Totalna Porażka Wiki
Advertisement

Noah jest jednym z dzieci uczących się do przedszkola.

Edycja osobowości

Noah, Połącz jak jego starsze ja, jest raczej sarkastyczny i nie boi się mówić, co myśli o nich prosto w twarz. Będąc dość inteligentnym, jak na swój wiek, Noah jest bardziej zrównoważony w stosunkach do swoich wybranych z klasy, odgrywając rolę głosu rozsądnego, dostępny dla jego najlepszego przyjaciela Owena. Jest bardziej wrażliwy niż jego starsze ja. Podczas gdy jego starsza osobowość była po prostu sarkastyczna, leniwa i drażliwa, ta wersja jest znacznie bardziej manipulacyjna i czerpie przyjemność z mieszania się z innymi dziećmi w przedszkolu.

Edycja Total DramaRama

W Venthalla, podczas gdy Duncan i inne dzieci wymykają się z klasy, aby wejść do szafki szefa kuchni, Noah zostanie w tyle, by się za nimi kryć. Noah mówi szefowi kuchni, że inne dzieci bawiły się w chowanym, ale nie mógłbym podać żadnego z nich. Szef kuchni zgadza się, że Noah był okropny w grze, raniąc uczucia chłopca. Zdając sobie sprawę z tego, co zrobił, szef kuchni używającej pocieszyć Noego, sporządzając listę rzeczy, w których Noah jest dobry i zły, ale może myśleć tylko o negatywnych cechach. Noah denerwuje się jeszcze bardziej, zanim szef kuchni w końcu wymyśli jedną inną rzecz na temat Noah. Po tym, jak szef kuchni łapie Duncana, dotyczy innych dzieci wyjść z ukrycia, na co Noah krzyczy, przez wyszli, w kolejce, przez dzieci wypadły z szybu wentylacyjnego.

W Duck Duck Juice Noah i Owen starają się powstrzymać nadpobudliwą Judę, która jest w pośpiechu po wypiciu Rainbow Juice szefa kuchni. Chłopcy wciąż szukają ubrań Judy na ziemi, zanim w końcu odkryją, że Jude ma zamiar jeździć nago na zjeżdżalni. Jude kończy się paskudnym oparzeniem spowodowanym jazdą po zjeżdżalni bez ubrania, więc Noah i Owen bandażują tyłek Jude'a i ciągną go z powrotem do klasy na wózku z zabawkami.

W Free Chili Noah i Owen rozmawiają ze sobą przez krótkofalówki i prawie zostają złapani przez szefa kuchni za naruszenie zasady „no toy from home”. Po przekonaniu szefa kuchni, że żadna z nich nie przyniosła z domu żadnych zabawek, Noah ukrywa krótkofalówkę w kieszeni. Później, podczas korzystania z toalety, Noah jest przerażony, że jego kabina nie ma papieru toaletowego i kontaktuje się z Owenem w celu uzyskania pomocy, nie zdając sobie sprawy, że krótkofalówka Owena została w tym czasie skonfiskowana przez Harolda i Izzy'ego, ponieważ obaj uważali, że radio Owena, które ukrył w środku chili jest kosmitą. Bez niczyjej pomocy Noe jest zmuszony użyć swojej kamizelki do samoczyszczenia. Kiedy Owen pyta go później o swoją kamizelkę, Noah jest zbyt zawstydzony, by mu powiedzieć.

Ciekawostki 

Różnice 

W Venthalla Noah jest raczej świadomy swojego braku cech pozytywnych. Jak na ironię, starszy Noah nie dbał o swoje wady.

Sweter z kamizelką Noah ma kolor karmazynowy zamiast czerwonego, tak jak w poprzednich seriach.

Advertisement