FANDOM

S05E15 Jaskinia Maskwak

Jaskinia drużyny Maskwak widziana z zewnątrz.

Jaskinia drużyny Maskwak (ang. Waneyihtam Maskwak's cave) to jedna z jaskiń znajdujących się na Wyspie Pahkitew. Jest to miejsce, w którym nocują zawodnicy drużyny Waneyihtam Maskwak. Jaskinie tą dla swojej drużyny znalazł Shawn.

Historia

Jaskinia po raz pierwszy pojawia się w Więc, to jest moja drużyna?, gdzie Max chce użyć jej jako swojej "kryjówki nikczemnego". Ale szybko zmienił zdanie po tym jak został w niej zaatakowany przez stado nietoperzy.

Po tym jak Wieża czarnoksiężnika, się zawaliła z winny stada łosi i Leonarda, drużyna Maskwak nie miała gdzie spać podczas ich pierwszej nocy na wyspie. W tej sytuacji, w Kocham cię tłusta świnko, Shawn znajduję tę jaskinię po czym oferuje ją swojej drużynie jako schronienie. Od tego czasu drużyna Waneyihtam Maskwak używa jej do spania, jedzenia itp. Mimo, że Shawn znalazł tę jaskinie to z powodu swojej paniki przed zombi nie śpi w niej. Jednak odwiedza ją w godzinach porannych, gdy przynosi swojej drużynie, jedzenie. Po przeniesieniu Maxa i Sky do przeciwnych drużyn, Max jest zmuszony nocować w owej jaskini, a Sky przeprowadza się do domku Kinosewak. Po scaleniu drużyn, pozostali zawodnicy opuścili jaskinie i przeprowadzili się do domku drużyny Kinosewak.

Z jakiegoś powodu, Amy i Samey były widoczne na zewnątrz jaskini, po pierwszej przegranej ich drużyny w Bliźniacy to nie wszystko. Amy wchodzi również do wnętrza jaskini po tym jak powiedziała Samey że przekonała całą ich drużynę by głosowali na nią.

Wnętrze

Jest to typowa skalista, wypełnione stalagmitami jaskinia. Wnętrze jest dość duże i jest wypełnione kamiennymi półkami które służą jako łóżka i krzesła.

Mieszkańcy

Galeria