FANDOM

S01E08 Helikopter KKPK

Kanadyjska Królewska Policja Konna, przylatuje po Izzy powodując jej pierwszą eliminacje.

Kanadyjska Królewska Policja Konna (ang. Royal Canadian Mounted Police), jest policją w Kanadzie. Zostali wymienieni kilka razy podczas serii, lecz pojawili się tylko w dwóch odcinkach.

W W górę strumienia, Izzy ujawnia, że była kiedyś ścigana przez Kanadyjską Królewską Policje Konną. W Podsumowanie I, Bridgette ujawnia, że Izzy jest numerem osiem, na liście najbardziej poszukiwanych.

Wyspa Totalnej Porażki

Kanadyjska Królewska Policja Konna przylatuje na wyspę w czasie ceremonii eliminacji w W górę strumienia, by aresztować Izzy. Wówczas Izzy wstaje z miejsca i ucieka krzycząc "Żywej mnie nie dostaniecie!". Wówczas Izzy ucieka do lasu, ku zaskoczeniu wszystkich uczestników powodując jej nieoficjalną eliminacje.

W Mów mi wujku, Kanadyjska Królewska Policja Konna nie zdołała aresztować Izzy, a ona jak twierdziła, ukrywała się w lesie. Lecz prawdopodobnie siedziała wraz z innymi wyeliminowanymi uczestnikami w Playa De Los Przegranos. Jest to prawdopodobne, gdyż Eva w czasie odpływania Łódką Przegranych wspomina, że Izzy nie była w lesie.

Plan Totalnej Porażki

W Podsumowanie I, Bridgette wspomina, że Izzy jest numerem osiem na liście najbardziej poszukiwanych.

W Pewnej nocy, zaatakowała grypa, Izzy wspomina o Kanadyjskiej Królewskiej Policji Konnej, gdy słyszy syrenę karetki pogotowia.

W Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!, Izzy ujawnia informacje swoich przyjaciół Sierrze, gdyż chciała skorzystać z tych pieniędzy aby zapłacić Kanadyjskiej Królewskiej Policji Konnej.

Totalna Porażka w Trasie

W Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze, Sierra wspomina o Kanadyjskiej Królewskiej Policji Konnej, gdyż miała sen o Cody'm, że był w ich mundurze.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

S04E13 Chris aresztowany

Kanadyjska Królewska Policja Konna aresztuje Chrisa.

W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, podczas przypomnienia poprzedniego odcinka, Kanadyjska Królewska Policja Konna zbliża się do wyspy, aby aresztować Chrisa, który jest podejrzany o rozprowadzenie toksycznych opadów na wyspie. W tym celu, Chris pod pretekstem odnalezienia statuetki w kopalni wysyła tam zawodników, aby zablokowali wejście do niej w celu pozbycia się dowodów.

W Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa, Kanadyjska Królewska Policja Konna aresztuje Chrisa za rozprowadzanie toksycznych odpadów na wyspie, po tym jak uczestnicy odpłynęli.

Zobacz także

Izzy
Relacje Wszyscy | Heather | Justin | Lindsay | Noah | Owen | Szef Hatchet
Inne Kanadyjska Królewska Policja Konna