FANDOM

Małpa (ang. Monkey) jest ssakiem, który zamieszkuje lasy deszczowe w Amazonii. Małpy zadebiutowały w Wyścig w Amazonii. Małpy roboty są też widziane na wyspie Pahkitew.

Totalna Porażka w Trasie

Ranne Małpki

DJ przez przypadek poobijał kilka małpek, myśląc że to robaki.

W Wyścig w Amazonii, gdy zawodnicy ścigają się po lasach deszczowym w Amazonii, członkowie Drużyny Zwycięzców, DJ i Lindsay w nagrodę za to że są na prowadzeniu, dostają górę bananów. Jednak w nocy, DJ pobijał kilka małp które przyciągnął zapach bananów, myśląc że są to robaki, ze względu na jego klątwę. Zdając sobie sprawę że jej zranił, wszystkie jej pobandażował, kiedy jeszcze były nieprzytomne. Kiedy chciał po cichu odejść, nadepnął na patyk i obudził je, przez co wszystkie małpy go zaatakowały, a Lindsay patrzy na to z przerażeniem. Małpy zostały wspomniane powtórnie gdy DJ i Lindsay dotarli do Machu Picchu, gdzie Lindsay pociesza DJ'a mówiąc że on i małpy są kwita gdyż on zaatakował je a one jego.

W Podsumowanie: Ratunek przez Telefon, trzy małpy pojawiły się ponownie jako jedne z wielu zwierząt w klatce które są gotowe zemścić się na DJ'u. By zdobyć dużo pieniędzy od widzów, Blaineley wypuściła je z klatki ale zwierzęta zaatakowały nie tylko DJ'a ale innych co zmusiło Geoffa do zapowiedzenia przerwy na reklamy. Po reklamie, jedna małpa jest widziana jak bije Lindsay po głowie, gdy ta szuka Tylera.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Jedna małpa pojawiła się w Frajerskie Uderzenia, gdzie razem z innymi zwierzętami, staranowała Szefa Hatcheta gdy uciekała przed Malem który przebywał na Wyspie Kości.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Ta dam

Sugar wyciąga monetę z wnętrza małpy.

W Problemy Ma' Ma' Małpy, w ramach wyzwania, zawodnicy muszą złapać dwie małpy (jednak małpa na drużynę) i zabrać jej monetę która jest niezbędna do włączenia automatu (w którym jest nagroda dla zwycięskiej drużyny). Drużyna Maskwak prawie złapała swoją małpę ale niestety dla nich, małpa zjadła monetę zanim została zjedzona przez niedźwiedzia. Natomiast Jasmine śledziła małpę drużyny Kinosewak, ale ta zdjęła swoją obroże i wdrapała się na drzewo gdzie było kilkadziesiąt małp. Max próbował zastraszyć małpy by się ujawniła ta z monetą, ale to kończy się tym że małpy go zaatakowały. Jednak Scarlett udało się oszukać małpę by oddała im monetę za pomocą gry "Małpa widzi, małpa robi". Drużynie Maskwak udało się przynieść monetę (wewnątrz małpy, która jest wewnątrz niedźwiedzia) dzięki śpiewu Elli. Ale Chris tego nie uznał, co zmusiło Sugar do wyciągnięcia małpy z żołądka niedźwiedzia za pomocą chwytu heimlicha a z małpy wyciągnęła monetę. Po tym jak Sugar odzyskała monetę, niedźwiedź ponownie połyka małpę w całości.

Shawn i małpa

Małpa próbuje odciąć gałąź którą Shawn trzyma.

W Obozowicze z talentem, małpa pojawia się w drugim wyzwaniu. Shawn spotyka ją, gdy spadając z drzewa chwycił się gałęzi. Shawn najpierw ją wita, ale natychmiast się przeraził, gdy małpa piłą łańcuchową, zaczęła przecinać gałąź którą Shawn trzyma. Chris wesoło komentuje nieszczęście Shawna że nawet nazwała małpę "Małpa McPiła". Ale plan małpy, nie odniósł sukcesu, gdyż Shawn chwycił się nogami za drugą gałąź. Sky natomiast, skacząc na drugie drzewo, przestraszyła małpę która spadła na Shawna przez co oboje spadli na ziemie. Na ziemi, małpa zaczęła gryźć Shawna w głowę, przez co ten zaczął panikować, i rzucił małpę przez co rozbiła się o skały i zaczęła iskrzyć a jej wnętrze robota zostało poważnie uszkodzone.

Galeria