FANDOM

S03E03 1st występienie rybich ogonków

Chris pokazuje opakowanie Rybich ogonków.

Niejadalne rybie ogonki Szefa Hatcheta (ang. Total Drama Yum Yum Happy Go Time Candy Fish Tails) to rodzaj cukierków, który jest produkowany przez Szefa Hatcheta.

Totalna Porażka w Trasie

Podczas Zakręcony Czas w Japonii, uczestnicy mają za zadanie nakręcić reklamę, która będzie promowała Rybie Ogonki. Cukierki te mają być sprzedawane w Japonii, przez co potrzebują dobrej reklamy. Jak się jednak okazuje, są one najprawdopodobniej złe w smaku, gdyż po zjedzeniu ich przez Alejandro, ten od razu je wypluwa mówiąc, że smakują jak "zjełczałe rybie wnętrzności".

Rybie Ogonki zostają ponownie wspomniane w Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! kiedy Noah oznajmia, że nie chce lecieć do miejsca, gdzie są rybie ogonki. Owen, który spał w pobliżu, budzi się i pyta czy w pobliżu nie ma rybich ogonków.

Rybie Ogonki zostają wymienione w Podsumowanie: Ratunek przez Telefon, jako nagroda za wpłacenie do programu 25 dolarów.

Podczas Gdy widzę Londyn to..., Owen oferuje strażnikowi Rybiego Ogonka jako łapówkę w zamian za to, że nie będzie musiał go rozbierać.

Opakowanie Rybich Ogonków pojawia się w Piknik pod Wiszącą Skałą w przypomnieniu poprzedniego odcinka, gdy samolot zostaje przechylony "do góry nogami".

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Rybie ogoni, nagroda Maskwak

Rybie Ogonki jako nagroda dla drużyny Maskwak.

W Problemy Ma' Ma' Małpy, Waneyihtam Maskwak wygrywają Rybie Ogonki za ukończenie wyzwania.

Reklamy

Jako drugą cześć wyzwania w Zakręcony Czas w Japonii, uczestnicy musieli nakręcić reklamę promującą Rybie Ogonki.

Drużyna Zwycięzców, tworzy krótką reklamę, w której Harold w roli samuraja przejeżdża na koniu obok miasteczka, gdzie jego mieszkcy proszą go o coś do jedzenia. Na ekranie przelatuje piłka, którą Harold przebija mieczem, a następnie zaczyna powoli jeść Rybiego Ogonka recytując ponuro reklamową piosenkę. Ich reklama była zatytułowana "Lament Samuraja". Ich reklama nie spodobała się Szefowi i drużyna musiała udać się na ceremonie eliminacji.

Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki, tworzy reklamę w której radioaktywny potwór niszczy Tokio. Alejandro, Izzy, Noah i Tyler zastanawiają się jak powstrzymać potwora. Alejandro wyciąga z kieszeni opakowanie Rybich Ogonków, którymi częstuje potwora. Członkowie drużyny śpiewają reklamową piosenkę na spiralnym tle. Ich reklama nazywała się "Szał potwora".

Drużyna Amazonek, stworzyła reklamę z losowych momentów takich jak eksplodujące pączki, czy wykorzystanie masek hokejowych. Drużyna nie mogła znaleźć odpowiedniego tytułu dla swojej reklamy, więc nazwali ją "Hę?". Ich reklama najbardziej przyciągnęła uwagę Szefa, dzięki czemu wygrali.

Galeria