FANDOM

Lindsay i Trent

Lindsay pomaga Trentowi stanąć na nogi podczas wyzwania.

Lindsay i Trent dobrze się dogadywali na Wyspie Totalnej Porażki. Prawdopodobnie Lindsay podkochiwała się w Trencie i kilka razy z nim flirtowała (mimo że była już w związku z Tylerem) ale Trent nie zwracał na nią uwagi gdyż kochał się w Gwen. Pomimo ich przyjaźni, Lindsay pomogła Heather w zniszczeniu związku Trenta z Gwen. Na Planie Totalnej Porażki, nadal są przyjaciółmi. Trent też wybrał Lindsay jako pierwszego członka jego drużyny, ale wyłącznie z zazdrości po tym, jak Gwen wybrała Duncana do swojej drużyny.

Wyspa Totalnej Porażki

W górę strumienia

Zanim Trent zdążył podejść do Gwen, Lindsay i Beth szybko podeszły do Trenta i poprosiły go, aby towarzyszył im w podróży na Wyspę Kości. Podczas pływania canoe, Lindsay odchyla się i sugestywnie kładzie głowę na kolanach Trenta, pytając go, czy miałby coś przeciwko, gdyby zamiast wiosłować pracowała nad opalenizną. Trent uśmiecha się i odpowiada, że ​​w ogóle mu to nie przeszkadza. Na Wyspie Kości, kiedy Trent wpada w ruchome piaski, Lindsay rzuca się, by go uratować. Trent ostrzega ją, aby tego nie robiła, ale niestety, ona ignoruje jego ostrzeżenie i wpada w ruchome piaski z nim, ciesząc się, że są uwięzieni razem. Trent ratuje Lindsay i siebie, kiedy złapał winorośl, którą Cody rzucił, próbując ich uratować i wyciągnąć z ruchomych piasków.

Komu możesz zaufać?

Lindsay i Trent wystąpili w wyzwaniu "ekstremalne gotowanie". Lindsay prosi Trenta aby pozwolił jej być kucharzem, a Trent pozwala jej, ponieważ uważa, że ​​niezależnie od tego, jak nieinteligentna Lindsay jest, wierzy, że nie można zrobić nic złego w gotowaniu. Niestety, Chris ogłasza, że ​​zawodnicy muszą przygotować sashimi z fugu, najbardziej jadowitej rozdymki na świecie, co sprawia, że ​​Trent stał się nerwowy. Spanikowany, pyta Lindsay, czy zdała biologię i odczuwa ulgę, gdy kiwa głową na tak. Jednak Lindsay ujawnia po spróbowaniu przez Trenta, jej sashimi, że tylko miała biologię a nie że ją zdała. Z powodu jej niewłaściwego przygotowania ryby, Trent poważnie się zatruł i jest niezdolny do końca odcinka, co sprawia, że ​​Lindsay jest zaniepokojona, ale także prosi kogoś, aby posprzątał jego wymiociny.

Ekstremalna tortura

Lindsay była zaniepokojona gdy Trent spadł z dużej wysokości z samolotu, i wydaje się być zaniepokojona gdy zobaczyła go całego w bandażach.

Skarby

Pomimo ich przyjaźni, Lindsay pomogła Heather w rozdzieleniu Trenta i Gwen. Zaniosła Gwen list, rzekomo od Trenta, a napisany przez Heather. Potem przyprowadziła Trenta do Heather. Powiedziała mu, że nie wie co się dzieje z jej "przyjaciółką" i poprosiła by z nią porozmawiał. Ostrzegła też Heather przed nadejściem Gwen.

Ekstrawaganckie Obozo-jmanie

W miejscu w którym wyeliminowani zawodnicy dyskutują o Heather, Lindsay opala się na leżaku siedząc koło Trenta. Później gdy wszyscy podsłuchują jak Courtney przyznała przed kamerą że chce by Duncan wygrał, Lindsay stoi za Trentem trzymając rękę na jego ramieniu. Nocą, gdy Cody przyznaje że chce by Gwen wygrała, Lindsay pyta się dlaczego chce że by wygrała po tym jak odrzuciła go dla Trenta. Opisała wtedy Trenta jako "fajniejszego i przystojniejszego" od Cody'ego.

Plan Totalnej Porażki

S02E03 Trent wybrał przepiekną Lindsay

Lindsay jest szczęśliwa, gdy Trent wybiera ją do swojej drużyny.

Zamieszki na planie

Trent wybiera Lindsay jako pierwszego członka jego drużyny, nazywając ją "przepiękną Lindsay". Ta była szczęśliwa że Trent ją wybrał jako pierwszą, nie wiedząc że Trent zrobił to tylko z zazdrości bo Gwen jako pierwszego wybrała Duncana. Później gdy Trent prawie się przewrócił, Lindsay do niego podbiega i mu pomaga, i się uśmiechają do siebie.

Plaża, upał i trudne zadanie

Kiedy nadszedł czas na wyzwanie taneczne, Lindsay sugeruje by Trent zmierzył się z Leshawną, ponieważ uważa go jak reszta drużyny za dobrego tancerza.

3:10 do Obłędowa

S02E05 Mam Cię kowboju

Lindsay żartobliwie łapie Trenta na lasso.

Trent i Lindsay wspólnie współpracują by zagonić drużynę Trzeszczących Żarów podczas wyzwania łapania krów na lasso. W chwili zamieszania, Lindsay żartobliwie łapie Trenta na lasso a ten gniewem każe łapać jej Żarówy. Ta śmieje się z tego mówiąc że jest zabawny, błędnie rozumując jego uwagę. Lindsay była też w szoku gdy dowiedziała się że Trent oszukiwał w wyzwaniach by drużyna Gwen wygrywała. Była też smutna gdy się dowiedziała że Gwen zerwała z Trentem. Mimo że zagłosowała na Trenta, wyraźnie było widać że Lindsay jest zdenerwowana gdy oddaje na niego głos.

Totalna Porażka w Trasie

Podsumowanie: Po Bólu!

Okazało się, że Trent założył się z Leshawną poza ekranem, że Lindsay nie będzie pamiętać imienia Tylera, co wskazuje, że Trent ma mniej wiary w Lindsay, niż Leshawna.

Camp TV

Możliwe, że oboje mieli konflikt w niedokończonym prototypie Wyspy Totalnej Porażki, ponieważ Lindsay złowrogo patrzy na Trenta gdy ten przybył na wyspę.

Ciekawostki

Zobacz także

Lindsay
Relacje Wszyscy | Beth | Chris | Courtney | Gwen | Heather | Izzy | Leshawna | Trent | Tyler
Trent
Relacje Cody | Duncan | Gwen | Katie | Lindsay | Owen | Sadie
Inne Gitara Trenta | Porażkowi Bracia