FANDOM

S01E15 Chris rozmawia

Chris rozmawia z producentami, którzy pytają kogo nominowała Izzy.

Komórka Chrisa (ang. Chris's cell phone) była używana wiele razy podczas całej serii, głównie w celu komunikowania się Chrisa z producentami. Pierwszy telefon posiadał klapkę, ale został zniszczony, przez Chrisa, gdy wrzucił go do toksycznych odpadów w Zrujnowany finał, lecz po chwili dostał podobny telefon zastępczy. Trzeci telefon Chrisa, posiadał ekran dotykowy, który został skradziony przez Tophera w Problemy Ma' Ma' Małpy.

Wyspa Totalnej Porażki

Czołówka

S01E00 Chris w czołówce

Chris trzyma swój telefon w czołówce.

Na początku czołówki, Chris jest widziany na krześle, gdzie trzyma telefon i kawę.

Mów mi wujku

Chris rozmawia przez telefon z producentami, którzy pytają kogo Izzy nominowała do kolejnej rundy. Mimo, że nominowała samą siebie, to producenci zgodzili się na to, ale chcieli wiedzieć dlaczego.

Plan Totalnej Porażki

3:10 do Obłędowa

Chris rozmawia z producentami, którzy informują, że strzelanie z pistoletów jest nielegalne, co oznaczało, ze zawodnicy mogli używać jedynie pistoletów na wodę.

Pełny dramat

Chris rozmawiał przez telefon z działem prawnym, którzy poinformowali go, że podczas I wojny światowej nie było spadochronów.

Totalna Porażka w Trasie

Chińska Bujda

S03E20 Rozmowa o niskim budżecie

Chris odbiera telefon od producentów przed rozpoczęciem wyzwania.

Chris ciągle odbiera telefon od producentów, którzy informują go o ich niskim budżecie. Pierwszy telefon odebrał przed wyzwaniem, co wywołało zamieszanie i zniecierpliwienie u zawodników. Następny telefon odbiera podczas drugiego wyzwania, który ignoruje po tym jak Heather informuje go o oszustwie ze strony Blaineley i Alejandro. Ostatni telefon Chris odbiera podczas ceremonii eliminacji, który ponownie ignoruje i decyduje się wyeliminować zarówno Blaineley, jak i Courtney.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Lód, lód dziecino

Po tym jak Dakota wraca na paralotni do obozu Wawanakwa, Chris jest roztrzęsiony mówiąc, że nie lubi, gdy wyeliminowani zawodnicy robią coś takiego. Chris również nie zgadza się na powrót Dakoty do programu, dopóki nie odbiera telefonu. Rozmówcą okazał się być ojciec Dakoty, który zaproponował Chris'owi dużą sumę pieniędzy jeśli przyjmie Dakotę z powrotem.

Uciekający model

S04E06 Jak to będę odpowiedzialny

Chris jest w szoku, że jest odpowiedzialny za Lindsay.

Podczas wyzwania, Lindsay zostaje porwana przez Wielką Stopę. Chris rozmawia przez telefon (prawdopodobnie z prawnikami), którzy informują go, że będzie odpowiedzialny jeśli Lindsay stanie się jakaś krzywda z rąk Wielkiej Stopy.

Wyspa skarbów Dr McLeana

Chris zakopuje Gwen w skrzynce pod ziemią, wraz z Samem. Wściekła Gwen dzwoni do Chrisa, aby jej wyjaśnił całe zajście, ale ten ją ignoruje.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Wasze regaty, obiektem moich żartów

Chris odbiera telefon od swojego stylisty, który informuje go, że jego skarpety nie pasują mu do koszuli.

Zrujnowany finał

S05E13 Toksyczny telefon

Chris wrzuca telefon do toksycznych odpadów.

Chris odbiera kilka telefonów od producentów, którzy są wyraźnie źli, że kilku uczestników odleciało w balonach, ale Chris wydaje się być niewzruszony. Podczas jednej z rozmów Chris wrzuca telefon do toksycznych odpadów, lecz po chwili dostaje nowy. Gdy zwycięzca zostaje ogłoszony, Chris odbiera telefon od producentów, którzy chcą robić kolejny sezon z zupełnie nową obsadą.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Problemy Ma' Ma' Małpy

Mam komórkę Chrisa

Topher ukradł Chris'owi telefon.

Po zderzeniu się Chrisa z Topherem, Topherowi udaje się dyskretnie ukraść Chris'owi telefon, którego używa by skontaktować się z producentami.

To jest dziura!

Topher i Jasmine w ciasnym pomieszczeniu

Topher znajduje zasięg i z Jasmine wydostają się z jaskini.

Topher cały czas czeka na telefon od producentów, którzy mogą zadzwonić w każdej chwili. Ostatecznie Topher znajduje zasięg w telefonie i razem z Jasmine opuszczają podziemną jaskinie.

Trzy strefy i niemowlę

Dzwoni producent

Topher odbiera telefon od "producentów".

Podczas wyzwania Topher nadal czeka na telefon od producentów. Podczas przechodzenia przez pierwszą strefę. Po chwili do Tophera przychodzi SMS, gdzie był przekonany, że to producenci, lecz tak naprawdę była matka Chrisa, która przysłała mu zdjęcie kota. Podczas przechodzenia przez trzecią strefę do Tophera dzwonią producenci, którzy zgadzają się na to by zastąpił Chrisa. Topher z podekscytowania krzyczy "Tak", co kosztowało drużynę wygraną. Na ceremonii eliminacji Topher czuje się bezpieczny, dopóki Chris nie przyznaje, że to on dzwonił do Tophera podając się za producentów, a Topher został wyeliminowany w tym odcinku.

Rzuć i szukaj!

Chris rozmawia przez telefon z działem "tłustych kąsków", którzy informują go, że jedzenie przeterminowanych potraw jest niezdrowe gdyż powoduje zatrucie pokarmowe.

Ciekawostki

Zobacz także

Chris
Relacje Wszyscy | Alejandro | Courtney | Dakota | Duncan | Ella | Ezekiel | Gwen | Heather | Lindsay | Owen | Sierra | Stażyści | Szef Hatchet | Topher
Inne Larry | Komórka Chrisa