FANDOM

Moja upalna Jamajka
Jamaica Me Sweat
Sezon 3, Odcinek 11
S03E11 Rekin bijący Cody'ego
Premiera Flaga Kanady 02.12.2010
Premiera Flaga USA 20.08.2010
Premiera Flaga Polski 18.11.2010
Piosenka/i O, Izzy
Lokalizacja Montego Bay, Jamajka
Wyzwanie "Wyłów skarb albo zgiń"
"Bobsleje do piekła"
Nagroda/y Kaski
Pierwsza Klasa w Samolocie
Zwycięzca/y Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki
Wyeliminowana/y Izzy i DJ
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Nowe dzieci Rocka
Następny
Podsumowanie: Ratunek przez Telefon

Fabuła

Na początku odcinka widzimy przelatującego Jumbo Jeta na tle deszczowej pogody. W środku samolotu obserwujemy, jak drużyna Chris jest naprawdę BBBB Słodki oraz DJ z drużyny Zwycięzców rozkoszują się pierwszą klasą. W konfesjonale DJ ma nadzieję, że pozbył się klątwy i zyskał pewność siebie. Twierdzi również, że jak jest wszystko w porządku u jego rybki Ireny, to u niego też w porządku. Alejandro jest zdziwiony tym, że DJ tak przywiązał się do tej ryby, na której jest narysowany egipski znak. Owen zjada ogórki, które miał na oczach. Noah oznajmia koledze, że to maseczka, a nie przekąska. Izzy zaś odbija się od siedzenia i boleśnie kopie Owena w jego genitalia. Akcja przenosi nas do klasy ekonomicznej, gdzie Drużyna Amazonek rozmawia o pobycie w tej kabinie. Jedna z członkiń drużyny - Heather - obawia się, że teraz na pewno Alejandro chce zawrzeć sojusz z DJ'em. Wracając do pierwszej klasy, Owen plotkuje z Noah o tym, że chce raz na zawsze zerwać z Izzy. Noah jest pewny, że nie może się tego doczekać. Oznajmia również koledze, co o niej myśli. Po chwili do pierwszej klasy przychodzi Chris. Alejandro namawia go, żeby DJ przeszedł do jego zespołu. Chris jednak się na to nie zgadza.

Po chwili zbiornik samolotu jest prawie pusty, a jeden z silników w lewym jego skrzydle zaczyna się dymić. W kabinie pilota Chris pyta Szefa, co się dzieje, a Szef odpowiada mu, że przehulał cały budżet i że nie mają z czego kupić. Chris chce przez megafon spokojnie ogłosić awaryjne lądowanie, ale po chwili panikuje. Tuż po nim wszyscy zawodnicy są też przerażeni i krzyczą. Najbardziej przerażony Owen z krzykiem biegnie do drzwi wejściowych, gdzie spotyka Izzy ze spadochronem na plecach. Chce jej coś powiedzieć, lecz Izzy otwiera drzwi i wyskakuje z samolotu wciągając go ze sobą. Widzimy, jak Owen pierwszy ląduje na plaży Jamajki. Izzy też udaje się tam wylądować po raz kolejny uderzając Owena w jego genitalia. Jednak w tej samej chwili spada na nich samolot.

Po awaryjnym lądowaniu Chris i Szef dyskutują o budżecie. Po chwili Courtney przypomina im, że Owen i Izzy, których nogi wystają spod samolotu, są ranni. Później karetka zabiera ich do szpitala. Po jej odjeździe Chris informuje, że w tej chwili nie mają pieniędzy na uzupełnienie paliwa i będą musieli improwizować. Noah jest zdziwiony tym faktem i pyta prowadzącego, dlaczego nie zaplanowali budżetu na cały sezon. Chris odpowiada, że pewne rzeczy były droższe, niż się spodziewali.

Jesteśmy w szpitalu. Tam Owen z obrażeniami odzyskuje przytomność. Podchodzi do sąsiedniego łóżka i płacze nad nieprzytomną Izzy. Ta po chwili się budzi i oznajmia, że wynalazła wzór matematyczny na nieskończone podróże w czasie. Owen stwierdza, że jest gorzej niż myślał. Akcja przenosi nas na szczyt klifu, gdzie widzimy zawodników w strojach kąpielowych. DJ i Noah nabijają się z koszulki Chrisa, Courtney zaś nie może się doczekać wyzwania. Chris informuje, że wyzwanie będzie mieć miejsce w pobliskim aquaparku, ale będzie im musiał wystarczyć zabójczy wodospad. Streszcza im reguły pierwszego zadania: uczestnicy muszą wskoczyć do wody i znaleźć znajdujący się pod jej powierzchnią złoty łańcuch, który Szef nosił podczas wieczoru karaoke. Utrudnieniem zaś są rekiny i węgorze, na które należy uważać. Na informacje o rekinach i węgorzach elektrycznych wszystkie drużyny są zdenerwowane. W konfesjonale Alejandro mówi, że próbuje współpracować z Tylerem. Mówi, że nie wie, czy jest przydatna jego cecha, ale nie inteligencja.

Rozpoczyna się zadanie. Jako pierwsi do wody wskakują Cody, DJ i Tyler. Sierra dopinguje Cody'ego mówiąc, aby pokazał rekinom, kto tu rządzi. Jednak mimo dopingu Cody zostaje bity przez jednego z rekinów. Tyler sądzi, że nie widzi dobrze pod wodą, ale chwali się swoimi silnymi palcami. Jednak zamiast łańcucha przypadkowo wyławia węgorza elektrycznego, który razi go prądem. DJ zaś nie może się zanurzyć przez kamizelkę, ale nie chce jej ściągnąć. Gdy Cody wraca na szczyt, przychodzi kolej na Heather. Przed skokiem, Alejandro chwali jej sylwetkę, aby ją zdekoncentrować. Heather odwraca się do niego, potyka się i boleśnie uderza ciałem w pokrywę wody. Alejandro krzyczy do niej, że to nic osobistego. Heather zaczyna się denerwować.

Trwa pierwsze zadanie. Tyler wskakuje ponownie do wody nie dając Noah i Alejandro szansy. Heather wraca na szczyt klifu i daje szansę Sierrze. Sierra wskakuje do wody z wielkim pluskiem ochlapując przy tym resztę drużyny.Jednak przypadkowo na głowie Courtney ląduje węgorz elektryczny. Gwen próbuje go zdjąć z jej głowy, lecz węgorz razi je obie prądem. DJ wraca na szczyt klifu i przypadkowo zwala rybkę Irenę, która nie wypadła z akwarium. Chłopak skacze z klifu i łapie swojego ulubieńca. Teraz przychodzi kolej na Gwen. Gwen wskajue do wody i zaczyna szukać łańcucha. Gdy w końcu udaje jej się wyłowić łańcuch, węgorze elektryczne przyczepiają się do niej. Alejandro widząc to postanawia ją uratować. Gdy Tyler jest wyczerpany wyłanianiem starych rzeczy, Alejandro wskakuje do wody i ratuje Gwen zabierając przy okazji łańcuch. Gdy Latynos wychodzi spod wody, Heather podchodzi do niego, odgrywa się na nim i zabiera mu łańcuch zapewniając przewagę Drużynie Amazonek. Oznajmia również, że to nic osobistego. Alejandro uśmiecha się do niej i mówi, że chyba na to zasłużył. Jednak Noah i Tyler widząc to są na niego wściekli.

Naleketryzowana przez węgorze Gwen trafia do szpitala. Tam Owen tłumaczy jej, że po zderzeniu z samolotem Izzy stała się genialna. Widzimy, jak Izzy pisze obliczenia po ścianie. Po chwili do szpitala wchodzi wojsko. Żołnierze decydują się zabrać Izzy ze względu na jej mądrość. Owen woła za nią, ale Izzy przed odejściem oznajmia, że relacje muszą się skończyć. Na plaży Chris daje Drużynie Amazonek kaski i przedstawia drugą część wyzwania, którą są "Bobsleje do piekła". Streszcza jej reguły: zawodnicy dobierają się w pary i jechając na deskorolkach muszą w trzech podejściach uzyskać jak najkrótszy czas. Zwycięski zespół w nagrodę spędzi czas w pierwszej klasie.

Wracając do szpitala, Owen rozmawia z Gwen. Nagle pojawia się Chris i zadaje im piosenkę. Załamany Owen wykonuje piosenkę o Izzy i o tym jak za nią tęskni oraz dlaczego ją porzucił. Podczas piosenki Gwen mówi mu, że to Izzy go porzuciła. Pod sam koniec Gwen kładzie rękę na ramieniu Owena. Przenosimy się na tor. Tam Sierra, Cody, Alejandro, Tyler i DJ ze swoim ulubieńcem przygotowują się do pierwszego zjazdu. Alejandro oznajmia DJ-owi, że on i Irena są nierozłączną parą. Po chwili na tor przybiega Owen i informuje resztę, że nic mu nie jest.

Rozpoczyna się finałowe wyzwanie. Jako pierwsi startują Cody i Sierra. Przed zjazdem Sierra uważa, że ich bobslej jest przytulny. Jednak Cody jest jak zwykle temu przeciwny. Podczas gdy zjeżdżają, Noah pyta Owena, gdzie jest Izzy. Owen odpowiada mu, że żołnierze zabrali ją ze względu na wysoki poziom jej wiedzy. Wracając na tor wyścigu Cody i Sierra zaliczają pierwszą rundę z czasem 47,36 sekundy. Drugą parą są Alejandro i Tyler. Chłopaki zyskują czas 58,49 sekundy. DJ i jego rybka zaś zaliczają rundę z wynikiem 45,01 sekundy. W drugiej rundzie biorą udział Courtney i Heather, Noah i Owen oraz DJ i Irena. Jako pierwsze startują Courtney i Heather. Dziewczyny zyskują czas 56,28 sekundy. Jako drudzy zjeżdżają Noah i Owen. Podczas zjazdu Owen chwilowo utyka w rurze. Mimo to, obaj zyskują czas 55,16 sekundy. DJ i Irena zaś startują jako ostatni. W trakcie ich zjazdu Heather pyta Alejandro, jakim uczuciem jest porażka, gdyż jego drużyna znów zaczyna przegrywać. Alejandro twierdzi, że nie wie, ponieważ on nigdy nie przegrywa. Wracając na tor wyścigu DJ i Irena zaliczają rundę z wynikiem 44,37 sekundy.

Gdy DJ ma swoją wygraną w kieszeni, Alejandro postanawia porozmawiać z Tylerem o jego klątwie tak, aby ją usłyszał. DJ jest przestraszony. Alejandro mówi mu, że jest nadal przeklęty. Rozpoczyna się trzecia runda. Sierra i Cody zjeżdżają jako pierwsi. W trakcie zjazdu Sierra mówi, że to przeznaczenie i mocno tuli Cody'ego. Na koniec oboje zyskują czas 53,41 sekundy i czas łączny 2 minuty i 37 sekund. Alejandro i Tyler startują jako drudzy. Przed zjazdem Alejandro prosi Tylera, aby zasłonił oczy, a ten spełnia jego prośbę. Po chwili obaj zjeżdżają. Podczas zjazdu Alejandro swoją pięścią łamie jedną deskę, która wystaje z toru. Na koniec Alejandro i Tyler kończą rundę z wynikiem 41,09 sekundy i czasem łącznym 2 minuty i 35 sekund wyprzedzając drużynę Amazonek. Tymczasem DJ stawia swoją rybkę Irenę koło toru, żeby nic się jej nie stało, i zjeżdża bez niej. Po drodze zwala morsa i trzy mewy z toru. W końcu potyka się o wystającą deskę i z krzykiem wylatuje z toru. Jego zjazd nie zostaje ukończony. W ten oto sposób drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki wygrywa dzisiejsze wyzwanie. Drugie miejsce zajmuje drużyna Amazonek.

Po powrocie do samolotu obserwujemy jak Noah, Tyler, Alejandro i Owen świętują swoje kolejne zwycięstwo. Na sąsiednim stole widzimy drużynę Amazonek, która jest bezpieczna, ale musi pozostać w klasie ekonomicznej. Heather pociesza załamanego DJ-a z powodu porażki. Później DJ udaje się na ceremonię eliminacji. Automatycznie przegłosowany wykonuje najkrótszy Skok Wstydu, ponieważ samolot nadal leży na plaży, i odchodzi z programu, czym kończy istnienie Drużyny Zwycięzców. Zaraz po opuszczeniu samolotu zostaje zaatakowany przez kolonię czerwonych mrówek, które zmuszają go do ucieczki. Chris zaś zapowiada kolejny odcinek programu.

Ciekawostki

  • Gdy Courtney i Heather zjechały z toru, dziewczyny były ubrane jak zawsze, a nie w stroje kąpielowe.
  • Po eliminacji Izzy nie było żadnej dziewczyny w drużynie CJNBBBBS.
  • DJ, który urodził się w Jamajce został w niej również wyeliminowany.
  • Spośród wszystkich zawodników, którzy brali udział w pierwszym wyzwaniu, Courtney jako jedyna nie była w wodzie.

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Totalnej Porażki w Trasie
Przed połączeniem Przechadzka po Egipcie cz. 1 | Przechadzka po Egipcie cz. 2 | Zakręcony Czas w Japonii | Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! | Ukochany Broadway | Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette | Spoliczkowana Rewolucja | Wyścig w Amazonii | Spadam w Louvrze i zero pomocy | Nowe dzieci Rocka | Moja upalna Jamajka | Podsumowanie: Ratunek przez Telefon | Gdy widzę Londyn to... | Greckie Ruiny | Z Archiwum 52 | Piknik pod Wiszącą Skałą | Kapitan Owen | Podsumowanie: Po Bólu!
Po połączeniu Bitwa nad Niagarą | Chińska Bujda | Społeczeństwo Kłamiącej Afryki | Rapa Phooey! | Dziwne Przypadki | Podsumowanie: Hawajski Styl | Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze | Aloha, Finał!