FANDOM

Jak sie masz kolo

Lightning uderza Jo w ramie, gdyż uważa że jest chłopakiem

Jo i Lightning to był jeden z poważnych konfliktów Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy. Oboje ze sobą mocno rywalizowali, mimo że byli w przeciwnych drużynach. Lightning też uważał że Jo jest chłopakiem. Gdy Jo przenosi się do Toksycznych Szczurów w Uciekający model, zawarła z Lightningiem sojusz. Po scaleniu drużyn, oboje na krótką chwile ze sobą współpracują. Po tym jak Jo zdradziła Lightniga w wyzwaniu, narodził się między nim konflikt. Lightning też widzi jak Jo wykorzystuje Camerona i ostrzega go przed nią, i razem wyeliminowali Jo. Jo też była jedyną osobą która kibicowała Lightning'owi w finale.

Oboje też dostali się do Totalnej Porażki: Plejady Gwiazd, gdzie ich konflikt wciąż traw gdyż zostali przydzieleni do tej samej drużyny. Jo od razu przekonuj drużynie by głosowali na Lightninga, gdy ten jest na Wyspie Kości, i jej się to udaje po tym jak ich drużyna przegrała z powodu głupoty Lightninga.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!

Gdy Jo jako pierwsza dobiegła na linie metę, ta sarkastycznie go przeprasza za to że przegrał z dziewczyną. Jednak Lightning zaprzecza że przegrał z dziewczyną gdyż uważa że Jo jest chłopakiem.

Lód, lód dziecino

Kiedy Jo i Lightning wspinają się po górze, Jo naśmiewa się z Lightninga że znowu przegra z dziewczyną. Lightning jednak nadal nie wie z jaką dziewczyną gdyż nadal uważa Jo za chłopaka.

Ahoj, załogo!

Jo trafiła w Lightninga mewą przez co ten stracił przytomność.

Uciekający model

Po tym jak Jo przenosi się do Toksycznych Szurów, Lightning z podekscytowania nazywa ich drużynę "drużyną facetów" bo nadal myśli że Jo jest chłopakiem. Ta mu wkłada palce do oczu i mówi żeby przepadał sobie oczy, gdyż ma już dość tego że Lightning uważa ją za chłopaka.

Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady

Męski sojusz

Jo i Lightning zwarli Męski sojusz

Przez cały odcinek, Jo jest zirytowana tym że Lightning nadal uważa ją za chłopaka. Przed wyzwanie, koło kopalni, Lightning nadal nazywa ich drużynę "drużyną facetów". Wściekła Jo pyta się go czy nie jest ślepy i próbuje mu powiedzieć że nie jest chłopakiem ale Szef, rzuca w nią plecakiem. Kiedy ich drużyna jest koło windy, Lightning głośno krzyczy powodując że na niego, Jo i Brcka spada góra kamieni, przez co tracą szanse na zjazd windą a Jo jest na niego wści
Ej Jo ja nie jestem gejem

Jo ze strachu, obejmuje Lightninga

ekła. Później gdy Lightning ląduje na Bricku, i opuszcza słoik z świetllikami. Wtedy on razem z Jo próbują je złapać i Jo zagania jej i zakłada słoik na głowę Lightninga, i śmieje się z niego nazywając go "Żarówą". Kiedy ich czujniki skażenia zmieniły kolor na pomarańczowy (wskazując że zostało im 15 min życia), Jo jest smutna bo nigdy nie całowała chłopaka, wtedy Lightning bierze ją za homoseksualistę i mówi że nie będzie ją oceniał. Później Jo stara się z nim zawrzeć sojusz mówiąc jak Brick się rządzi, wtedy Lightning jej proponuje "męski sojusz" który Jo przyjmuje z trudem. Gdy wychodzą z kopalni w kolejce, Jo ze strachu obejmuje Lightninga. Ostatecznie ich zespół przegrywa i oboje zagłosowali na Bricka.

Wyspa skarbów Dr McLeana

Gdy Lightning nadal śpi, marząc o tym że właśnie wygrał Super Bowl, Jo go budzi, kopiąc go z tratwy do wody. Później gdy Jo każe mu wiosłować, ten się pyta kto ją zrobił szefem. Wtedy Jo mówi mu że "jeśli chce być drużyny wioślarskiej". Wtedy Lightning zaczyna wiosłować. Gdy oboje są atakowani przez wielką kałamarnice, Jo wielokrotnie uderza w twarz Lightninga mimo że stara się uderzyć w kałamarnice. Później na lądzie, oboje docierają na bagna gdzie Jo zostawia Lightninga gdy ten jest atakowany przez dwa krokodyle, jednak gdy jest już na polanie, zdaje sobie sprawę że niepotrzebnie zostawiła Lightninga gdyż sama nie znajdzie zakopanej skrzyni. Jednak Lightning przybiega na polane, i znajduje klucz do ich łańcuchów i skrzynie i dzięki temu wygrali wyzwanie.

Grand Chef Auto

Piątka kolo

Jo i Lightning przybijają piątkę

W pokoju zwierzeń, Jo mimo połączenia drużyn postanawia zachować Lightninga w celu zastraszeniu innych. Jo jest nadal zirytowana tym że Lightning nadal uważa ją za chłopaka, który uderzył ją w ramie. Później w stołówce, gdy Lightning jako pierwszy znajduje klucz, ta jest zła i uważa że łupy powinny trafiać do szefa czyli do niej, i uważa że Lightning nie jest już jej zbytnio przydatny. Oboje zostali złapani przez Szefa, który ich zamyka. Jo każe mu wygiąć kraty by się wydostać. Kiedy Lightning to zrobił, Jo go zdradza, popychając go w zęby Kła. Kiedy Lightning myśli że wygrał,
Zdrada Jo

Jo zdradza Lightninga

oświadcza że chce wyeliminować Jo. Jednak Mt. Chrismore nie był prawdziwym celem, i dzięki temu Jo jest uratowana. Podczas ceremonii eliminacji, kiedy prawdziwy zwycięzca, podejmuje decyzje kogo wyeliminować, Lightning podkreśla by wybrał Jo nazywając ją "podłym szczurem".

W górę, w górę, w moim żałosnym balonie

Konflikt Jo i Lightning nadal trwa. Oboje próbowali uzyskać szacunek Camerona gdyż jego inteligencja okazuje się przydatne w wyzwaniu. Lightning podbiegł do Camerona i spytał go czy pomógł by w jego helikopterze, jednak Jo zabiera Camerona i mówi Lightning'owi by znalazł sobie własnego kujona. Później Jo każe Cameron'owi zrzucić na Lightninga górę złomu al
Eliminacja Jo

Zadowolony Lightning z eliminacji Jo

e ten tego nie zrobił gdyż znalazł części do swej rakiety. W czasie wyzywania, Lightning widzi jak Jo wykorzystuje Cameron i ostrzega go przed nią. Cameron wtedy zdradza Jo. Podczas ceremonii eliminacji, Jo i Lightning są zagrożeni ale ostatecznie wyleciała Jo na którą pewnie zagłosowali Lightning i Cameron. Kiedy Jo była ciągnięta przez Szefa, ta mówi Lightningowi że jest idiotą że nie zauważył że jest dziewczyną, co było dla Lightninga szokiem. Kiedy ta jest w miotaczu wstyd, mówi że Lightning pożałuje.

Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa

S04E13- Wszyscy wyeliminowani

Jo jako jedyna kibicuje Lightningowi w finale

Jo nie chce kibicować ani Lightninga i Camerona, ale gdy Chris straszy ją Kłem, ta postanawia kibicować Lightning'owi. Była też rozczarowana gdy Lightning przegrał. W końcówce Lightninga ta była rozczarowana tym że jako jedyna mu kibicowała a ten nie chce się z nią podzielić kasą.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Bohaterowie kontra Dranie

Lightning na wózku

Jo daje Lightningowi do zrozumienia kto tu rządzi

Podczas gdy Jo pcha wózek z Lightningiem, ta mu deklaruje że są najlepszym członkami ich drużyny, i żeby nie wchodzili sobie w drogę aż do połączenia drużyn. Lightning zgadza się z nią. Kiedy oboje dotarli do hotelu, Lightning próbuje przekręcić klucz w drzwiach dopóki Jo mu mówi że klucz nie pasuje.

Zły lęk

Podczas gdy Lightning jest na wygnaniu, Jo w Hotelu Spa przekonuje drużynę by na niego zagłosowali przy najbliższej okazji. Podczas wyzwania, Lightning nie słucha poleceń Jo i Heather dotyczące wyzwania i robi to co mu się podoba. Kiedy też znalazł j
Kampania przeciwko Lightningowi

Lightning jest zły kiedy dowiedział się o kampanii Jo przeciwko niemu.

edną część puzzli uznał że jest dla niego za mała i rzuca go w stronę Jo przez co ta wpadła do dołu pełnego krabów. Kiedy drużyna zbudowała z puzzli Big Bena i gdy brakuje jednego kawałka, ten próbuje zastąpić to krabem przez co niszczy budowle. Jo jest wściekła z powodu jego głupoty i go obraża. Podczas ceremonii eliminacji, Jo i Lightning są zagrożeni. Chris też ujawnia że Jo prowadzi kampanie przeciwko Lightningowi co było dla Lightninga szokiem. Ostatecznie Jo otrzymuje ostatnią piankę, co było dla Lightninga szokiem i kiedy jest w Muszli wstydu, ten mówi drużynie że pozbywają się najlepszego zawodnika i zapłacą mu za to a zwłaszcza Jo.

Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em

Wiadomośc Jo od Lightninga

Lightning wysłał Jo wiadomość wideo

Podczas wyzwania, Jo jest ostatnim członkiem drużyny który nadal jest w grze. W pokoju zwierzeń, Jo uważa się za lepszą niż cała jej drużyna, i zastanawia się czy nie za wcześnie pozbyła się Lightninga. Nagle pojawia się nagranie wideo, od Lightninga który obraża Jo a ta gniewem tłucze wiadomość.

Ciekawostki

Zobacz także

Jo
Relacje Wszyscy | Anna Maria | Brick | Cameron | Lightning
Lightning
Relacje Wszyscy | Cameron | Jo