FANDOM

Odwiedź, tę stronę aby zobaczyć listę obrażeń z serii Totalnej Porażki.

Poniżej znajduje się lista obrażeń doznanych przez postacie z Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu.

Brody

Carrie

  • W Brazylijski las deszczowy, Carrie włożyła dłoń do rękawicy kuchennej pełnej jadowitych mrówek które ją pogryzły, co z powodowało opuchnięcie jej dłoni.
  • W Hawajski miesiąc ogniowy, Carrie wpadła na kamień podczas skoku do wody.
  • W Ostatnie tango w Buenos Aires, Carrie kilka razy doznała kontuzji podczas tańczenia tanga z powodu niezręczności Devina. Obejmuje to krwotok z nosa i wielokrotne upuszczenie przez Devina. Została również kopnięta przez konia przez co wpadła w błoto.

Chet

  • W Osiemnaście drużyn na starcie cz. 1, Chet i Lorenzo podczas zjeżdżania z tyrolki wpadli na materac, gdzie wylądowali na nich Pechowe Bliźniaki i Surferzy.
  • W Brazylijski las deszczowy, Chet włożył dłoń do rękawicy kuchennej pełnej jadowitych mrówek które go pogryzły, co z powodowało opuchnięcie jego dłoni.
  • W W Dubaju jak w raju, Chet oberwał piłeczką tenisową w twarz kiedy śmiał się z Carrie.
  • W Z deszczu pod wodospad, Chet zostaje uderzony w twarz przez Lorenzo podczas poszukiwań nosorożca.
  • W Australijska plaga, Chet i Lorenzo przez cały odcinek są atakowani przez kangura. Później rozbili się szybowcem o Nowo Zelandzkie góry.

Devin

  • W Lubicie chińszczyznę?, wąż gryzie Devina w twarz, gdy został wypuszczony z skrzyni.
  • W Haka lub coś prostszego, kilka bagaży spadło na Devina.
  • W Poznajcie byczka z prerii, Devin wpada do kuchni, kiedy spadł z mechanicznego byka.
  • W Wyścigi łazików, Devin wpada na kaktus gdy mówił do kamery. Później Carrie przypadkowo uderza Devina w twarz gdy się dowiedziała że nadal są w wyścigu.
  • W Superkrólik w Meksyku, Devin wtarł sobie w oczy, sok z ostrej papryczki co spowodowało u niego tymczasową ślepotę.
  • W Popołudniowa herbatka, kozioł uderzył głową Devina. Później wpadł pachwiną w sprzęg łączący wagony. Nieco później, spadł z dachu wagonu, raniąc się w kostkę a chwilę po tym został staranowany przez byka.
  • W Ostatnie tango w Buenos Aires, Devin zostaje zrzucony z urwiska przez Kitty przez co doznał poważnych kontuzji na całym ciele.

Don

Dwayne

  • W Osiemnaście drużyn na starcie cz. 1, Dwayne wpada na kosz ze śmieciami.
  • W Francja - nie zawsze elegancka, podczas jechania motorowerem, zarówno Dwayne jak i Junior zostali oślepieni przez marokański dywan wyrzucony przez Toma, przez co spowodowali wypadek w którym zostali ranni.
  • W Ence pence, W której... trumnie, kiedy Josee popycha Sanders w dół, Sanders przewraca Dwayne'a i Juniora.
  • W Lubicie chińszczyznę?, Dwayne został ukąszony w dłoń przez kilkanaście skorpionów co spowodowało że jego dłoń spuchła a jad skorpionów z powodował że zaczął mieć urojenia.
  • W Haka lub coś prostszego, Dwayne wpadł na kolumnę gdy próbował odzyskać karty zdmuchnięte przez wiatr.
  • W Poznajcie byczka z prerii, Dwayne spadł z mechanicznego byka gdy próbował na nim usiąść. Został również zrzucony z byka po ukończeniu wyzwania.

Emma

Ennui

  • W Brazylijski las deszczowy, Ennui włożył dłoń do rękawicy kuchennej pełnej jadowitych mrówek które go pogryzły, co z powodowało opuchnięcie jego dłoni.

Geoff

Gerry

Jacques

Jay

Jen

  • W Brazylijski las deszczowy, Jen włożyła dłoń do rękawicy kuchennej pełnej jadowitych mrówek które ją pogryzły, co z powodowało opuchnięcie jej dłoni.
  • W Ence pence, W której... trumnie, Tom przewraca trumnę w której znajduje się Jen. Później gdy Tom rzuca trumne z Jen do grobu, ta narzeka że złamała sobie paznokieć.

Josee

Junior

  • W Francja - nie zawsze elegancka, podczas jechania motorowerem, zarówno Junior jak i Dwayne zostali oślepieni przez marokański dywan wyrzucony przez Toma, przez co spowodowali wypadek w którym zostali ranni.
  • W Brazylijski las deszczowy, Junior włożył dłoń do rękawicy kuchennej pełnej jadowitych mrówek które go pogryzły, co z powodowało opuchnięcie jego dłoni.
  • W Z deszczu pod wodospad, Devin skoczył na Juniora myśląc że to nosorożec.

Kelly

Kitty

Laurie

  • W Brazylijski las deszczowy, twarz Laurie zostaje pogryziona przez mrówki co spowodowało że przez cały odcinek była opuchnięta. Później Miles i Laurie uderzyły o urwisko podczas próby przedostania się na drugą stronę urwiska. Nieco później, Laurie oberwała w twarz kokosem rzuconym przez Taylor.

Lorenzo

  • W Brazylijski las deszczowy, Lorenzo włożył dłoń do rękawicy kuchennej pełnej jadowitych mrówek które go pogryzły, co z powodowało opuchnięcie jego dłoni.
  • W Z deszczu pod wodospad, Lorenzo został zaatakowany przez węża.

MacArthur

  • W Brazylijski las deszczowy, MacArthur włożyła dłoń do rękawicy kuchennej pełnej jadowitych mrówek które ją pogryzły, co z powodowało opuchnięcie jej dłoni. Później po przedostaniu się na drugą stronę urwiska, MacArthur została popchnięta przez Cheta.
  • W Skazani na Geelong, Josee uderzyła Sanders i MacArthur wiosłem, aby zrzucić jej z tratwy.
  • W Australijska plaga, MacArthur wjechała ciągnikiem w zbiornik gazu co spowodowało wybuch w którym lekko się oparzyła. Później po założeniu stroju z marchwi, zostaje pogryziona przez kilkanaście królików.
  • W Rajski skarb, MacArthur oberwała w głowę kokosem rzuconym przez Josee.

Mickey

Miles

Noah

  • W Osiemnaście drużyn na starcie cz. 1, Owen dwukrotnie mocno przytulił Noah.
  • W Brazylijski las deszczowy, Noah włożył dłoń do rękawicy kuchennej pełnej jadowitych mrówek które go pogryzły, co z powodowało opuchnięcie jego dłoni. Później został przygnieciony przez Owena podczas huśtania się na winorośli. Obydwoje również rozbili się o ziemię podczas lotu lotnią.
  • W Ence pence, W której... trumnie, Owen wylądował na Noah po tym, jak ukończył Działaj lub Patrz.
  • W Lubicie chińszczyznę?, Noah trzyma złamaną oś rikszy Sióstr, przez co dłoń mu opuchła.
  • W Ślinotok, Noah został przygnieciony przez stos dywanów.

Owen

Pete

Rock

  • W Lubicie chińszczyznę?, Spud ugryzł Rock'a w dłoń aby zjeść "Czoko Świnkę" którą trzymał w dłoni.
  • W Australijska plaga, obie stopy Rock'a utknęły w króliczych norach i przez to skręcił sobie obie kostki.

Ryan

Sanders

Spud

  • W Brazylijski las deszczowy, Spud został pogryziony przez jadowite mrówki w rękę, ale odczuł ból dopiero na koniec odcinka.
  • W Wariacki koncert, Spud zostaje ugryziony w głowę przez małą foczkę po tym jak MacArthur kazała mu ją pocałować.

Stephanie

  • W Brazylijski las deszczowy, Stephanie włożyła dłoń do rękawicy kuchennej pełnej jadowitych mrówek które ją pogryzły, co z powodowało opuchnięcie jej dłoni.
  • W Haka lub coś prostszego, Stephanie zostaje porażona prądem przez węgorza.
  • W Wyścigi łazików, Stephanie została mocno poturbowana przez lwa podczas wyzwania magicznego.

Taylor

Tom

Ciekawostki

Galeria