FANDOM

Miś panda (ang. The panda bear) to czarno-biały miś występujący często w Totalnej Porażce w Trasie.

Totalna Porażka w Trasie

W Zakręcony Czas w Japonii, dwie pandy są używane w pierwszym wyzwaniu, gdzie Alejandro i DJ muszą je nosić. Panda DJ'a go wielokrotnie atakuje podczas gdy panda Alejandro zostaje przez niego oswojona i pomaga mu wygrać w ludzkim fliperze, pokazując mu gdzie ma uderzyć by zdobyć jak najwięcej punktów. Pod koniec wyzwania, DJ poturbował swoją pandę. Natomiast panda Alejandro jest cała i gratuluje Drużynie Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki wygrania pierwszej części wyzwania. Pod koniec odcinka, panda która została poturbowana przez DJ'a jest widziana w pokoju zwierzeń, gdzie głosuje na niego, stemplując jego paszport.

S03E06 - Stęplowanie DJ'a

Podczas To musiało zaboleć, panda atakuje DJ'a, stemplując mu twarz.

W Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette, podczas "To musiało zaboleć" został pokazany niewyemitowany klip w którym panda wyskakuje z pokoju zwierzeń, i atakuje DJ'a wielokrotnie stemplując jego twarz.

W Podsumowanie: Ratunek przez Telefon, by zdobyć kasę na paliwo dla Totalnej Porażki w Trasie, stworzono segment "DJ wśród zwierząt" gdzie pokazano wszystkie sceny gdzie DJ krzywdzi zwierzęta. Sprowadzono także wszystkie zwierzęta (w tym pandę) do studia podsumowania. Blaineley później wypuszcza wszystkie zwierzęta które zaczęły atakować nie tylko DJ'a. Po wypuszczeniu, panda zaczęła atakować Katie.

W Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze, miś panda znajduje się w klatce która została władowana przez stażystów do ciężarówki w Albercie. Alejandro widzi to i wkrada się na pokład ciężarówki. Widzimy później pandę w ciężarówce wraz z innymi zwierzętami w klatce i Alejandro.

Ciekawostki

Galeria