FANDOM

S03E01 Zniszczona mumia psa

Zniszczona mumia psa, zapoczątkowała klątwę.

Klątwa Zmumifikowanego Psa zaczyna się w Przechadzka po Egipcie cz. 1, kiedy DJ, przypadkowo niszczy mumie psa, w jednej z egipskich piramid. W ciągu następnych odcinków, DJ przypadkowo krzywdził każde zwierzę, które stanęło na jego drodze. Jego klątwa przysporzyła mu wyrzutów sumienia, oraz wielokrotnie przegraną Drużyny Zwycięzców. DJ przez to wszystko próbował wielokrotnie zrezygnować gry, lecz za każdym razem bezskutecznie. W Nowe dzieci Rocka, jego klątwa zostaje rzekomo zdjęta, gdy DJ całuje rybę z egipskim symbolem. W Moja upalna Jamajka, DJ podsłuchuje rozmowę Alejandro z Tylerem, o tym, że klątwa DJ'a tak naprawdę nie została zdjęta, a egipski symbol był namalowany przez niego.

Leshawna sugerowała, że przekleństwo DJ'a nie jest prawdziwe, a jedynie siedzi w jego podświadomości. Okazuje się być to prawdą, gdyż kiedy DJ wierzy, że jego klątwa została zdjęta, nie krzywdzi żadnego zwierzęcia, a kiedy okazuje się, że jego klątwa jednak nie została zdjęta, ponownie krzywdzi zwierzęta na swojej drodze. W Podsumowanie: Ratunek przez Telefon, dowiadujemy się, że DJ nie skrzywdził także żadnego zwierzęcia po za programem.

Totalna Porażka w Trasie

Czołówka

Kiedy uczestnicy tworzą ludzką piramidę, mewa wlatuje na twarz DJ'a, zapowiadając jego klątwę.

Przechadzka po Egipcie cz. 1

S03E01 To prawdziwy pies

DJ głaszcze mumie psa, przypadkowo ją niszcząc.

Kiedy DJ, Harold i Leshawna idą przez piramidę, zauważają rząd zmumifikowanych zwierząt. DJ jest przerażony, że wśród nich siedzi prawdziwy pies. DJ głaszcze go, po czym ten się rozpada. DJ jest przerażony faktem, że "zabił" psa, co rozpoczęło jego klątwę.

Przechadzka po Egipcie cz. 2

S03E02 DJ krzywdzi mewę

DJ krzywdzi mewę, która jest pierwszą ofiarą jego klątwy.

Po tym jak Harold dziabie Ezekiela, kijem w oko, DJ zabiera mu go, obawiając się, że zrobi on nim komuś krzywdę, po czym wyrzuca go w powietrze. Przypadkowo trafia on w mewę przelatującą obok i jest przerażony. W pokoju zwierzeń, DJ mówi, ze kocha zwierzęta i coś takiego jeszcze nigdy mu się nie przytrafiło. Drużyna Zwycięzców przegrywa pierwsze wyzwanie, po tym jak Ezekiel karmi krokodyla kijem, z którym mieli przedostać się na drugi brzeg Nilu. Jest to pierwsza przegrana po klątwie DJ'a.

Zakręcony Czas w Japonii

Panda atakuje DJ'a

Panda atakuje DJ'a.

Podczas wyzwania "Ludzkiego flippera", Leshawna wybiera by DJ startował w tym wyzwaniu. DJ nie chce tego robić, wiedząc, że będzie w kuli z pandą, odwołując się do jego klątwy, w której krzywdzi mewę. DJ również wyolbrzymia całą sytuacje, gdyż w jego retrospekcji, piramida wybucha, po tym jak niszczy zmumifikowanego psa. Leshawna mówi mu, że takie coś nie miało miejsca. DJ ostatecznie wykonuje wyzwanie, choć niechętnie.

DJ i panda

Panda potrzebuje opieki, po tym jak DJ ją poturbował podczas ludzkiego flippera.

Podczas wyzwania, DJ niechcący krzywdzi pandę, po czym deklaruje, że chce wrócić do domu i nie krzywdzić więcej zwierząt. DJ chcąc przegrać, rzuca wyzwanie reklamowe, nie mówiąc swoich kwestii. Kiedy Drużyna Zwycięzców przegrywa, panda głosuje na DJ'a, mimo, że nie jest zawodnikiem. Nawet sam DJ głosuje na siebie, z powodu wyrzutów sumienia. Plan DJ'a by odejść z programu, prawie się udał, lecz chwilę przed jego eliminacją, Harold oznajmił, ze rezygnuje z programu.

Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!

Wściekła foczka

Mała foczka jest wściekła, po tym jak DJ strącił ją z klifu.

DJ ciągnie sanie swojej drużyny, lecz płacze, gdyż tęskni za swoją mamą, co sprawia, że łzy zamarzły mu na powiekach. DJ chciał o tym powiedzieć Leshawnie i Lindsay, lecz te były zajęte rozmową ze sobą i nie słyszały DJ'a. Oślepiony DJ biegł przed siebie i przypadkowo potrącił małą foczkę, która spadła z urwiska. Leshawna próbowała uspokoić DJ'a, mówiąc, że nic jej nie jest. Ten jednak nie wierzy, dopóki Lindsay nie udaje dźwięku małej foczki. Mimo, że DJ jako pierwszy przekracza linię mety, Drużyna Zwycięzców przegrywa z powodu braku Bridgette. DJ wierzy że jedynym sposobem na pozbycie się klątwy jest nie głosować na siebie i zostać w programie. Kiedy DJ zostaje, a Bridgette zostaje wyeliminowana, ten przez pewien czas wierzy, że nie jest przeklęty.

Ukochany Broadway

S03E05 DJ i żółw

Żółw gryzie DJ'a, którego ten następnie wrzuca do stawu, lecz jest połknięty przez większego żółwia.

Kiedy uczestnicy dostają się do żółwiowego stawu, DJ wskakuje do niego by wyłowić jabłko. Kiedy zostaje zaatakowany, przez stado żółwi, zaczyna być przerażony. W końcu udaje mu się wyłowić jabłko i daje je Lindsay. Jeden z żółwi gryzł DJ'a w spodnie i ten wrzucił go do stawu. Po chwili, żółw ten został zjedzony przez większego żółwia. DJ był zasmucony i pyta "Dlaczego?". Leshawna odpowiada mu, że to z powodu jego klątwy.

Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette

Podczas "To musiało zaboleć", kiedy DJ chce wejść do pokoju zwierzeń by zagłosować, panda, którą przypadkowo skrzywdził podczas "Ludzkiego flippera", wyskakuje stamtąd rzucając się na niego i stemplując mu twarz.

Spoliczkowana Rewolucja

S03E07 Zmielony ptak

Mewa, która została wrzucona do maszynki do mięsa.

Na początku odcinka, DJ mówi, ze nie ma zamiaru skrzywdzić więcej zwierząt i wierzy w swoją klątwę. Leshawna mówi DJ'owi, że im bardziej w to wierzy, tym bardziej staje się to realne. Kiedy mewa wlatuje do samolotu, siadając na kolanach DJ'a, ten mówi, by uciekała od niego, ponieważ przy nim nie jest bezpieczna. Podczas wyzwania, DJ ładuje do maszynki do mielenia mięsa, mięso, lecz przypadkowo ładuje tam mewę. DJ jest przerażony, myśląc, że ją zabił, lecz ucieszył się gdy zobaczył, że ta wystawia głowę, po czym rzuca mięsem w jego twarz. Podczas ceremonii eliminacji, DJ wraz z Leshawną czekają na symbol bezpieczeństwa. Wówczas Chris komentuje zagrożenie DJ'a, mówiąc, że nim dłużej jest w grze, tym mniej zwierząt zostaje przy życiu.

Wyścig w Amazonii

S03E08 Małpy w Amazonii

DJ atakuje małpki, myśląc, że to owady.

Kiedy robi się ciemno, DJ próbuje odgonić owady, które go obłażą. Jak się później okazało, były to małe małpki, których zwabił zapach bananów które on i Lindsay dostali za prowadzenie w wyzwaniu. DJ opatruje wszystkie małpy, po czym kładzie je i chce iść spać. Nadeptuje jednak na patyk, który się łamie i budzi małpy, które rzucają się na niego. DJ twierdził, że zasłużył na to, lecz Lindsay mówi, że to małpy zaatakowały jego.

W materiale dodatkowym, widać DJ'a w kokpicie razem z Chrisem i Lindsay gdzie pilotuje Samolot Totalnej Porażki jako część nagrody dla jego drużyny. Ale gdy pilotował, wpadł w stado gęsi co go przeraziło a zarazem zdenerwowało.

Spadam w Louvrze i zero pomocy

Atak zwierząt na DJ'a

Zwierzęta atakują DJ'a w Louvrze.

W tym wyzwaniu, trzy zwierzęta, mają ścigać zawodników, którzy szukają części do zbudowania rzeźb. Są to Niedźwiedź, Wielka Stopa i Mała foczka. W Louvrze, DJ znajduje kopie zmumifikowanego psa i wierzy, że jeśli odstawi ją do piramidy w Egipcie, to jego klątwa zostanie zdjęta. DJ chce to zrobić, więc zostawia Lindsay, która sama musi radzić sobie z wyzwaniem. Ten nie miał jednak planu, jak dostać się do Egiptu, a nawet jak się wydostać z muzeum. Na swojej drodze napotyka na inne zwierzęta, którym wyrządza krzywdę, a te zaczynają go gonić. Kiedy kopia zmumifikowanego psa, o mało co nie upada na ziemie, DJ jest przerażony. Cieszy się jednak, gdy widzi, że Izzy ją złapała, choć po chwili rozbija ją o ziemie, przez co DJ szlocha. Drużyna Zwycięzców ponownie przegrywa, z czego DJ jest szczęśliwy, wiedząc, że wróci do domu. Chris nie zgadza się jednak na to i dochodzi do dogrywki między DJ'em, a Lindsay, którą wygrywa DJ, ku jego rozczarowaniu.

Nowe dzieci Rocka

S03E10 DJ na delfinie

DJ siedzi na orce, obawiając się o nią.

Po wylądowaniu w wodzie, Heather rzuca DJ'owi poduszkę, wiedząc, że ten nie umie pływać. DJ nie chciał też wsiąść do łodzi, która miała zamontowany silnik. Zamiast tego usiadł na orce, której włożył poduszkę w otwór. Ta zaczęła się dusić i odrzuciła DJ'a do jego łódki. Kiedy orka pozbyła się poduszki, DJ odetchnął z ulgą, lecz był smutny, gdy poduszka poleciała na mewę. Podczas pojedynku DJ'a z Drużyną Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki, Tyler i DJ musieli pocałować dorsza. DJ nie chciał tego zrobić ze względu na swoją klątwę, lecz Heather i Alejandro przekonali go do tego, gdy Heather zauważyła egipski symbol namalowany na rybie. DJ wówczas całuje dorsza, wierząc, że dzięki temu pozbędzie się klątwy. Po chwili okazuje się jednak, że to Alejandro namalował na rybie egipski symbol.

Moja upalna Jamajka

S03E11 Klątwa wróciła

Po tym jak DJ usłyszał rozmowę, Alejandro i Tylera, zrozumiał, że jego klątwa nie została zdjęta i na jego drodze pojawiają się kolejne zwierzęta.

DJ jest przekonany, że jego klątwa dzięki Irenie (tak nazwał dorsza z namalowanym egipskim symbolem) minęła. Zabiera on ją w każde miejsce ze sobą podczas odcinka. Podczas wyzwania, DJ przypadkowo spycha akwarium z Ireną z klifu. Przerażony tym faktem, DJ skacze z klifu i łapie Irenie. Twierdzi, że uratował ją z powodu braku klątwy. DJ nie krzywdzi też żadnego zwierzęcia w tym czasie. Jednakże Alejandro, rozmawiając z Tylerem, mówi o tym, że to on namalował na Irenie egipski symbol. Zgodnie z planem Alejandro, DJ usłyszał tą rozmowę i ponownie wierzył w klątwę. DJ zawala przez to wyzwanie i jako, że był ostatnim członkiem Drużyny Zwycięzców, został wyeliminowany. Fakt, że DJ nie zrobił żadnemu zwierzęciu krzywdy, gdy wierzył, że jego klątwa została zdjęta, może świadczyć o tym, ze mogła być ona tylko w jego podświadomości, jak kiedyś przewidziała Leshawna.

Podsumowanie: Ratunek przez Telefon

DJ i zwierzęta przezniego skrzywdzone

Wszystkie zwierzęta skrzywdzone przez DJ'a, zostały sprowadzone do studia w Podsumowanie: Ratunek przez Telefon.

DJ jest zaproszony do studia, wraz z innymi wyeliminowanymi uczestnikami. Kiedy Geoff mówi, że widzowie najbardziej lubią w DJ'u dręczenie zwierząt, ten oznajmia, że od eliminacji, nie skrzywdził żadnego zwierzęcia. Po chwili pokazują się klipy, w których DJ krzywdzi zwierzęta przez swoją klątwę. Kiedy czyści swoje buty, opierając się o drzewo, zawala je, a ono upada na niedźwiedzia. W klasie zwycięzców, chcąc włożyć klapki, nadeptuje na szczury będące w nich. Płynąc motorówką z Heather, uderza w górę lodową, na której siedział niedźwiedź polarny, na którym wylądował helikopter. Karmi także wiewiórkę orzechem. Gdy ta była zajęta jedzeniem, rowerzysta po niej przejeżdża. Gdy DJ wypuszcza mewę, ta zostaje wciągnięta przez śmigło samolotu. Do studia wprowadzone są wszystkie zwierzęta w klatkach, które skrzywdził DJ. DJ chce pogłaskać kózkę, lecz ta na niego warczy. Kiedy Blaineley uwalnia zwierzęta by odpłaciły DJ'owi za to co im zrobił, te go nie atakują, a atakują wszystkich pozostałych w tym kamerzystę. To zmusiło prowadzących do zrobienia prezerwy technicznej. Po przerwie, widać, że studio zostało zdemolowane, ale zwierzęta najprawdopodobniej zostały już wyprowadzone.

Ciekawostki

  • Klątwa zmumifikowanego psa, jest jedną z trzech klątw w programie. Inne to Tiki Idol, przez który przeklęta była Beth, oraz kamień z lawy, przez który przeklęta była Josee.
    • W przeciwieństwie do pozostałych klątw, ta nie wydaje się być prawdziwa, a jedynie być w podświadomości DJ'a.
    • W przeciwieństwie do pozostałych klątw, ta spowodowała eliminacje całej drużyny.
  • Jedyne zwierzęta, których DJ nie skrzywdził w Totalnej Porażce w TrasieIrena i Aligator Vince, który pojawił się w materiale dodatkowym w Nowym Yorku.

Zobacz także

DJ
Relacje Wszyscy | Bridgette | Duncan | Geoff | Gwen | Harold | Heather | Owen | Szef Hatchet
Inne Irena | Klątwa Zmumifikowanego Psa | Mama DJ'a | Sojusz Facetów | Zajączek DJ'a