FANDOM

Leshaniqua
S02E08 Nigdy nie płaczesz
Płeć Kobieta
Kolor włosów Czarne
Kolor oczu Piwne
Rodzina Leshawna (kuzynka)
Przyjaciele Leshawna
Dubbing CAN: Novie Edwards
PL: Monika Ambroziak
Leshaniqua jest kuzynką Leshawny i jej najlepszą przyjaciółką. Zagrała ona niewielkie role na Planie Totalnej Porażki.

Plan Totalnej Porażki

Leshaniqua po raz pierwszy pojawiła się w Miejsce takie sobie cz. 1, na okładkach czasopism, które Chris trzymał, kiedy wyjaśniał, że zwycięzca Wyspy Totalnej Porażki znajdzie się na okładce magazynu.

Po raz pierwszy Leshaniqua pojawiła się w Pewnej nocy, zaatakowała grypa, gdzie jest osobą towarzyszącą Leshawnie w pobycie w spa, w nagrodę za wygranie wyzwania. W limuzynie, Leshaniqua była zdziwiona widząc płaczącą Leshawnę, gdyż ta nigdy nie płacze. Ta wyjaśnia, że tylko udawała żeby zdobyć sympatię drużyny i żeby to jej przyznali wyjazd do spa.

Leshaniqua została na krótko wspomniana przez Heather w Mistrzowie katastrofy, kiedy Trzeszczące Żarówy dowiedziały się, że Leshawna udawała, że płacze, żeby spędzić noc w spa.

Leshaniqua w pokoju zwierzeń

Leshaniqua używa pokoju zwierzeń na Planie Totalnej Porażki w materiale dodatkowym.

Leshaniqua jest również widoczna w Dzieci za milion dolarów, jednak nie osobiście. Beth przez przypadek znajduje na palmtopie Courtney filmik, w którym Leshawna i Leshaniqua plotkują o zawodnikach. Gdy Leshawna mówi kuzynce o najgorszych cechach zawodników, Leshaniqua śmiała się z tego. Po tym jak Żarówy przegrały wyzwanie, Leshawna przez kamerę, prosi Leshaniquę, by pościeliła jej łóżko, gdyż wraca do domu. Może to oznaczać że obie mieszkają razem, albo że Leshaniqua mieszka niedaleko Leshawny.

W materiale dodatkowym, Leshaniqua jest trochę zdezorientowana sposobem zwierzania się, ale wyjaśnia też że Leshawna jak wygra milion dolarów "to zdobędzie więcej znajomych". Opowiada również, jakich chłopaków lubi.

Ciekawostki

  • Wygląd Leshaniquy jest wzorowany na drugim wyglądzie Leshawny z Camp TV. Jedyna różnica to kolorystyka.
  • Leshaniqua pojawiła się na krótko w Miejsce takie sobie cz. 1, na okładce magazynu, który trzymał Chris. Może to oznaczać że Leshaniqua jest sławna.
  • Leshaniqua jest pierwszym "nie-zawodnikiem" i członkiem rodziny który skorzystał z pokoju zwierzeń i jednym z dwóch którzy to uczynili. Drugim jest José.
  • Leshaniqua jest pierwszym członkiem rodziny zawodnika, który osobiście pojawił się w programie.
  • W polskiej jak i w oryginalnej wersji, dubbinguje ją ta sama osoba co Leshawnę.

Zobacz także

Leshawna
Relacje Wszyscy | Beth | Bridgette | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Lindsay
Inne Leshaniqua