FANDOM

Kopalnia
Kopalnia
Mieszkańcy Ezekiel, Zmutowane susły, Nietoperze
Pierwsze Wystąpienie Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady
Ostatnie Wystąpienie Zrujnowany finał

Kopalnia (ang. Mine) jest jedną z jaskiń znajdujących się w Obozie Wawanakwa. Po tym jak wyspa zostaje zanieczyszczona przez toksyczne odpady, Chris wyrzuca większość odpadów, do kopalni, powodując, zmianę fauny i flory na wyspie.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

S04E07 Wskakujcie do wagonu

Brick pomaga Cameronowi i Zoey wsiąść do wagonu.

W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, Chris wysyła uczestników do kopalni, aby znaleźli jego dwie złote statuetki. Drużyna która znajdzie i wyniesie je jako pierwsza miała wygrać. Wcześniej do kopalni została wysłana Dakota, w celu sprawdzenia czy przebywanie w kopalni jest bezpieczne. Przebywała w niej czterdzieści minut przez co straciła przytomność a przez duże promenowanie, straciła wszystkie włosy. Uczestnicy otrzymują także ciężkie plecaki, latarki, oraz czujniki skażenia pokazujące poziom toksyczności, które zmieniają kolor w zależności od tego jak długo przebywają w kopalni. Po wejściu do kopalni, niektórzy zawodnicy są oddzieleni od swoich drużyn. Jo i Lightning zostawiają Bricka ze względu na jego strach przed ciemnością, a Cameron i Mike zostają oddzieleni od Anny Marii, Scotta i Zoey podczas przejażdżki kolejką. Później Anna Maria zostaje porwana przez tajemniczą istotę, którą następnie okazuje się być Ezekiel, który zakochał się w Annie Marii. Ostatecznie Chris ujawnia uczestnikom, że wyzwanie było tylko podstępem, by zniszczyć dowody o jego nielegalnej działalności, przy pomocy bomb, które zawodnicy mieli w plecakach. Jako, że Zmutowane Larwy, jako jedyne wyniosły statuetkę Chrisa, to one wygrały wyzwanie.

W Zaczarowany Las, Ezekielowi udaje wydostać się z kopalni, która została zniszczona. Kiedy wychodzi z tunelu, obok niego przebiega Lightning, powodując, że ten z powrotem spadł do kopalni.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

S05E09 Zemsta Ezekiela

Chris zostaje porwany i uwięziony w kopalni przez Ezekiela.

Podczas świętowania setnego odcinka Totalnej Porażki, Chris zostaje porwany, przez Ezekiela i zabrany do kopalni. Szef jest zmuszony zmienić zadanie, na misje ratunkową, gdzie uczestnicy muszą uratować Chrisa. Ze względu na to, że kopalnia została zamknięta, po wydarzeniach z poprzedniego sezonu, zawodnicy muszą znaleźć inne wejście. Kiedy dostają się już do kopalni, Ezekiel porywa jednego po drugim i zamyka ich w klatce, aż ostatecznie zostają tylko Cameron i Gwen. Ostatecznie Gwen udaje się pokonać Ezekiela, oraz uratować Chrisa i resztę uczestników.

W Zrujnowany finał, kopalnia zostaje zniszczona wraz z innymi rzeczami na wyspie, kiedy ta zostaje zatopiona.

Galeria