FANDOM

Leshawna i Lindsay

Leshawna i Lindsay plotkują o Haroldzie w Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!

Leshawna i Lindsay są dobrymi przyjaciółkami mimo że na Wyspie Totalnej Porażki, niezbyt było to pokazane ponieważ Lindsay przyjaźniła się z Heather która jest wrogiem Leshawny. Obie dziewczyny były umieszczone w tej samej drużynie, gdzie było pokazane że się wzajemnie szanują.

Na Planie Totalnej Porażki, obie zostały umieszczone w przeciwnych drużynach ale dotarły do scalenia drużyn gdzie rozwinęły swoją przyjaźń. Obie też wraz z Beth ostro rywalizowały z Courtney.

Dostały się również do Totalnej Porażki w Trasie, gdzie zostały przydzielone do Drużyny Zwycięzców. Leshawna była dość poirytowana głupotą Lindsay w przeciwieństwie do dwóch ostatnich sezonów i często to okazywała aż do swojej eliminacji. Mimo to nadal były dobrymi przyjaciółkami i często plotkowały podczas wyzwań.

Wyspa Totalnej Porażki

Kiepskie

Leshawna i Lindsay, objęły się że strachu gdy ich drużyna została zaatakowana przez "niedźwiedzia" co pokazało że się lubią. Po chwili, obie wraz z Beth uciekły na drzewo na te samą gałąź. Gdy też Leshawna spadła z drzewa, Lindsay wydawała się dość zaniepokojona o nią gdy spadła prosto w paszczę niedźwiedzia.

Skoro nie możesz znieść upału...

Lindsay pomogła Leshawnie i Beth zamknąć Heather w lodówce, rzucając jej kosmetyczkę do lodówki.

Ekstremalna tortura

Niech cię uścickam, Lindsay

Leshawna przytula Lindsay po tym, jak wygrała dla swojej drużyny.

Dzięki występowi Lindsay w jeździe na nartach wodnych, Wrzeszczące Susły wygrały nietykalność i nowoczesny prysznic. Leshawna wtedy ze szczęścia przytuliła Lindsay. Wieczorem, Lindsay wydawała się szczęśliwa widząc pocałunek Leshawny i Harolda.

Posiłek obrzydliwości

Heather i Lindsay są stanowczymi sojusznikami przeciwko Leshawnie i Gwen, zmuszając Bridgette do wyboru strony. Pod koniec odcinka, Leshawna i Gwen zabarykadowały Heather i Lindsay drzwi do domku.

Mów mi wujku

Podczas głosowania, Lindsay stwierdza że Eva jest groźniejsza niż Leshawna, Heather i Gwen razem wzięte. To pokazuje że Lindsay uważa Leshawne za groźną.

Przednia zabawa

S01E18 Lindsay żegna się z Leshawną

Lindsay żegna się z Leshawną, zanim odpłynie Łodzią Przegranych.

Gdy Lindsay udaje się do Łódki Przegranych po tym, jak zajęła ostatnie miejsce w wyścigu rowerowym, została automatycznie wyeliminowana, podeszła do Leshawny by się z nią pożegnać. Nazwała ją wtedy "Lukrecją". Leshawna przytuliła Lindsay na pożegnanie i mówi, też jej że ona wraz z Gwen nigdy by na nią nie zagłosowały. Lindsay podziękowała za jej ciepłe słowa i poprosiła ją i Gwen by wykończyły Heather za nią, na co Leshawna odpowiedziała że zrobią to z przyjemnością.

Ekstrawaganckie Obozo-jmanie

Podczas omawiania finałowej piątki, Lindsay z podnieceniem powiedziała, że nadszedł czas, aby pomówić o "LeFawnde". Wtedy wszyscy przypominają jej imię krzycząc "Leshawnie". Wieczorem Lindsay przypadkowo zagłosowała dwa razy na Leshawne, co skutkuje jej wyeliminowaniem, pomimo tego że Lindsay nie miała złych intencji.

Plan Totalnej Porażki

Dzieci za milion dolarów

Okazuje się że na oficjalnej stronie programu, znajduje się filmik w którym Leshawna podczas pobytu w Spa w Pewnej nocy, zaatakowała grypa, obraziła wszystkich zawodników. O Lindsay powiedziała że ma mały "ptasi móżdżek" i tylko jej w głowie zakupy i ubrania, ale przyznała że jest mądrzejsza od Justina. Lindsay była głęboko urażona słowami Leshawny i myślała że tylko żartowała dopóki Leshawna przypadkowo przyznała że mówiła poważnie. W ostatnim wyzwaniu, Leshawna przeprosiła Lindsay i innych zawodników.

-M- Wykręcone połączenie

Pomimo tego że Leshawna przeprosiła wszystkich, Lindsay jak i reszta nadal była na nią obrażona. Później, Leshawna była zaniepokojona gdy Lindsay wpadła do podziemnego pomieszczenia.

Super Haro-ld

S02E17 - Leshawna staje w obronie Lindsay

Leshawna broni Lindsay przed Courtney.

Gdy Courtney obraża Lindsay, Leshawna staje w jej obronie, nazywając Courtney "Cheddarem". Po wyzwaniu, obie dziewczyny wraz z Beth decydują się zagłosować na Duncana by zrobić Courtney nazłość. Jednak to Leshawna została wyeliminowana czym Lindsay była zaskoczona. Lindsay też wraz z Beth i Haroldem żegna Leshawne gdy ta udaje się do Limuzyny Łajz. Pokazuje to że Lindsay wybaczyła Leshawnie to że ją obraziła podczas pobytu w Spa.

Totalna Porażka w Trasie

Przechadzka po Egipcie cz. 2

Leshawna zirytowanym tonem, tłumaczy Lindsay do czego służy różdżka, gdy Lindsay nieprawidłowo odgadła do czego służy.

Zakręcony Czas w Japonii

Leshawnie nie podoba się pomysł Lindsay na reklamę. Później, gdy Drużyna Zwycięzców, zobaczyła reklamę którą wymyślił Harolda, Leshawna przyznała że pomysł Lindsay nie był zły a rozgniewana Lindsay mówi "przecież mówiłam".

Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!

Lindsay zgadza się ze strategią Leshawny na początku odcinka, po tym jak Chris wyjaśnił zasady wyzwania. Później, w środku wyzwania, Leshawna i DJ znaleźli Lindsay która stała przy drodze do mety. Obie dziewczyny przybiły wtedy piątkę. Jako że DJ ciągnie je przez Yukon, dziewczyny angażują się w "dziewczęce plotki", a później Leshawna opowiada o Haroldzie, z czego Lindsay chichocze. Ich drużyna jako pierwsza przekroczyła linię mety czym Lindsay i Leshawna wydawały się naprawdę podekscytowane i zadowolone z pierwszego zwycięstwa ich drużyny ale niestety, przekroczyli linię mety bez Bridgette przez co przegrali.

Ukochany Broadway

S03E05 - Taniec Leshawny

Lindsay krzyczy na Leshawne za jej taniec.

Gdy Leshawna zaczęła tańczyć podczas piosenki Czego tu nie da kochać się, Lindsay ze złością mówi jej: "Co to ma być, dosyć!" i Leshawna niezgrabnie powstrzymuje się od tańca. Kiedy Drużyna Zwycięzców dociera do żółwiego stawu w tym samym czasie co pozostałe drużyny, zdenerwowana Leshawna zastanawia się, jak to możliwe gdyż ich drużyna dostała najkrótszą trasę do stawu. Lindsay mówi Leshawnie że jej i DJ'owi, zajęło dużo czasu by otrząsnąć się po jej tańcu, przez co Leshawna wściekle na nią spojrzała. Na koniec, Lindsay i Leshawna przybiły piątkę gdy ich drużyna zajęła drugie miejsce w wyzwaniu, świętując tym fakt, że to ich pierwsze wyzwanie którego nie przegrały.

Spoliczkowana Rewolucja

S03E07 Fani Leshawny

Lindsay kibicuje Leshawnie, gdy bije Heather.

Leshawna jest pierwszą osobą której Lindsay powiedziała że Tyler "wrócił". Leshawna mimo że wiedziała że Tyler wrócił, udawała przy Lindsay że o tym nie wiedziała by nie zepsuć jej dobrego humoru. Gdy Drużyna Zwycięzców, po raz kolejny przegrała, podczas głosowania Lindsay zagłosowała na Leshawne. Podczas eliminacji, Leshawna wydawała się rozczarowana że to Lindsay dostała pierwszą torebkę fistaszków. Gdy też Leshawna została wyeliminowana, próbowała się bronić mówiąc że jest "boska i używa życia", ale Lindsay jak i DJ nie wykazała żadnego wyrozumienia.

Podsumowanie: Po Bólu!

Leshawna założyła się z Trentem o to że Lindsay pamięta imię Tylera. Pokazuje to że Leshawna ma o wiele większą wiarę w Lindsay niż większość zawodników nawet jej bliski przyjaciel Trent.

Camp TV

Leshawna i Lindsay w Camp TV

Leshawna i Lindsay w Camp TV.

Leshawna i Lindsay często pojawiały się razem w prototypie ale nie ma pewności, czy miały być najlepszymi przyjaciółkami, czy wrogami, ponieważ Leshawna uraziła Lindsay w jednej scenie, mówiąc, że żadna biała dziewczyna nie wygra programu. W innej scenie, Lindsay jest widziana malować paznokcie Leshawny. Ponieważ Lindsay była pierwotnie głównym antagonistą zamiast Heather (która nie była obecna w pierwotnej wersji), możliwe, że rywalem Leshawny miała być Lindsay.

Ciekawostki

Zobacz także

Leshawna
Relacje Wszyscy | Beth | Bridgette | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Lindsay
Inne Leshaniqua
Lindsay
Relacje Wszyscy | Beth | Chris | Courtney | Gwen | Heather | Izzy | Leshawna | Trent | Tyler