FANDOM

Kapitan Owen
Sweden Sour
Sezon 3, Odcinek 17
KapitanOwen1
Premiera Flaga Kanady 20.01.2011
Premiera Flaga USA 27.09.2010
Premiera Flaga Polski 30.12.2010
Piosenka/i Twarz Gwen
Lokalizacja Göteborg, Szwecja
Wyzwanie Zbudowanie łodzi, zdobycie pocisków i broni, dopłynięcie do boi lub zatopienie statku przeciwnika
Nagroda/y Ułatwienie do następnej części wyzwania, Pierwsza Klasa w Samolocie
Zwycięzca/y Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Piknik pod Wiszącą Skałą
Następny
Podsumowanie: Po Bólu!

Fabuła

Sierra była uradowana odejściem Gwen. Twierdziła, że teraz Cody może dostrzec swoją prawdziwą miłość, czyli ją. Cody siedział smutny. Alejandro podrywał Courtney. Jej to nie przeszkadzało. Wręcz przeciwnie. Heather nie koniecznie. Powiedziała, że to przez Courtney teraz zażywają nędzy oraz, że Courtney i Alejandro próbują ją wkurzyć. Alejandro wziął jedno ciastko dla Courtney. Duncan i Owen rozmawiali o Alejandro i jego postępowaniu. Owen wypowiedział słowa Noah. Duncan powiedział, że jeżeli tak to wyglądało, to znaczy, że Noah przejrzał Alejandro i powinni wziąć do serca jego ostatnie słowa. Owen zrozumiał to inaczej, ale Duncan zaraz się poprawił. Powiedział, że Alejandro jest ich wrogiem. Owen nie mógł w to uwierzyć. Gdy Alejandro przyniósł Courtney ciastko, ona powiedziała, że to jej ulubione, po czym zaczęli filtrować. Heather próbowała zwrócić na siebie uwagę Alejandro(lecz Sierra jej w tym przeszkadzała). Zaraz po lądowaniu Chris przywitał wszystkich szwedzkim akcentem. Nikogo to nie obchodziło, gdyż było im bardzo zimno. Heather pytała się Chrisa, gdzie są kurtki, które zamówił dla nich w Yukonie. Chris odpowiedział, że dotrą za następne 6 tygodni. Alejandro wziął na ręce Courtney. Heather, by zrobić mu na złość przymilała się do Duncana, po czym obaj się odpychali i ciągneli za włosy. Owen powiedział, że jeżeli Alejandro jest niebezpieczny, to nie będzie puszczał bąków na zimnym powietrzu. Twierdził, że bąk to taki oddech z tyłka. Chris przedstawił pierwszą część wyzwania. Courtney i Heather kłóciły się o dowództwo. Codyemu dalej było smutno z powodu Gwen. Sierra jeszcze raz mówiła o swoim blogu, i że wciąż marzy o Cody'm. Postanowiła go rozweselić. Alejandro patrzył jak Courtney i Heather się kłócą. Owen też to podziwiał, ale Duncan przypomniał mu, że Noah przejrzał Alejandro. Cody wpadł na pomysł i zaczął coś majsterkować. Owen przypadkowo stwierdził, że jedna z desek wygląda jak żebro wieloryba. Alejandro domyślił się już co mają zbudować i nazwał Owena głupim geniuszem. Duncan po cichu dodał, żeby zakryli to co robią, żeby Amazonki od nich nie zgapiły. Duncan powiedział, że za grosz nie ufa i nie lubi Alejandro, więc postanowił zająć się Owenem. Cody stworzył twarz Gwen, wzdychając. Amazonkom nie spodobało się to. Heather chciała walnąć młotkiem Cody'ego, ale Sierra interweniowała i obie walczyły na broń niszcząc wszystko dookoła. Chris zadał piosenkę uczestnikom. Alejandro powiedział Owenowi, żeby nie wspominał przeciwnikom, że budują łódź, lecz on tylko powtórzył to, krzycząc. Po piosence Cody z tęsknotą rysował twarz Gwen na śniegu. Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki objęła prowadzenie i dostała kupe kamieni. Owen powiedział, że to zupełnie jak w Boże Narodzenie. Chris powiedział, żeby przygotowali łódź i płynęli w kierunku, który im wskazał, a Szef udzieli im dalszych instrukcji. Alejandro zdjął koszulę i zgłosił się do ciągnięcia łodzi. Courtney i Heather podziwiały go. Sierra podpowiedziała im pomysł, żeby odpiłować czoło twarzy Gwen. Owen cały czas się powstrzymywał od puszczenia bąka. W końcu pierdnął, a lodowiec pęknął. Alejandro i Duncan doceniali Owena, że dzięki niemu prowadzą. Owen był z siebie dumny. Heather kłóciła się z Courtney o sterowanie. Sierra próbowała pocieszyć Codyego, ale on tylko zwymiotował. Gdy Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki dopłynęła do portu, Szef kazał im wybrać kapitana, który będzie nosić rogaty hełm. Alejandro i Duncan wybrali Owena. Owen się cieszył. Szef dał im armatę i pociski, a Chris udzielił dalszych instrukcji. Owen wydał pierwszy rozkaz. Był z siebie dumny. Amazonki dopłynęły do portu i również dostali wyposażenie, lecz kłóciły się dowództwo oraz nie dostali nic do podpalenia lontu armaty. Ostatecznie kapitanem został Cody. Gdy Amazonki stopniowo doganiali chłopaków, Owen kazał zawracać załodze, pomimo przekonywań i tak rozpoczęła się bitwa. Kula za kulą trafiała w przeciwne statki. Był moment prowadzenia Amazonek. Pomimo nieporozumień w Drużynie Chris jest naprawdę BBBB słodki, Owen załatwił sprawę i zatopił okręt wroga, wystrzeliwując się z armaty. Dzięki niemu Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki wygrała. Sytuacja po wyzwaniu.: Heather zaczepiła Alejandro, pytając się co on kombinuje. Alejandro powiedział, że nie musi się przed nią tłumaczyć. Powoli uspokajał ją. Owen i Duncan ponownie rozmawiali o Alejandro. Nadszedł czas eliminacji. Cody, Sierra i Heather zagłosowali by na Courtney, ale Chris powiedział, że to było wyzwanie z nagrodą i nikt nie wyleci. Courtney się ucieszyła, a Heather i Sierra powiedziały, że to niesprawiedliwe. Chris zakończył odcinek.

Ciekawostki

  • To ostatni odcinek który miał miejsce w Europie. Tym samym Europa i Australia zostały jedynymi kontynentami których nie odwiedzono po połączeniu drużyn.
  • Jest to ostani region o zimnym klimacie, który odwiedzili uczestnicy.

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Totalnej Porażki w Trasie
Przed połączeniem Przechadzka po Egipcie cz. 1 | Przechadzka po Egipcie cz. 2 | Zakręcony Czas w Japonii | Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! | Ukochany Broadway | Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette | Spoliczkowana Rewolucja | Wyścig w Amazonii | Spadam w Louvrze i zero pomocy | Nowe dzieci Rocka | Moja upalna Jamajka | Podsumowanie: Ratunek przez Telefon | Gdy widzę Londyn to... | Greckie Ruiny | Z Archiwum 52 | Piknik pod Wiszącą Skałą | Kapitan Owen | Podsumowanie: Po Bólu!
Po połączeniu Bitwa nad Niagarą | Chińska Bujda | Społeczeństwo Kłamiącej Afryki | Rapa Phooey! | Dziwne Przypadki | Podsumowanie: Hawajski Styl | Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze | Aloha, Finał!