FANDOM

S02E01 Namiot z buffetem

Namiot z Buffetem widziany od wewnątrz.

Namiot z Buffetem (ang. Craft services tent) jest lokacją pojawiającą się wyłącznie na Planie Totalnej Porażki. Służy on jako stołówka, w której jedzą uczestnicy Planu Totalnej Porażki. Posiada on dwa pomieszczenia. Jedno z nich to jadalnia, a drugie to kuchnia w której gotuje Szef Hatchet. Jest również okienko między tymi dwoma pomieszczeniami, przez które Szef podaje posiłki. W części jadalnianej znajdują się również dwa stoły. Po debiucie Courtney, jej zasady mówią, że nie będzie ona jadła w namiocie z innymi uczestnikami, a z producentami. Jest jednak widziana w nim kilkukrotnie. Namiot z Buffetem jest odpowiednikiem stołówki z Wyspy Totalnej Porażki.

Plan Totalnej Porażki

S02E01 Namiot z zewnątrz

Namiot z Buffetem widziany od zewnątrz.

Namiot ten po raz pierwszy pojawia się w Uwaga, potwór!, gdzie uczestnicy mają znaleźć w sztucznym jedzeniu klucz, a zwycięzca będzie miał prawo wyboru przyczepy dla swojej płci. Owen nie wiedząc, że jedzenie jest sztuczne, zjada wszystko, przez co dostaje boleści żołądka na ten i kolejny odcinek. Jednakże pomogło mu to wygrać wyzwanie, dla męskiej części obsady.

W Poszukiwanie kosmicznych jaj, Szef serwuje posiłki takie jak jajecznice, czy naleśniki. Jednakże Owen bierze jedynie suszone śliwki, ze względu na jego zatrucie pokarmowe w poprzednim odcinku, co zszokowało innych. Namiot ten służy również jako miejsce, do zapowiadania kolejnych wyzwań. Chris mówi o wyzwaniu polegającym na odnalezieniu kosmicznych jaj. Widać również Szefa przebranego za kosmitę.

S02E04 Beth na głowie Justina

Lindsay i Beth częstują Justina, jedzeniem w namiocie z bufetem.

W Plaża, upał i trudne zadanie, Szef serwuje uczestnikom kolejne posiłki. Lindsay i Beth wykazują pociąg w kierunku Justina, gdzie Lindsay częstuje go bekonem, a Beth tofu. Justin przyjmuje oba "podarunki". Trent tym czasem chce zjeść jajecznice, lecz przez głupi dowcip Duncana, przypadkowo wysypuje całą sól i pieprz na nią.

W Wypożyczona kuchnia Szefa, uczestnicy udają się do stołówki po wygraniu wyzwania. Owen jest szczęśliwy z powodu powrotu Izzy do programu i zaczyna z nią flirtować. Tym czasem u Trzeszczących Żarów, Heather oskarża Gwen o przegranie wyzwania, a DJ częstuje ją jedzeniem, za co Gwen mu dziękuje.

W Pewnej nocy, zaatakowała grypa, DJ i Szef szykują pizzę dla reszty uczestników. Następnie Trzeszczące Żarówy czytają podręczniki medyczne wręczone przez Chrisa w namiocie, jedząc pizzę. Leshawna odmawia jedzenia pizzy, twierdząc, że ona i sery "nie przepadają za sobą". Co powoduje, że ona i Duncan odpuszczają sobie zadanie, gdyż nikt również miał nie odpaść.

S02E09 Karty

Zabójcze Makiety spędzają noc w namiocie z bufetem, grając w karty.

W Projekt piaskowa czarownica, namiot ten odgrywa bardzo ważną rolę w wyzwaniu. Zabójcze Makiety, muszą spędzić jedną noc w namiocie. Chris opowiedział im "historyjkę" o kobiecie, która rzekomo zmarła w tym namiocie, a jej dusza błąka się po nim. Trzeszczące Żarówy, by wygrać, musiały wykurzyć przeciwników z namiotu. Jednak kiedy prawie im się to udawało, drużynę powstrzymywała Lindsay, która twierdziła, że żaden duch nie nawiedził namiotu. Zabójcze Makiety grają w karty dla zabicia czasu. Ostatecznie Żarówom dzięki współpracy udaje się wykurzyć Makiety z namiotu, dzięki czemu wygrywają wyzwanie.

W Mistrzowie katastrofy, uczestnicy jedzą w namiocie śniadanie przygotowane przez Szefa Hatcheta. Harold mówi, że brakuje mu kuchni DJ'a, którego jedzenie wszystkim smakowało. Tymczasem Beth opowiada uczestnikom o swoim chłopaku Brady'm, lecz większość nie wierzy w jego istnienie. Następnie Chris zapowiada wyzwanie związane z filmem katastroficznym.

W Ocean ośmiu lub dziewięciu, uczestnicy ponownie spotykają się jedząc śniadanie. Po tym jak Owenowi zagoiła się szczęka, je on jak "dziesięciu ludzi". Przyciąga go również zapach z kuchni Szefa, lecz okazuje się, że to jedynie para wodna. Leshawna i Owen zostają porwani, a Chris wyjaśnia uczestnikom, że zadaniem ich będzie ich odnalezienie w skarbcu, oraz napad na bank. Czyli wyzwanie oparte na filmach gangsterskich.

W Super Haro-ld, namiot jest widziany z zewnątrz, kiedy Duncan, Harold i Justin rozmawiali o stworzeniu nowego sojuszu.

S02E19 Wyzwanie Burrito

Duncan robi "burrito-wyzwanie".

W Duma księżniczki, Duncan przeprowadza konkurs na temat burrito, gdzie uczestnicy muszą coś z niego zbudować. Beth i Lindsay związuje swoje burrito pokazując ich przyjaźń, Justin robi biceps, a Harold Leshawnę, dzięki czemu wygrywa, choć przyprawiało to Duncana o mdłości. Tymczasem Courtney, opracowuje strategie przy drugim stoliku. Chris i Szef wchodząc do namiotu ogłaszają wyzwanie baśniowe. Courtney i Lindsay mają za zadanie włożyć na nogę szklany but, a której się to uda zostanie księżniczką w wyzwaniu, co udało się Courtney.

W Poszlaka, finałowa piątka je śniadanie w namiocie. Harold odnajduje w swoim taco pendrive, którego zawartość oglądają uczestnicy na palmtopie Courtney. Widać na nim jak Chris mówi o wyzwaniu, w którym muszą go znaleźć.

Beth, Courtney i jajecznica

Beth i Courtney jedzą "jajecznicę".

W Skulona Courtney, ukryty Owen, Courtney i Beth są zmuszone do przygotowania posiłku dla zwycięzcy wyzwania, po tym jak przegrały pierwszą część wyzwania z chłopakami. Obie również łączą się przy wspólnej herbatce. Na koniec odcinka, Harold wypuszcza z namiotu Młodszą Leshawnę, kiedy ta poprosiła go o wypuszczenie, a Harold zaczął płakać gdy ta opuszczała namiot.

W Dobry piesek, uczestnicy jedzą śniadanie, które wygląda jak jajecznica. Gdy jednak mówią o tym przy Szefie, ten się śmieje. Tymczasem Courtney i Duncan dyskutują o ich związku. Beth ratuje również Owena, który dławi się jedząc śniadanie. Chris wchodzi do namiotu i oznajmia wyzwanie oparte na filmach o zwierzętach.

S02E27 Ogłoszenie

Chris ogłasza uczestnikom zebranym w namiocie, że wezmą udział w nowym sezonie.

Namiot z Buffetem po raz ostatni pojawia się w Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!, kiedy to Gwen, Owen, Heather, Duncan, Leshawna, Izzy, DJ, Lindsay, Bridgette, Harold, Courtney, Cody, Tyler, Justin, Noah, Alejandro i Sierra dowiadują się, że będą rywalizować w kolejnym sezonie. Podczas pobytu w namiocie, uczestnicy świętują swój kolejny udział w sezonie.

Ciekawostki

  • Namiot z Buffetem jest odpowiednikiem stołówki z Wyspy Totalnej Porażki, a oba te miejsca dzielą wiele podobieństw:
    • Oba mają po dwa stoliki.
    • Oba mają dwa pomieszczenia. Jedno jako jadalnie, a drugie jako kuchnia.
    • W obu miejscach odbyło się wyzw anie.
    • Kuchnia była używana przez zawodników w wyzwaniu.
    • Oba posiadają okienko przez które uczestnicy odbierają posiłki.
  • Alejandro, Cody, Ezekiel, Noah, Sierra i Tyler są jedynymi uczestnikami, którzy nie biorą udziału na Planie Totalnej Porażki, a są widoczni w namiocie.
    • Z technicznego punktu widzenia, Ezekiel nigdy nie był widziany w namiocie, ale musiał w nim przebywać ze względu na to że należy do obsady kolejnego sezonu.
  • Eva, Katie i Sadie są jedynymi zawodnikami z oryginalnej obsady którzy nigdy nie przebywali w namiocie.
  • Plan Totalnej Porażki jest obecnie jedynym sezonem, w którym można było ujrzeć tenże namiot.