszczonego planu filmowego gdzie zaproponował Alejandro, Bridgette, Cody'emu, Courtney, DJ'owi, Duncanowi, Ezekielowi, Gwen, Haroldowi, Heather, Izzy, Leshawnie, Lindsay, Noah, Owenowi, Sierrze i Tylerowi udział w Totalnej Porażce w Trasie.

Totalna Porażka w Trasie

S03E20 Chris w helikopterze

Chris obserwuje wyzwanie z helikoptera w Chińska Bujda.

W Podsumowanie: Ratunek przez Telefon, podczas klipu "DJ wśród zwierząt", pokazano jak helikopter ląduje na górze lodowej na której stoi niedźwiedź polarny.

W Chińska Bujda, Chris wykorzystuje helikopter do monitorowania postępów zawodników podczas wyścigu wzdłuż Wielkiego Muru Chińskiego.

W Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze, helikopter jest "zestawem kryzysowym" Chrisa po tym jak Samolot Totalnej Porażki został wysadzony w powietrze przez Sierrę w poprzednim odcinku. Odleciał nim razem z Szefem kuchni, zostawiając finałową trójkę, tłumacząc to tym że w helikopterze są tylko dwa miejsca. Przez resztę odcinka, Chris i Szef Hatchet obserwują z góry z helikoptera wyścig finałowej trójki z Drumheller do Hawaii.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

W Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, gdy większy i bardziej luksusowy domek został wysadzony przez Zmutowane Larwy, helikopter przywozi drugi domek zawieszony na mechanicznych szczypcach. Opuścił stary domek na miejscu gdzie znajdował się nowy, czym mocno rozczarował Toksyczne Szczury, właścicieli tego nowego domku.

W Wyspa skarbów Dr McLeana, helikopter jest używany ponownie, gdzie Chris i Szef Hatchet przylatują na plaże gdzie dotarły obie drużyny by ogłosić że Zmutowane Larwy są zwycięzcami pierwszej części wyzwania. Nowo zmutowana Dakota próbuje podskoczyć do helikoptera by zaatakować Chrisa ale Szef Hatchet wznosi helikopter wyżej, z dala od zasięgu Dakoty. Wykorzystali również helikopter by zatrzymać Toksyczne Szczury aby zakuć ich w kajdanki za przegranie pierwszej części wyzwania. Dalszą cześć wyzwania, obserwują z helikoptera.

Uwaga leci beton

Szef Hatchet zrzuca blok betonu na domek Zmutowanych Larw.

W Grand Chef Auto, Szef Hatchet leci helikopterem, aby zrzucić masywny blok cementu na domek Zmutowanych Larw, miaździąc go, zmuszając przez to wszystkich uczestników do zamieszkania w jednym domku podczas scalenia.

W Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa, helikopter pilotowany przez Szefa Hatcheta, przelatuje nisko nad Chrisoseum, zrzucając górę śmieci dla Camerona i Lightninga których mogą użyć podczas finałowej walki.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Helikopter jest widziany w czołówce sezonu, w którym znajduje się Szef Hatchet z Chrisem, lądujący na Obozie Wawanakwa.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Don informuje Mądrale że odpadły z wyścigu

Don w helikopterze, informuje Ellody i Mary że odpadają z wyścigu.

W Przygoda na Morzu Śródziemnym, Don leci helikopterem z powrotem do Calanque de Maubois, aby poinformować Mądrale które wciąż skupiają się na wyzwaniu że odpadły z wyścigu.

W Ostatnie tango w Buenos Aires, po tym jak Devin został ciężko ranny przez co nie mógł kontynuować wyścigu, Carrie również opuściła wyścig i razem z Devinem, odleciała helikopterem ratowniczym.

Helikopter KKPK

S01E08 Helikopter KKPK

Helikopter KKPK.

Helikopter Kanadyjskiej Królewskiej Policji Konnej pojawia się w W górę strumienia, kiedy KKPK przylatuje by aresztować Izzy. Jest to duży, biało-niebieski helikopter z czerwonymi i pomarańczowymi pasami, wyposażony w reflektor i głośnik. Zaczął ścigać Izzy powodując jej eliminacje.

Helikoptery Kanadyjskiej Królewskiej Policji Konnej pojawiają się ponownie w Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, zbliżając się do wyspy, by aresztować Chrisa za zanieczyszczenie wyspy, toksycznymi odpadami. W finale Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy, ponownie przylecieli gdzie aresztowali Chrisa za rozprowadzanie toksycznych odpadów na wyspie.

Chinook

Chinook

Chinook widziany w Bohaterowie kontra Dranie.

Chinook to duży, beżowy śmigłowiec, z dwoma śmigłami i twarzą Chrisa, podobną do logo Drużyny Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki, na tle złotej gwiazdy. Ten helikopter pojawia się po raz pierwszy w Bohaterowie kontra Dranie, jako pojazd który przywiózł zawodników do Obozu Wawanawa na nowy sezon. Gdy zawodnicy zostali wprowadzeni przez Chrisa, Szef wyrzuca ich jeden po drugim z helikoptera do jeziora.

Chinook pojawia się ponownie w Gorączka Scarlett, kiedy Chris używa go, aby ewakuować się z wyspy, która jest bliska auto-destrukcji. Chinook posiada luksusowe wnętrze, przypominające kwaterę Chrisa w Samolocie Totalnej Porażki. Wkrótce potem pojawia się ponownie w Kłamstwa, szepty i jedna wielka nagroda, z którego wysiadają Dave i Jasmine którzy zostali wybrani na pomocników Shawna i Sky. Pod koniec odcinka pojawia się ponownie, unosząc się nad wyspą z Chrisem, Szefem Hatchetem, Jasmine, Sky i Shawnem na pokładzie, gdy Chris ogłasza koniec sezonu, zostawiając Dave'a na Wyspie Pahkitew.