FANDOM

Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!
Anything Yukon Do, I Can Do Better
Sezon 3, Odcinek 4
S03E04 Uczestnicy marzną w Yukonie
Premiera Flaga Kanady 23.09.2010
Premiera Flaga USA 12.07.2010
Premiera Flaga Polski 30.09.2010
Piosenka/i Trzyma Ją Słup
Lokalizacja Yukon, Kanada
Wyzwanie Przejście przez rzekę; wybór sań i dotarcie do mety, zabierając ze sobą członków drużyny.
Zwycięzca/y Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki
Wyeliminowana/y Bridgette
Przewodnik odcinków
Poprzedni
"Zakręcony Czas w Japonii"
Następny
"Ukochany Broadway"

Trzy drużyny doleciały do Yukonu i podjęły szereg wyzwań w ujemnej temperaturze. Jeden z zawodników zaczyna frustrować się i dodatkowo pracuje bardzo ciężko, starając się przyciągnąć uwagę do jego byłego płomienia, podczas gdy inna desperacko próbuje pomóc jej sympatii. Jeden zawodnik wykorzystuje inną co doprowadziło do jej eliminacji.

Fabuła

Amazonki zażywają luksusów pierwszej klasy, a przegrane drużyny - nędzy klasy ekonomicznej. Chris gnębił ich, bardziej psując nastrój.Leshawnę ciekawiło gdzie teraz zmierza ich podróż. Chris rzekł, że to "spełnienie ich marzeń". Sierra wiedziała z doświadczeń, że Chrisowi chodzi o coś zupełnie innego. Nagle samolot wpadł "w turbulencje" Owen panikował, ale Alejandro go uspokoił. Po lądowaniu w Yukonie wszystkim było zimno. Chris powiedział, że kurtki przyjdą za kilka tygodni. Courtney znalazła inny sposób na ocieplenie. Chris bardziej ich dobił mówiąc, że jest mu zimno w rękawiczkach. Popijając kakao, Owen zapytał go czy zostawi mu trochę. Sierra powiedziała, że nie, gdyż to ulubiony napój Chrisa, zaraz po soku pomidorowym. Wprawiło go to w zdziwienie. Sierra próbowała mu wytłumaczyć skąd to wie, lecz Chris nie dał jej dokończyć.Następnie przedstawił krótką historyjkę na temat rzeki i zasady wyzwania. Heather pytała się jaka nagroda będzie za to wyzwanie. Chris powiedział, że każde wyzwanie, będzie wyzwaniem z eliminacją, i nie wspomniał o żadnej nagrodzie. Twierdził, że przy zadaniach eliminacyjnych uczestnicy bardziej się starają. Zaraz po tym Szef wydał dźwięk startu. Tylera denerwowało to, że Lindsay przekręca jego imię. Twierdził też, że jest najmniej popularnym zawodnikiem Totalnej Porażki. Izzy, Leshawna i DJ radzili sobie całkiem nieźle. Noah i Owen wpadli w tarapaty, a Cody ucierpiał przez nadopiekuńczość Sierry. Próbował też ratować Gwen, lecz to Sierra musiała ratować jego. Alejandro wspólnie z Bridgette przechodzili przez rzekę. Bridgette pomyślała jednak, że Alejandro może chce nawiązać z nią tajny sojusz. Alejandro powiedział, że to dla niego więcej niż tylko gra, co wprawiło ją w zachwyt. Leshawna i DJ dobiegli pierwsi. DJ powiedział, że tęskni za mamą. Courtney i Heather dobiegły jednocześnie, lecz to Courtney ciągnęła sanie(wg alfabetu). Tyler i Izzy przybiegli ostatni więc dostali najgorsze sanie. Drużyna Zwycięzców wyruszyła pierwsza, Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki druga, a Drużyna Amazonek trzecia. Cody dalej marznął, a Sierra go "prześladowała". Amazonki zabrały pierwszą osobę - Gwen. Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki zabrała Noah. Drużyna Zwycięzców zabrała Lindsay, która przypomniała DJowi o mamie, po czym płakał. Alejandro i Bridgette dotarli do flagi. Chłopak podarował ją swoją koszulę. Mieli się pocałować, ale Alejandro odszedł, a Bridgette pocałowała słup. DJ próbował powiedzieć swojej drużynie, że łzy w oczach mu zamarzły, ale nikt nie chciał go słuchać, po czym się zgubili. Po drodze zobaczyli małą, słodką foczkę, którą brutalnie potrącił DJ. Bardzo się zmartwił i chciał ją ratować, ale Leshawna i Lindsay udawały, że nic jej nie jest i pojechali dalej. Gdy drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki była w komplecie, Tyler nie dawał rady ciągnąć sań, przez niewłaściwe buty. Chris zdziwił się na widok Bridgette przyklejonej do słupa. Dziewczyna wytłumaczyła mu jak to się stało, a Chris stwierdził, że to dobry temat na piosenkę. Bridgette śpiewała ją razem z Drużyną Amazonek. Prosiła Chrisa o to, by polał jej język wodą, lecz on podle rzucił jej butelkę pod nogi z kilkoma kroplami. Przez Owena cała drużyna Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki wisiała nad przepaścią. Ostatecznie wszystkich uratował Tyler swoimi silnymi palcami. Twierdził, że teraz stanie się sławny. Drużyna Amazonek dojechała trzecia, drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki druga, a Drużyna Zwycięzców pierwsza, ale bez Bridgette, dlatego przegrała. Zwyciężyła Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki. DJ był bardzo zmartwiony; twierdził, że to przez niego przegrali i uwierzy, że nie jest przeklęty, jeżeli dziś go nie wyrzucą. Bridgette została wyeliminowana. Podczas spadania, krzyczała, że Alejandro jest zły, jednak nikt jej nie zrozumiał. Alejandro w pokoju zwierzeń przedstawił swoją strategię i twierdził, że wszyscy jeden po drugim wylecą z jego rąk.

Ciekawostki

  • W tym odcinku Sierra wspomniała że ulubionym napojem Chrisa jest sok pomidorowy, a drugim gorąca czekolada.
  • Po eliminacji Bridgette, DJ jest ostatnim członkiem Zabójczych Okoni z Drużyny Zwycięzców.

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Totalnej Porażki w Trasie
Przed połączeniem Przechadzka po Egipcie cz. 1 | Przechadzka po Egipcie cz. 2 | Zakręcony Czas w Japonii | Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! | Ukochany Broadway | Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette | Spoliczkowana Rewolucja | Wyścig w Amazonii | Spadam w Louvrze i zero pomocy | Nowe dzieci Rocka | Moja upalna Jamajka | Podsumowanie: Ratunek przez Telefon | Gdy widzę Londyn to... | Greckie Ruiny | Z Archiwum 52 | Piknik pod Wiszącą Skałą | Kapitan Owen | Podsumowanie: Po Bólu!
Po połączeniu Bitwa nad Niagarą | Chińska Bujda | Społeczeństwo Kłamiącej Afryki | Rapa Phooey! | Dziwne Przypadki | Podsumowanie: Hawajski Styl | Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze | Aloha, Finał!